MuscleMeat

Het verhaal achter J.P. Fux. (Foto's ongeluk en recente pic) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij reageert op heel iemand anders...
Lol, wat een gefaal hier...
 
OMG!!!!


Er staat boven: "Google vertaald"


Alsof ie het hele verhaal ff zelf ging vertalen voor je :roflol:

Dude, laat je roids effe twee dagen staan en kijk waar je het over hebt voor je wat post :roflol:
 
Was tijdens fotoshoot.
Niets speciaals foutgelopen, zijn gewichten die hij zonder problemen kon squatten, plots ging hij volledig door zijn knie, en zo de grond binnen.

That shit hurts
 
Suckt redelijk voor iemand op dat niveau. Je leeft je hele leven naar de top toe, en net als je er bijna bent is het volledig afgelopen.

Wat doet die kerel nu trouwens in het dagelijks leven? Kan mij niet voorstellen dat een ex-pro zomaar een andere job/ander leven oppikt.
Hoewel sommige sowieso al een job hebben...
 
Dude, laat je roids effe twee dagen staan en kijk waar je het over hebt voor je wat post :roflol:

Hehe lekker faal inderdaad, lees die topics met me halve aandacht door en hij zette het onder dat google vertaal stuk.
Dacht al :D
 
Ik ken het verhaal .geweldige bodybuilder j.p.fux .was ook al op jonge leeftijd deelnemer van de mr olympia
toch een van mijn favoriete deze bodybuilder had veel potentie voor de top 6 bij de olympia.
Heel jammer en triest dat hem dit is overkomen we hebben daarna ook niks meer van hem vernomen .
 
OMG! Dus ik moet altijd blijven juicen om er zo uit te blijven zien :cool:


Al hoewel, een vriend van me is inmiddels alweer 52, en die pakt 1 keer per jaar een 10 weeks kuurtje.
Verder niet, en hij blijft ook het hele jaar groot.
Hij blijft altijd een beestn hij is 106kg 1m79 en 10%bf

dat niveau van levrone in zn top is effe wat anders natuurlijk :)
maar ik begrijp je punt wel
 
Ik vind het verschrikkelijk hoe soms over profs ofwel over bodybuilding wordt gesproken
Het is zo ieder zijn mening oké maar wel met respect voor deze jongens
Als je echt in in hart en nieren een bodybuilder bent dan denk ik dat je zo'n uitspraken
nog niet in je hoofd haalt .
J.P.Fux was op de olympia 1997 als ik het goed heb 7de en het publiek was het er niet mee
eens oké dat zijn ze vaker niet maar jp.fux had deze reis echt beter verdiend .
Zoals ook de mening van het publiek was .youtube kijk maar .
 
Meer dan je eigen lichaamsgewicht squatten is zo wie zo pure waanzin.
 
Fuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaark !!
 
Wij hebben dezelfde blessure ( rechter-knie, ik links en dan meteen alle banden )
Het is de ergste pijn die ik ooit heb gehad; laat staan dat je met zoveel gewicht in de weer bent. Good lord.

Mijn revalidatie duurde 10! jaar. Maar ik kan inmiddels zelfs hardlopen en voluit trainen. Ligt natuurlijk wel anders bij zulke monsters. Sneu voor 'm
Ik begrijp alleen de waarschuwing niet zo; hij trainde toch altijd veilig? De enige manier om nooit zoiets mee te maken is door thuis te blijven.
 
Het is toch niet te geloven dat er zo weinig van zo'n massa beest overblijft. En dan ook nog te grote kleding dragen. Je vraagt je toch echt af wat ze van zichzelf hebben.

Als je 120+ kg weegt als pro en je blijft trainen natty moet je toch na al die jaren 100 kg overhouden. Berry De Mey ziet er toch ook nog goed uit.

Dit soort zaken brengt een soort relativiteit met zich mee. Hij is denk ik dolblij dat hij niet in een rolstoel zit en heeft denk ik harder moeten werken voor revalidatie dan hij ooit deed om er als een beest uit te zien. Huge zijn is een leuk streven maar totaal onbelangrijk als je het vergelijkt met op een normale manier zelfstandig kunnen leven.

Ik herken er wel iets in na mijn bicepspees scheur (trainde ook helemaal veilig) trainen is nog steeds mijn hobby maar het is allemaal net wat minder belangrijk. Het lol hebben in trainen is belangrijker dan het resultaat, vind ik dan.
 
Dit soort zaken brengt een soort relativiteit met zich mee. Hij is denk ik dolblij dat hij niet in een rolstoel zit en heeft denk ik harder moeten werken voor revalidatie dan hij ooit deed om er als een beest uit te zien. Huge zijn is een leuk streven maar totaal onbelangrijk als je het vergelijkt met op een normale manier zelfstandig kunnen leven.

Ik herken er wel iets in na mijn bicepspees scheur (trainde ook helemaal veilig) trainen is nog steeds mijn hobby maar het is allemaal net wat minder belangrijk. Het lol hebben in trainen is belangrijker dan het resultaat, vind ik dan.

dikke +1.
als je geen plezier hebt in trainen, kan je t vergeten.
 
Jammere is alleen dat als je geen resultaten boekt, je er weinig lol aan beleefd....
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het verschrikkelijk hoe soms over profs ofwel over bodybuilding wordt gesproken
Het is zo ieder zijn mening oké maar wel met respect voor deze jongens
Als je echt in in hart en nieren een bodybuilder bent dan denk ik dat je zo'n uitspraken
nog niet in je hoofd haalt .
J.P.Fux was op de olympia 1997 als ik het goed heb 7de en het publiek was het er niet mee
eens oké dat zijn ze vaker niet maar jp.fux had deze reis echt beter verdiend .
Zoals ook de mening van het publiek was .youtube kijk maar .

Kan me vergissen maar is hij op de O niet eens 4e geweest? Dacht van wel...
 
Back
Naar boven