XXL Nutrition

Het was geweldig

Bezoekers in dit topic

Anoniem1001

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
773
Waardering
195
Lengte
1m80
Massa
96kg
Wat een show de Dorian Yates Grandprix. Heerlijk om de mannen een keer live te mogen zien. Nog ff op de foto geweest met Dorian zelf en met Tommi Thorvildsen en Ed van Amsterdam.

Diverin helemaal in love met Tommi, Foto met handtekening en Diverin nog op de foto met onze eigen juliette Bergman.

Genoeg foto's gemaakt, komen zo snel mogelijk online.


Greetz
 
Te gek Diver ben benieuwd naar de fotoos

Groet Smalluser :thumb:
 
Dennis James is afgezet !!!! Hij verdiende tweede plaats.
 
Ook ik heb genoten, heb al heel wat gezien op BB gebied, maar dit was wel het beste, ga volgend jaar zeker weer.
Een FIBO is leuk, maar dit was toch even wat anders.
Had me camera wel mee, maar de afstand was te groot om goede pics te meken, dus helaas, maar andere zullen wel posten denk (hoop) ik.
Toch wel apart om de wereld top op een afstand van nog geen meter van je te hebben staan tijdens de final posing, echt huge.
 
Het was superrrr!! Echt een leuke belevenis! Alleen jammer dat Cutler, Schlierkamp, Levrone er niet waren??? En jammer dat Ruhl niet mee kon doen, maar wel leuk dat hij aan het eind wat poses deed.










...en ik heb Ronnie Coleman een hand gegeven :D
 
En Edje zag er goed uit :thumb:

Verder vond ik het soms wel een beetje rommelig...Juliette Bergmann sprak een aantal keer de namen van sommige atleten verkeerd uit. Ook irritant dat veel mensen voor je beeld gingen staan en dat het nogal lang duurde voordat ze weg werden gestuurd. Ik had ook wat meer van de expo verwacht, maar daarvoor kwam ik ook niet speciaal :P.
En het was ook jammer dat je niet weet op welke plaats de rest van de bodybuilders is geeindigd.
 
Laatst bewerkt:
Thorvildsen is idd aardige kerel.Komt regelmatig bij ons in de winkel en heeft ook een erg mooie vriendin :D
 
oowowowow Zwier, doe je hem dan ff de groeten van mij!
Hij was ook eigenlijk een van de weinigen die handtekeningen zat te schrijven, zowel voor als na de grandprix.

Greetz
 
De rest van de resultaten ...

1. Ronnie Coleman
2. Chris Cormier
3. Dexter Jackson
4. Dennis James
5. Claude Groulx
6. Jaroslav Horvath
7. Ed Van Amsterdam
8. Tommi Thorvildsen
9. Mike Sheridan
10. Paco Bautista
11. Alex Barros
12. Alison Maria
13. Giovanni Thompson
14. Patrick Tuor
15. Costantino Polesel
16. Marc Ghijs
17. Giurgi Nickolae
18. Gianluca Catapano
 
Mooie plaats voor Ed!! :thumb:
 
komt er nou elk jaar een dorian yates gp?? En komen er binnenkort nog meer evenementen in NL?
 
Het is de bedoeling dat er elk jaar een grand prix komt. Zoiets is er volgens mij niet snel meer in nederland.
 
Originally posted by f*cking ecto
Mooie plaats voor Ed!! :thumb:

Ja, de top 10 is min of meer zoals ik ze verwacht had. Alleen, als we eerlijk zijn dan was Ed 8, Tommi 7, Dennis 2 en Chris 4.
 
Originally posted by f*cking ecto
komt er nou elk jaar een dorian yates gp?? En komen er binnenkort nog meer evenementen in NL?

Niet onmogellijk dat er volgend jaar ook een pro GP in belgie komt. Zeker is dit nog niet, maar ifbb officials praten toch over deze mogelijkheid. Belgie organiseerde trouwens de olympia '85 in de Heizelpaleisen in Brussel.
 
Back
Naar boven