XXL Nutrition

Het verhaal van haaii (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja een ex vriend van men ma die in us zit raade aan om uit azie te importeren. Iemand die hier ervaring mee heeft? (Niet over namaak)

En typen is vermoeiend. Niemand die met mij wil skype ( misschien hiervoor ook een apart topic aanmaken) soit ii geraak der wel uit.
 
In belgie zou 't elf honderd euro kosten. Hij was darr zeer 'principieel' over. Maar een ab kuur van makkelijk twee k3r die prijs die mij van tot in ztaat om te koken enwinkelen katapulteerde naar een situatie waar ii amper men bed uitkom, daaromtrent is ie blijkelijk niet zo reusachtig 'principieel over. Mss kan ik huisart overhalen. Ik betaal iedere prijs met genoegen.
 
Wat doe je zoal de gehele dag? Je ligt toch niet 24/7 naar het plafond te staren op bed? Of is dat wel het geval?
 
kan niet op men rug liggen. Eerzte uren probeeer ik te rusten daarna wat yt vids opnamez van tv radio programmas als interne keuken vind ik zalig. Veel podcasts ook zoals london real en the james altucher show/ ask altucher. Recentelijk ook begonnen met audioboeken te luisteren. (Mss een idee om met dbb leden een audible account te delen. Kost minder.)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand bryce zijn email adres? Die had ook cvs. Moet hem spreken
 
Ik heb geen mail adres voor je.
Heb wel al een tijdje meegelezen. Wil je in ieder geval veel sterkte wensen. Niets kunnen is een ramp... :(
 
Al bijna 3 jaar niet meer bedlegerig. Jahoe
Helaas terugval door vrijwilligerswerk dat me door de strot geduwd werd. Update staat in de bijgewerkte OP. Voor het eerste echte angst en depressieproblematiek ontwikkelt door deze morele en fysieke tegenslag.

Ben alvast het volgende van plan voor CVS:

Cognitieve gedragtherapie. PACE trial toonde 20 procent succesrate tov van de gebruikelijke 9a10procent placebo-reageerders. Neen, dat wil niet zeggen ‘dat de klachten tussen de oren’ zouden zitten. Geven de auteurs in voornoemde studie grif toe. Maar als de wetenschap patho-etiologisch in het duistert tast, moet men roeien met de riemen die men heeft.
Maes’s protocol die mij in 2016 uit bed heeft gekregen.
Nieuw en nooit eerder geprobeerd, vreemd genoeg.
Nicotinepleisters. Met onder andere het oog op o.a. Fine tuning PNS activiteit, normalisatie GABAergische netwerken in het brein. Behandelen van autisme symptomen en last but not least modulatie microglia cellen doormiddel van de Alpha7 nAChr. Dit laatste zou kunnen verklaren waarom ik zo ziek werd door ABx infusen. En tevens waarom roken een beschermmende rol speelt in het verhinderen en vertragen van de ontwikkelingen in pathofysiologische processen in Parkinson.

Denk dat ik weet welke combinatie van factoren mij heeft ziek gemaakt. Maar is ook een situationele context naast het fysiologische, dus niet zo bijzonder interessant. Ik hou het bij het fysiologische als ik over de etiologie uitweid.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
huh na 3 jaar?
 
Back
Naar boven