MuscleMeat

Het Vis FOTO- Topic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tom1988

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
2.525
Waardering
1
Zitten zat visfreaks hier op t forum!

Dus post hier wat je gevangen hebt!


ben benieuwd !

(mijn moet ik nog ff op mn pc zetten, maar komen eraan!)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

me redjes! Hep ze niet gevangen, zitten in een aquarium marja.. vissen zijn vissen ej
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

me redjes! Hep ze niet gevangen, zitten in een aquarium marja.. vissen zijn vissen ej

vette beesiess!!
 
Ik heb in het vorige topic wel pics gepost, ben alleen het topic, dus foto's kwijt
 
geen beest, maar was wel een mooi snoekie, had hem snel.. nog geen 5 keer gooien. alleen mn rapala plug die was wel kapot erna..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]




Niet echt een duidelijke foto..
maa rwas een mooi snoekje.. vlakbij het beruchte ''Viaductie'' bij ons n de buurt is ie gevange :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M'n Karper foto's komen eraan :D
 
mooie snoek:D ik zal s kijken of ik me mooie 31 pondertje kan posten!:D
 
Dan moet ik ff een kabeltje van mn telefoon scoren, heb ze met mn tel gemaakt zaterdag
 
damned.. ik heb ergens nog wat pics van 80cm+ snoeken..

even opzoeken.. die zijn wel al weer van een paar jaar terug.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

me 31pond spiegelkarper gevangen met sourceboilies afgelopen vrijdagnacht
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]me 28 pond schub van dezelfde nacht:D
 
goed gedaan !!

had je voorgevoerd?
 
goed gedaan !!

had je voorgevoerd?

thanks gab:D
jep...1 avondje van te voren met henneppellets, vismeelboilies (spicy shrimp&prawn) en sourceboilies (DE bolie die overal goed werkt:D)

op dat water was nog amper gevist...beesten waren nog nooit gehaakt dus wist niet wat ze overkwam:p...resultaat die nacht: 31 runs en 7 karpers:D
 
thanks gab:D
jep...1 avondje van te voren met henneppellets, vismeelboilies (spicy shrimp&prawn) en sourceboilies (DE bolie die overal goed werkt:D)

op dat water was nog amper gevist...beesten waren nog nooit gehaakt dus wist niet wat ze overkwam:p...resultaat die nacht: 31 runs en 7 karpers:D



wtf :eek:


31 runs en 7 gehaakt ?
 
31 runs en 7 karpers

meen je dat nou ??

Ken je niet vissen :P:D?

HAHA

wat voor haak heb je eraan en hoe lange her??
 
Ik hep ooit een snoek van 107cm gevangen met een tandum spinner.. ook was me hengel nog gebroken toen ik hem bijna binnen had. Hij schrok denk ik en knalde vol weg... ik hep er fotos van maar niet digi helaas.
 
meen je dat nou ??

Ken je niet vissen :P:D?

HAHA

wat voor haak heb je eraan en hoe lange her??

foutje:o...13 runs:p
hehehe..zou wel erg wezen zeg:D

maatje 6 teflon coated van Raptor...me her is rond de 12cm
 
@Robert: Probeer vissen niet te lang (liever helemaal niet) op hun buik neer te leggen, ingewanden e.d. kunnen dan geplet worden door de grote druk die erop komt...
 
Flinke knapen Robert. Karpervissen rules :)

Erg mooi gezond uitziende schub trouwens riggard. Flink sterke knaap moet dat zijn geweest.
 
Back
Naar boven