AndroidHealthClinic

Het Vakantietopic (1 bezoeker)

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

 
Wordt van 8 tot 25 juli kamperen in de Provence en Ardèche, eind augustus nog 10 dagen Ardennen :bierbang:
 
Het wordt nog spannend zeg!

Ik zou officieel 30 juni naar Kroatie vertrekken, maar in een eerdere statement heeft easyjet aangegeven 1 juli weer te gaan vliegen..:roflol:

Hopen dat dat aangepast wordt aan de hand van de versoepelde regelgeving..:emo:
 
Zou 30 juni met Corendon naar Turkije vliegen. Tot 25 juni is alles geannuleerd, en nu nog steeds geen definitief besluit wat ze met onze vakantie doen. Heb het idee dat ze wachten tot iedereen betaald heeft en daarna alsnog de vakantie annuleren zodat ze die vouchers kunnen weggeven.
 
Zou 30 juni met Corendon naar Turkije vliegen. Tot 25 juni is alles geannuleerd, en nu nog steeds geen definitief besluit wat ze met onze vakantie doen. Heb het idee dat ze wachten tot iedereen betaald heeft en daarna alsnog de vakantie annuleren zodat ze die vouchers kunnen weggeven.
Volgens mij hoef je die voucher niet te accepteren en heb je sowieso recht op je geld.
 
Volgens mij hoef je die voucher niet te accepteren en heb je sowieso recht op je geld.
Vouchers vallen onder de sgr garantievoorwaarden.
Je kan je geld inderdaad terug krijgen.
Maar verschillende reisorganisaties hebben al aangegeven dat dit enige tijd kan duren. Mochten ze in de tussentijd failliet gaan dan kan je fluiten naar je geld.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
onze reis kan doorgaan ,wel zijn we verplicht om een non -covid 19 verklaring te overleggen en er is
een maximum van 1000 toeristen per week
 
Volgens mij hoef je die voucher niet te accepteren en heb je sowieso recht op je geld.

Klopt, maar dit kan inderdaad een behoorlijke tijd duur.
Gisteren bericht gekregen dat de vakantie is geannuleerd. Voucher inmiddels ontvangen, dus van plan dezelfde vakantie te boeken voor eind september. Dan maar een weekje vakantie vieren hier in Nederland en in de zon vertoeven deze zomer ;)
 
Het wordt nog spannend zeg!

Ik zou officieel 30 juni naar Kroatie vertrekken, maar in een eerdere statement heeft easyjet aangegeven 1 juli weer te gaan vliegen..:roflol:

Hopen dat dat aangepast wordt aan de hand van de versoepelde regelgeving..:emo:
99.9% zeker dat het niet doorgaat!

Toch maar 1.5 week Tuinesie of Schuurmonnikoog
 
Ben van plan de eerste week van augustus naar Barcelona te gaan met een paar vrienden.
Iemand die hier al is geweest in de corona tijd? Of weet hoe en wat daar?
Is het al weer een beetje levendig? Zijn restaurants/bars/terrassen open?
 
“De vakantieplanning is de laatste weken een veelbesproken onderwerp bij ons thuis. De oudste gaat op zeilkamp, de middelste op hockeykamp. Mijn jongste dochter van negen wil graag op ponykamp. Al surfend over het internet dacht ze nog een ander leuk kamp gevonden te hebben, speciaal voor kinderen die, net als zij, ADHD hebben. Een concentratiekamp.”
 
kut KLM wil nog niet de Pcr testen gratis aanbieden ,Corendon al wel :mad:
 
Tijdje weinig op het forum gezeten/gepost wegens enorme zakelijke drukte door Covid en merk nu toch wel toe te zijn aan vakantie...

Nederland vind ik geen vakantie, dus toch besloten het buiten onze landgrenzen te gaan zoeken en over 2 weken (met de auto) via Duitsland, Oostenrijk naar Italië te rijden.
Volgens Italiaanse vrienden is er daar momenteel niet erg veel meer aan de hand en snakken alle Italianen zelf naar 1 augustus om naar zon&strand af te reizen.
Kijk er enorm naar uit. Paar nachtjes roadtrippen in (Süd)Tirol, door naar een Toscaans Agriturismo en te landen op het Mediterraanse zand, te meer omdat alle andere tripjes vanaf januari geen doorgang hadden.

Hoe zit het met de andere DBB'ers ; blijven we massaal in Nederland of wordt er toch nog gereisd deze zomer?
 
Tijdje weinig op het forum gezeten/gepost wegens enorme zakelijke drukte door Covid en merk nu toch wel toe te zijn aan vakantie...

Nederland vind ik geen vakantie, dus toch besloten het buiten onze landgrenzen te gaan zoeken en over 2 weken (met de auto) via Duitsland, Oostenrijk naar Italië te rijden.
Volgens Italiaanse vrienden is er daar momenteel niet erg veel meer aan de hand en snakken alle Italianen zelf naar 1 augustus om naar zon&strand af te reizen.
Kijk er enorm naar uit. Paar nachtjes roadtrippen in (Süd)Tirol, door naar een Toscaans Agriturismo en te landen op het Mediterraanse zand, te meer omdat alle andere tripjes vanaf januari geen doorgang hadden.

Hoe zit het met de andere DBB'ers ; blijven we massaal in Nederland of wordt er toch nog gereisd deze zomer?
Lekker vooruitzicht!

Net terug van een weekje Bulgarije. Lekker niks doen, vreten, zuipen en zon:woot:

Qua regels viel het goed mee. Mondkapje in luchthavens, vliegtuig, OV, taksi's en sommige winkels..
Verder alles vrij soepel, je kon zelfs naar discotheken e.d
 
Lekker vooruitzicht!

Net terug van een weekje Bulgarije. Lekker niks doen, vreten, zuipen en zon:woot:

Qua regels viel het goed mee. Mondkapje in luchthavens, vliegtuig, OV, taksi's en sommige winkels..
Verder alles vrij soepel, je kon zelfs naar discotheken e.d

Klinkt als geslaagd! :)

Nog wel een weekendje in de Eifel geweest een week of 4 geleden en ook daar was toen niet veel aan de hand ; bij betreden restaurants je gegevens noteren en mondkapje op tot je gaat zitten.
Personeel in hotels, restaurants, winkels ook mondkapje op, maar er waren er zat die het niet al te serieus namen.
Nog even langs de Nordschleife geweest, maar kijkplekken nog wel dicht en kaartverkoop enkel online of bij de nabijgelegen tankstelle. Wel heerlijk rustig :driving:
 
Back
Naar boven