Fitness Seller

Het trainingslog van: MichaelSmink (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo DBB-ers,

Vandaag weer lekker getrained:D. Ging weer beter dan een paar dagen geleden. Zat vol met energie! Ik heb gesquat, gedeadlift en gerowd. Met wat assisted bicep oefeningen. Helaas geen PR's behaald. Maar ik voel me lekker opgepomd. Vrijdag of zaterdag ga ik weer voor de PR's! Heb voor de verandering toch even een pic geschoten, beetje onduidelijk, maar hij geeft wel een aardig duidelijk beeld van mijn fysiek nu.

Groeten,
Michael
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
oke je staat mooi droog lats beginnen beetje te komen en traps zie je al maar echt eten en eten en nog eens eten en eat some more ik heb hier ook soms problemen mee maar goed nu lukted stevig en leuk dat je gaat voor pr's keep it up!
 
oke je staat mooi droog lats beginnen beetje te komen en traps zie je al maar echt eten en eten en nog eens eten en eat some more ik heb hier ook soms problemen mee maar goed nu lukted stevig en leuk dat je gaat voor pr's keep it up!

Haha thanks. Ja ben bezig met eten;) Maar ik kan niet harder eten dan me maag kan verdragen he... Ik bouw het rustig op. Over een jaar zal ik sowieso al een stuk meer massa hebben;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel weeg je nu ? En met welke lengte?
 
Haha thanks. Ja ben bezig met eten;) Maar ik kan niet harder eten dan me maag kan verdragen he... Ik bouw het rustig op. Over een jaar zal ik sowieso al een stuk meer massa hebben;)

Ik woog een jaar geleden ook 70kg ofzo. Je moet echt vies veel eten om veel massa aan te zetten. Dan bedoel ik tot kotsen toe. Je zal volgend jaar je squat en je deadlift hebben verdubbeld als je dit doet.
 
Ik woog een jaar geleden ook 70kg ofzo. Je moet echt vies veel eten om veel massa aan te zetten. Dan bedoel ik tot kotsen toe. Je zal volgend jaar je squat en je deadlift hebben verdubbeld als je dit doet.

Tering ben je 30kg gegained in een jaar? Hmm ja dat is toch lastig. Ja klopt, spieren herstellen beter enzo.
 
Tering ben je 30kg gegained in een jaar? Hmm ja dat is toch lastig. Ja klopt, spieren herstellen beter enzo.

Ik denk iets van 75kg naar 100kg ofzo in 1,3 jaar tijd nu. Maar ik ben met niks anders bezig geweest dan bb. Niet drinken, nooit een training of een maaltijd missen, hele dag volvreten, op rust letten, knallen als een beest in de gym.
 
Ik denk iets van 75kg naar 100kg ofzo in 1,3 jaar tijd nu. Maar ik ben met niks anders bezig geweest dan bb. Niet drinken, nooit een training of een maaltijd missen, hele dag volvreten, op rust letten, knallen als een beest in de gym.

Knap dat je dat zo hebt volgehouden;) Zo'n goede motivatie heb ik nog niet.
 
Rond de 70kg, schommelt een beetje. Lengte 1,82m of meer.

Al 10 kg meer dan mij (op dit moment, sta namelijk zeer scherp, in winter wordt het bulken :D)
met dezelfde lengte, dus je bent goed op weg!
 
wat een k*tmobiel is dat he. die n73.. valt bij mij elke keer uit. kga nokia bellen. Ik kreeg vaak icoontje dat ik koptelefoon erin had zitten maar dat was niet zo en nog meer... Heb jij dat ook wel is?


OT: Veel succes gozer !
 

gewoon meer eten :hamer:

Haha ja klopt. Eten blijft lastig;)

Al 10 kg meer dan mij (op dit moment, sta namelijk zeer scherp, in winter wordt het bulken :D)
met dezelfde lengte, dus je bent goed op weg!

Haha oke! Succes man;)

wat een k*tmobiel is dat he. die n73.. valt bij mij elke keer uit. kga nokia bellen. Ik kreeg vaak icoontje dat ik koptelefoon erin had zitten maar dat was niet zo en nog meer... Heb jij dat ook wel is?


OT: Veel succes gozer !

Ja idd. Ik heb hem nu 5 maanden, trouwens pas een paar keer uitgevallen als ik muziek zat te luisteren ofzo, ****ing irritant. Dan is hij gewoon nog vol, de batterij, en in een keer valt hij uit omdat je de batterij ook echt leeg is. Hmm nee dat heb ik nog nooit gehad!

Bedankt man:)
 
wat een k*tmobiel is dat he. die n73.. valt bij mij elke keer uit. kga nokia bellen. Ik kreeg vaak icoontje dat ik koptelefoon erin had zitten maar dat was niet zo en nog meer... Heb jij dat ook wel is?


OT: Veel succes gozer !

Pfff nokia.... Apple en Samsung! :cool:
 
Pfff nokia.... Apple en Samsung! :cool:

Zojuist mijn Samsung naar de kloten, en er nochtans niets verkeerd mee gedaan! :D

Is wel zo eentje die openschuift, telkens als ik hem openschuift blijft het scherm volledig paars :rolleyes:
 
Back
Naar boven