- Topic Starter
IV behandeling (plus mijn eigen domme zelf) heeft me helemaal genekt. Ben min of meer bedlegerig. de eigenlijke toedracht is dat men beter wordt na de behandeling en niet tijdens. Helaas heb ik er geen goed oog in. Mijn kracht begon toe te nemen in het begin van de infusen reeks. Maar door te veel inspanning heb ik mezelf de das om gedaan. Ook kan een enkele nachtrust dagen gedisciplineerde rust (want ja, dat is erg lastig jezelf noodgedwongen een hele dag vervelen) teniet doen wanneer ik een keertje slecht heb geslapen. Dat zal er niet op beteren nu de vakantie om is. oren doen pijn van al die oordopjes maar ergens anders gaan slapen is geen langetermijnoplossing. Slaappillen, anderzijds, vertrouw ik ook niet helemaal. Tot zover mijn ongevraagde update. Ben geoon hardop aan het denken. doe dit immers voor mezelf, niemand die staat te popelen om mijn progressie te vernemen.
Enige wat mij helpt is ontzettend veel rusten. Helaas kan ik dat niet altijd waarmaken. Verveel me te pletter. En als ik dan eindelijk een beetje energie heb, verspil i kdie in koken. Of in jankbuien omdat ik slecht geslapen heb en anderen daarvoor de schuld geef. lijkt wel alsof alles wat ik goed doe zoals ab kuur voldoende rusten (wat ik aanvankelik niet zo goed deed)net iets te laat mee ben begonnen of heb ingezien. Danben ik geneigd te zeggen volgende keer beter. wellicht klopt dat niet geheel. n volgende kans zal ik niet meer krijgen daarom dat het eens dringend mag beginnen te beteren.