Fitness Seller

Het veel besproken swole v2

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
0
Wat ik hier nog over weten wou is zijn de krachttoename, groei en andere voordelen blijvend en is er iets te zeggen over de minimale toename qua gewicht en/of kracht?

Creatine werkt al goed bij mij werkt dit dan nog beter of kan een soortgelijke reactie verwachten?

• Topic Starter Topic Starter
dus ik moet het eerst proberen voordat ik erachter kom, ik dacht dat ik op een forum was waar dit soort dingen worden gedeelt met elkaar :S

yo

het is zoiezo 3 x sterkerk dan gewone creatine :D

Ik ben nog niet klaar maar ik ben nog nooit massa verloren na creatine en ben dus ook niet bekend met het fenomeen 'alle massa uit pissen na creatine'. Misschien is het voor iedereen wel anders maar ik hou het gewicht altijd wel vast. Kracht merk ik wel na de creatine dat het toch net ff wat moeilijker is.

Creatine verhoogd mijn lust naar trainen meestal ook wel omdat je dan net ff wat meer aan kan. En dat zorgt r weer vol dat ik me makkelijker aan mijn bulk schema kan houden :)

Dus gewoon aanschaffen die schizzle! :)

Verschild inderdaad heel erg per persoon, ik kan echt wel merken dat het werkt maar het is echt geen wondermiddel.....

Terug
Naar boven