XXL Nutrition

Het ultieme nasi recept?

Bezoekers in dit topic

Je kan t ook in 2 x 50gr doen? :dunno:
 
merk dat ik ook teveel vet krijg
Hoe bedoel je? Teveel vet in je voeding? Of teveel vet aanzet? Dat laatste lijkt me niet gezien je lage gewicht.
Maar wat noem je teveel vet? Op 55 kg en aan willen komen kan je juist prima meer vetten gebruiken. Is ook makkelijker om je voeding mee op te hogen.
De 1 gr vet per kg bw die vaak aangeraden wordt is een minimum. Kan en mag zeker meer zijn.
 
Hoe bedoel je? Teveel vet in je voeding? Of teveel vet aanzet? Dat laatste lijkt me niet gezien je lage gewicht.
Maar wat noem je teveel vet? Op 55 kg en aan willen komen kan je juist prima meer vetten gebruiken. Is ook makkelijker om je voeding mee op te hogen.
De 1 gr vet per kg bw die vaak aangeraden wordt is een minimum. Kan en mag zeker meer zijn.
ik merk als ik de dingen die ik normaal eet ik te hoog zit. vandaar. ik begrijp
Hoe bedoel je? Teveel vet in je voeding? Of teveel vet aanzet? Dat laatste lijkt me niet gezien je lage gewicht.
Maar wat noem je teveel vet? Op 55 kg en aan willen komen kan je juist prima meer vetten gebruiken. Is ook makkelijker om je voeding mee op te hogen.
De 1 gr vet per kg bw die vaak aangeraden wordt is een minimum. Kan en mag zeker meer zijn.
dankje voor je tip! ja merkte dat wat ik afgelopen weken at en invoerde ik teveel binnen kreeg
 
Nasi goreng maak je met oude rijst.
Ja en eigenlijk alles wat je daarna 'gorengt', vooral bami was het belangrijk dat je het daarna afspoelt in water zodat dat zetmeel eraf ging dacht ik. Door dat zetmeel plakt het. Ik doe bij bami serieus, als ik te laat begin (altijd dus), de ventilator erop zetten om het sneller te laten drogen. Niet zelf verzonnen, de youtube chinees wast en droogt het zelfs 2x op deze manier :D

Wil nasi goreng zoals bij je afhaal chinees?
Bami goreng in principe hetzelfde - prei/ham/scrambled egg alleen dan bakken met gember poeder/bouillion en de bami ook koken in bouillion. Super tasty en 100x beter dan honig :D
 
Back
Naar boven