Fitness Seller

Het trainingslog van: MichaelSmink (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd, en daar gaat het om he:)


Haha ben ik mee bezig, iedere keer te horen krijgen "vreten" wordt behoorlijk irritant. Aangezien ik van 62/63kg afkom. En nu rond de 72 weeg.

Niet kijken naar et verleden gwn fixeeren op de toekomst je hebt al wat bereikt wees niet gouw tevreden..:rolleyes:
 
Niet kijken naar et verleden gwn fixeeren op de toekomst je hebt al wat bereikt wees niet gouw tevreden..:rolleyes:

Haha waar lees jij dat ik tevreden ben? Ik ben verre van tevreden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie fly's.

Blijven vreten idd, al heb je wel al mooie vooruitgang geboekt!
 
Mooie fly's.

Blijven vreten idd, al heb je wel al mooie vooruitgang geboekt!

Oh dankje. Ik zou graag mijn fly's wat zwaarder doen maar helaas kan dat niet. Dan moet ik van 12kg naar 20kg. Ik denk dat ik 4X5kg koop bij fitness-seller, is helemaal niet duur, maar €15,-.

Yep.
 
Oh dankje. Ik zou graag mijn fly's wat zwaarder doen maar helaas kan dat niet. Dan moet ik van 12kg naar 20kg. Ik denk dat ik 4X5kg koop bij fitness-seller, is helemaal niet duur, maar €15,-.

Yep.

Volgens mij zijn die wel wat duurder?
 
Welke schijven neem je dan?
 
Wat dacht je er van om eens een mooi filmpje te maken van die mooie row van je, shrink :D
 
Laatste foto's zien er goed uit kerel! Stuk beter als je vorige foto's;)
 
Voor de zeikers onder ons. Ik heb net even een filmpje gemaakt van mijn 70KG ROW en 90KG deadlift. Nu nog ff zoeken hoe ik die dingen moet uploaden.
 
Gewoon ff een account op youtube aanmaken, en dan kan je het zo uploaden sjminkie.
 
Gewoon ff een account op youtube aanmaken, en dan kan je het zo uploaden sjminkie.

Oke;) Hoe kun je het filmpje zoveel graden draaien? Want me pa heeft schuin gefilmd:o
 
Geen idee, sorry!
 
Ik wil wel een correcte uitvoering zien he sjminkie. ;)
 
Back
Naar boven