Fitness Seller

Het verkeerde voorbeeld

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
20 jaar lid
Waardering
13
Ik las gisteren het eindresultaat van een bekende van mij, op een internationaal board, hij is zelf moderator en, denk ik, dient zich toch enigszins verantwoordelijk te gedragen.

Ruim een half jaar geleden kondigde hij aan dat hij de komende zes maanden 750mg Test Proprionaat per week zal zetten. Dat zijn dus 7 injecties per week van een dikke 100mg per dag, zes maanden lang, aangezien Proprionaat een zeer kort werkende ester heeft.

Doelstelling: Kijken hoe lang je dit vol kan houden zonder lichamelijke klachten.
Meneer had nu zijn einduitslag: Hij was maar gestopt want zijn nieren begonnen te protesteren.
Nog afgezien van het feit dat dit complete waanzin is en een héél fout voorbeeld van steroidengebruik propageert, voegde de 'held' er ook nog even aan toe dat ie nu, 3 weken na zijn laatste shot, alweer helemaal de oude is en zijn eigen testosteron-aanmaak ook weer helemaal op gang is gekomen!

Een verbouwereerde member vroeg em hoe hij dat zo kon weten maar daar antwoordde de labrat niet direct op.
Hij zei trots een x-aantal kilo's aangekomen te zijn en na wat Nolva en Provi-tabletjes gepopped te hebben is alles weer prima oké in orde.

Dit is nou een voorbeeld van een verkeerd voorbeeld! :mad:

Zo ga je niet met je lichaam om.
Hoe kom je d`r ook bij???
In ieder geval duidelijk dat we er `n mod bijhebben die dit soort onzin niet aan zal moedigen.
Proficiat met je aanstelling BTW

pfff zeker een verkeerd voorbeeld ,,

Ik ben bezig met een kuur 14 wken test en/deca/winny..
Plus het nakuren , duurt mijn kuur 20 weken, en 20 wken is toch 5 maanden..betekent dat dat ik 5 maanden weer clean moet zijn om met de volgende te beginnen?/

groet

Levrone@

dbc01 zei:
Ik las gisteren het eindresultaat van een bekende van mij, op een internationaal board, hij is zelf moderator en, denk ik, dient zich toch enigszins verantwoordelijk te gedragen.

Ruim een half jaar geleden kondigde hij aan dat hij de komende zes maanden 750mg Test Proprionaat per week zal zetten. Dat zijn dus 7 injecties per week van een dikke 100mg per dag, zes maanden lang, aangezien Proprionaat een zeer kort werkende ester heeft.

Doelstelling: Kijken hoe lang je dit vol kan houden zonder lichamelijke klachten.
Meneer had nu zijn einduitslag: Hij was maar gestopt want zijn nieren begonnen te protesteren.
Nog afgezien van het feit dat dit complete waanzin is en een héél fout voorbeeld van steroidengebruik propageert, voegde de 'held' er ook nog even aan toe dat ie nu, 3 weken na zijn laatste shot, alweer helemaal de oude is en zijn eigen testosteron-aanmaak ook weer helemaal op gang is gekomen!

Een verbouwereerde member vroeg em hoe hij dat zo kon weten maar daar antwoordde de labrat niet direct op.
Hij zei trots een x-aantal kilo's aangekomen te zijn en na wat Nolva en Provi-tabletjes gepopped te hebben is alles weer prima oké in orde.

Dit is nou een voorbeeld van een verkeerd voorbeeld! :mad:

welk board is dat?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de felicitatie Martinus! :p

Nakuren met Nolvadex, Clomid e.d. reken ik niet binnen je kuur Levrone :)
Dat zijn maateregelen die je neemt om je herstel te bespoedigen. Kuurtijd noem ik de effectieve tijd dat je actief AAS consumeert, bij jou dus 14 weken, maar aangezien Deca een lange ester heeft zal die in week 17 pas actief worden.

Ik 'bereken' nooit een tijd die het me kost om bij te komen na een kuur; bij mij staat er altijd 5 tot 6 maanden voor, vóór de volgende mag beginnen.
Uit ervaring heb ik gezien dat je lichaam (ballen, plofkopje en acné) nog bijtrekt na 3-4 maanden!
De tijd is het dus waard.

Welk board dit was laat ik even buiten beschouwing, is niet belangrijk. Wat ik erger vind is dat de vele jonge mensen die ook lid zijn, iets voorgeschoteld krijgen wat slecht is en nogeens bejubeld wordt van alle kanten...:(

dbc01 zei:
Welk board dit was laat ik even buiten beschouwing, is niet belangrijk. Wat ik erger vind is dat de vele jonge mensen die ook lid zijn, iets voorgeschoteld krijgen wat slecht is en nogeens bejubeld wordt van alle kanten...:(

Was wel nieuwschierig eigenlijk. Ook om z'n log eens te lezen en de reacties van anderen enzo. Even kijken of die niet doorhebben dat ie gek is...

• Topic Starter Topic Starter
Hij heeft niet echt een log. Gewoon af en toe een thread gestart met hoe ie gaat, en da's alles.
Stoere huge foto erbij en er is geen hond die dat durft aan te vechten, althans....

Muscletalk en bbigman :)

Ik denk dat je zoals op elk board ook wel een beetje moet weten aan wie zen mening je belang moet hechten en aan wie zen mening niet.

Zitten op dat board nochtans enkele mannen die het veel verantwoorder aanpakken en ook lage begindosissen aanraden aan firsttimers bvb (in tegenstelling tot vele anderen op allerlei boards)

Ik denk dat je, als je over boards in het algemeen gaat praten, een aardig verschil kunt ontdekken tussen Amerikaanse en Europese boards maar daar hebben we het al vaker over gehad. Feit blijft dat bepaalde mensen als een voorbeeld worden gezien; dat zijn vaak mensen die bijvoorbeeld veel posts op hun naam hebben staan.

Dan is het jammer om te zien dat iemand, zonder er nadrukkelijk bij te zeggen dat het hier om een expiriment gaat dat niet is aan te raden, gewoon lukraak roept dat het geweldig is en dat z'n eigen testlevels na drie weken alweer oké zijn...:(

Akkoord , maarja iemand met een redelijke intelligentie ziet natuurlijk ook weer direct dat hij dat zeker niet moet gaan doen :)

Was SHOT op bb.com ook niet zoiets bezig? Of heb ik dat verkeerd begrepen...

Was hij trouwens blijven groeien de hele tijd of stopte het op een bep. moment? Veel verloren?

Diegene waar wij het over hebben heeft nog niks gezegd over zen gains , dat vind ik wel ff raar eigenlijk maar goed :)

Dan zijn er niet bijster veel intelligente mensen...

Trouwens, denk es aan onwetendheid.

Als jij als newbee dit leest dan denk je ook dat dat de normen moeten zijn...

Maar dan komen we eigenlijk weer terug bij wat ik zei , iemand die zomaar iets aanneemt zonder dat zelf ook ff uit te pluizen , en zeker als we over roids praten , is gewoon niet echt snugger

Tis geen speelgoed die roids en over iets dat potentieel zo schadelijk kan zijn doe ik liever 20x men huiswerk alvorens te gebruiken

sorry :)

Goedzo Moen, als we alleen maar mensen zoals jij op fora hadden dan waren er geen problemen meer :D

Nee, ff zonder gein, het is gewoon zo.
Toch geldt de norm altijd weer. Is de norm op een board (zie alle US boards) dat hoge concentraties bij een eerste kuur normaal zijn, dan handelen de nieuwelingen daarnaar.
En dit was een extreem voorbeeld van iemand die blijkbaar niet weet dat ie een voorbeeld voor anderen is.

dbc01 zei:

Nakuren met Nolvadex, Clomid e.d. reken ik niet binnen je kuur Levrone :)
Dat zijn maateregelen die je neemt om je herstel te bespoedigen. Kuurtijd noem ik de effectieve tijd dat je actief AAS consumeert, bij jou dus 14 weken, maar aangezien Deca een lange ester heeft zal die in week 17 pas actief worden.

Ik 'bereken' nooit een tijd die het me kost om bij te komen na een kuur; bij mij staat er altijd 5 tot 6 maanden voor, vóór de volgende mag beginnen.
Uit ervaring heb ik gezien dat je lichaam (ballen, plofkopje en acné) nog bijtrekt na 3-4 maanden!
De tijd is het dus waard.

dbc01, wordt nakuren niet meegerekent? (doet iedereen dat? ??? )..
Dus na 14 weken kan ik aan de volgende beginnen als ik het goed heb begrepen :) ?

Groet

Levrone@

NEE NEE NEE JONGEMAN! lmfao :D :D :D

Lees es goed: Ik zei dat het beste is een half jaar rust.

Die "Time off=time on' theorie is pure verkrachting van je eigen lichaam: Je lichaam kan namelijk NOOIT herstellen van dezelfde tijd off als je on was.

dbc01 zei:
Goedzo Moen, als we alleen maar mensen zoals jij op fora hadden dan waren er geen problemen meer :D

Nee, ff zonder gein, het is gewoon zo.
Toch geldt de norm altijd weer. Is de norm op een board (zie alle US boards) dat hoge concentraties bij een eerste kuur normaal zijn, dan handelen de nieuwelingen daarnaar.
En dit was een extreem voorbeeld van iemand die blijkbaar niet weet dat ie een voorbeeld voor anderen is.

Ik weet het :D

dbc01 zei:
NEE NEE NEE JONGEMAN! lmfao :D :D :D

Lees es goed: Ik zei dat het beste is een half jaar rust.

Die "Time off=time on' theorie is pure verkrachting van je eigen lichaam: Je lichaam kan namelijk NOOIT herstellen van dezelfde tijd off als je on was.

Time off= time on methode daar worden de meeste wel groot van , en als je lichaam er tegen kan waarom niet?

En je begint pas een indrukwekend lichaam te bouwen, als iemand overmatig roids gaat gebruiken...

Ik kan heel goed tegen roids, bijna nooit (fysieke) bijwerkingen, wel geestelijke..tja het kost toch wat :)

Terug
Naar boven