AndroidHealthClinic

Het trainen van de nek

Bezoekers in dit topic

boer

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5
Waardering
0
Ik vind mijn nek te dun in verhouding tot de rest van mijn lichaam
Ik tain alles ook mijn benen en mijn rug is ook goed ontwikkeld maar nu zou ik mijn nek willen trainen ik heb op de sportschool waar ik zit al wat rond gevraagd bij de worstelaars maar die zeiden iets van "bla grom grom niet nodig doei"
Maar ik wil toch mijn nek traien en dan vooral de spieren die aan de zijkanten zitten. Dus de spieren waarmee ik mijn hoofd naar links en naar rechts beweeg. De spier(en) waarmee ik mijn hoofd recht naar achteren beweeg is wel goed ontwikkeld.

Alvast bedankt
 
Probeer eens Shrugs , Deadlifts & T-Bar rows voor je upper trapz ( bij je nek dus ).

Tenzij je echt het nek alleen groter wilt hebben, dan weet ik niet...
 
bij ons op de sportschool heb je wel zo'n apparaat waar je specifiek je nek mee traint, maar ik heb em zelf nog nooit gedaan, vind dat ook niet nodig.
 
Je kan ook je vriendin in peramide setjes 'oral pleasure' geven. Volgende dagen gegarandeerd spierpijn in de nek!

:)
 
Hahahaha, het kan misschien aan mij liggen, maar dat ziet r echt lachwekkend uit dat nekspieren trainen! Ik zie mezelf al helemaal zitten zo :)


A21L-guRH4ONnk9rL8sYjbUIdNPy9yv9.gif


headbangen voor gevorderde!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dumbbell shrugs is een uitstekende trapsbouwer.
 
upright rowing heeft het voor mij gedaan
 
Bij ons in de gym doet een gozer de nekspieren met de legcurl. Hij gaat op handen en knieen zitten, met zijn achterhoofd tegen de balk waar je normaal je kuiten tegenaan legt. Dan drukt ie met zijn nek de balk omhoog. Beetje omschlachtig, maar wel grappig om te zien. :D
 
he die heeft mijn "hardcore" thread gelezen :clap:
 
Back
Naar boven