MuscleMeat

Het Whisky & Spirits Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De laatste drink je dat puur?
In Rusland wel.

drunk russian GIF
 
Had laatst een online whiskey proeverijtje van The Black Fox in Nijmegen. Was opzich mwah, maar zat wel wat aardigs tussen. Oa deze:
https://www.drankgigant.nl/knob-creek-rye-whiskey.html



Nu had ik deze laatst van een werk relatie ontvangen:
Nog niet opengemaakt want ik drink niet veel de laatste tijd. Blijkt wel een goede te zijn dus ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Een tijd terug een glaasje Ledaig 8yo CS gedronken en die is me wel goed bijgebleven dus dan maar deze aangeschaft.
B8CDA90B-CF3A-49FC-B91F-3CB07AF6EE19.jpeg
 
Iemand die suggesties heeft qua whiskeys die ik in de komende tijd echt zou moeten proberen? Ik heb nog niet heel veel geprobeerd maar Monkey shoulder is tot dusver nog mijn favoriet. Welke zou ik moeten proberen op basis hiervan? Ik drink het liefst puur maar af en toe gaat een mixje met Ginger Ale en ijsblokjes er ook wel in.
 
Monkey Shoulder is een blend van Balvenie, Glenfiddich en Kininvie. Ik zou dan eens een Glenfiddich proberen.
 
Gisteren trouwens ook nog een Benromach 10 gedronken. Een een wat aparte Speyside omdat deze licht geturfd is, ik weet niet precies wat ik er van moet vinden, maar hij smaakt wel naar meer. Ik ga hem binnenkort wel kopen denk ik.

 
Monkey Shoulder is een blend van Balvenie, Glenfiddich en Kininvie. Ik zou dan eens een Glenfiddich proberen.
Ik word altijd wel vrolijk van Glenfiddich. Zachte single malt. Drinkt (iets te) makkelijk weg.
 
Vorig jaar van iemand cadeau gekregen geen idee wat het heeft gekost, maar het zal het geld niet waard zijn. Ergens in de verte zit er wel een smaakje aan en het is niet vies, maar lekker is anders.
FEB4F6CE-CD6D-4910-8ABA-9F581BD97DCB.jpeg
 
Vorig jaar van iemand cadeau gekregen geen idee wat het heeft gekost, maar het zal het geld niet waard zijn. Ergens in de verte zit er wel een smaakje aan en het is niet vies, maar lekker is anders.
Bekijk bijlage 544092
Whisky snippers
Bottled liquor: VODKA


Jaja
 
Een fles zelfgestookte 'vodka' die ik heb gekregen, smaakt meer naar strohrum.

IMG-20220128-WA0008.jpg
 
C260ECCC-D18D-4327-A0CC-BBA21BC6BC37.jpeg


Een jonge Lagavullin is nieuw voor mij, voor Lagavullin volgens mij ook. Normaal ben ik niet zo van de jonge whisky’s, maar zo’n zware jongen als een Lagavullin is dan gewoon nog een heel interessant.
 
Twee flesjes “not whisky” gekocht, eentje voor mezelf en de ander als kadootje.

Ik ben benieuwd.
A480DAC6-EFED-4521-A6B3-D60CE67BD0F2.jpeg

DAF2BECD-911C-4CF5-A595-D519EC324A1A.jpeg
0BED6B97-7A08-4FB0-91E3-4E395ECD343F.jpeg
18F8C232-FF95-467E-BA24-1BA012397C9A.jpeg
 
Back
Naar boven