AndroidHealthClinic

Het trainingslog van: MichaelSmink

Bezoekers in dit topic

jullie zijn gewoon een stelletje losers:D
 
Ik zou vandaag best kunnen trainen maar ik heb gisteren al getraind...
 
En het niveau is weer back to dat van bodybuilders.
 
3 maanden afwezig geweest en ik er is niks veranderd zie ik... kids goin wild !
 
tsja ik vind het maar bullshit al dat gezeik constant tussen keranos en michael :p

maarja ik zou zeggen Keranos reageer niet in michaels log met negatieve berichten net als michael dat ook niet bij keranos moet doen ;)
krijg je alleen gezeik van ;)
 
Dit bedoel ik, direct geirriteerd die jeugd van tegenwoordig haha :D

:roflol: Ouwe lul. En wat TheNose idd zegt, blijkbaar vind je het wel grappig als iemand zegt dat ik chemokuren heb maar je vind het erg als ik kanker gebruik? Lol. Laat me niet lachen.
Als jij zo kinderachtig door blijft gaan, dan blijf ik ook gewoon kanker gebruiken:) Noem me trouwens geen shrink.
 
Row elke rep vanaf de grond en trek de bar naar je (boven)buik, niet je borst. Een beetje cheat met een row is prima als het maar geen halve deadlift wordt.

Oke;) Dus dat de bar even stil ligt op de grond. Maar hoe vind je de uitvoering van mijn ROW, is die goed?

btw. lees net karmabericht;) nevermind
Als je het woord kanker zo verschrikkelijk vind, wat een mongool ben je dan dat je die opmerking weer schitterend vind? :rolleyes:

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.
 
Misschien moeten jullie eens met zijn 2en meeten. Wie weet worden jullie de grootste vrienden!
 
Misschien moeten jullie eens met zijn 2en meeten. Wie weet worden jullie de grootste vrienden!

Haha wie weet;) Mij lijkt het trouwens echt leuk om een keer naar een DBB meeting heen te gaan!
 
Wat houd je tegen om hem dan eens te meeten? Ben zelf ook nog nooit naar een dbb meeting geweest, maar lijkt me wel vet om met een paar beesten te gaan stappen!
 
Wat houd je tegen om hem dan eens te meeten? Ben zelf ook nog nooit naar een dbb meeting geweest, maar lijkt me wel vet om met een paar beesten te gaan stappen!

Dan moeten we wel beiden gaan;) Wanneer is de nieuwe DBB meeting?
 
Geen idee. Ik heb nog nergens een topic voorbij zien komen van een meeting. Kunnen we vandaag trouwens geen verslag krijgen van je training sjminkie?
 
Geen idee. Ik heb nog nergens een topic voorbij zien komen van een meeting. Kunnen we vandaag trouwens geen verslag krijgen van je training sjminkie?

Morgen ga ik trainen man;) Vanavond waterpolo, dus ik wou nog wat energie overhouden:)
 
Dus je trainingen zijn alleen maar ter ondersteuning van waterpolo?
 
Back
Naar boven