XXL Nutrition

Het trainingslog van: MichaelSmink (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat je 2 sporten doet. Het is het een of het ander. Waterpolo lijkt me een vrij intensieve sport waarbij je veel uithoudingsvermogen nodig hebt. Kan je dat goed combineren?
 
Dat je 2 sporten doet. Het is het een of het ander. Waterpolo lijkt me een vrij intensieve sport waarbij je veel uithoudingsvermogen nodig hebt. Kan je dat goed combineren?

Ja waarom niet? ???

@Keranos: Ik vind het ook fijn om Schmink af te zeiken maar dan moet het wel ergens over gaan. Jij daarentegen bent alleen maar uit het niets aan het flamen wat alleen maar weer je leeftijd eer aan doet.
 
Dat je 2 sporten doet. Het is het een of het ander. Waterpolo lijkt me een vrij intensieve sport waarbij je veel uithoudingsvermogen nodig hebt. Kan je dat goed combineren?

Ja dat gaat erg goed. Op dinsdag en vrijdag train ik met waterpolo. Dus maandag, woensdag en zaterdag BB. Het is zeker niet het een of het ander. Ga geen keuze maken. Vind beide erg leuk. En is bovendien goed voor mijn conditie, wat ik tijdens de gymlessen op school ook kan gebruiken, en met andere dingen. Snap ez vous??

btw. ik ga eten.
 
Jahzeker snap ik je sjminkie. Vreet maar veel, want je gaat zo weer veel verbranden :P.
 
Merkt je ook dat BB (KT eigenlijk...) je snaller maakt enzo? Meer schotkracht, sneller zwemmen?
 
Jahzeker snap ik je sjminkie. Vreet maar veel, want je gaat zo weer veel verbranden :P.

Oke gelukkig;) Haha idd:P

Merkt je ook dat BB (KT eigenlijk...) je snaller maakt enzo? Meer schotkracht, sneller zwemmen?

Zwemmen gaat klote;) had 10 weken niet gezwommen, was allemaal behoorlijk stijf geworden, in vergelijking met een paar maanden geleden. Ik schiet wel een stuk harder. Ook is het makkelijker om in een fysiek gevecht de baas te zijn zegmaar.
 
weer rellen zonder mij :mad:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
loop die jongen z'n log niet te vernken..
 
als je jullie toch spammen. Kun je gewoon bij mij spammen. Dan lijkt mij log teminste nog spannend.
 
MichaelShrink was nog origineel (al is dat onterecht, deze jongen groeit juist), alles wat daar op lijkt is dat niet meer..

óf met wat beters komen, óf zwijg gewoon.
 
Damn, heb geen zin meer in Billstar. Heb zin in wat meer isolatie. De hele tijd dezelfde oefeningen (DL, SQ, BP en BOR) beginnen mij te vervelen. Is het essentieel om die 10 weken Billstar vol te houden. Of is het niet zo erg als je na circa 5 weken er mee ophoud.

Hier wat resultaten voor 5 weken Billstar (de vooruitgang in KG's):
BP: 13KG
SQ: 10KG
DL: 22KG
ROW: 18KG

Stel ik zou stoppen met Billstar, dan heb ik uiteraard een ander schema nodig. Wat raden jullie me aan?
 
Back
Naar boven