Fitness Seller

Het wondere wereld van Marokkanen; Marokko Community.nl.

Bezoekers in dit topic

Cyan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
7.682
Waardering
9
Sinds enkele dagen vertoef ik mij op deze site en in die schamelijke korte periode was het alsof ik in een totaal ander era bevond. Verhalen over magie, djins, engelen,...zijn standaard gepraat in de Islam subforum, en dit allemaal door moslims in hartje Nederland :roflol:
De rest van de forum barst van de arnoldfans en gorillor's, alleen hebben ze een bruin tintje. Werkelijk de proto-type marokkanen waar Wilders het over heeft. Het grappigste is nog dat dit site gewoon subsidies krijgt van Nederland.

Een paar quotes waar ik totaal geen moeite voor deed om het te verzamelen en waarbij ik ook niks toegevoegd heb:

Topic: wat als jij nederlander was

Dan was ik zo geloofloos en traditieloos en waren de enige kruiden die ik kende peper en zout zo'n gerechtloze cultuur ik ben zo blij dat ik een Marokkaan ben



Haatreacties zijn welkom
Nederlanders zijn een vervloekt volk bestaande uit bloeddorstige moordenaars en rovers met een inferieure cultuur en culinaire traditie.
Wajoo als ik eraan denk als ik nl'ers was ik wil die gedachte niet meer hebben het is een enge gedachte.
wollah wel ben ook blij dat ik een marokkaanse ben weyoo als ik gerda heete wella en in shien afgelege dorp woonden samen met jan en kees elke dag chille tussen de hooistrooken waayooo[/FONT]
[/FONT]
Maar wollah ze zijn racisten, altijd hoor ik de opmerking wel Kijk weer een marokkaan! wollah bazz ze denken holland saffi is van hun vader wella
zomer, Zon, Zee, Strand & de Hel...

Het is zomer! De hoofddoeken en Djilbaabs gaan weer de kast in om plaats te maken voor doorschijnende korte jurkjes. Het is tenslotte warm! Er wordt korte metten met de baard gemaakt. Je wilt tenslotte ook je gezicht laten bruinen! Moskeeën worden ingeruild voor stranden en terrassen. Het is tenslotte zomer! Het gebed moet het ontgelden naast het zwemmen, dollen en drentelen op de boulevards. De zomer duurt tenslotte maar even! Gelach en gegiechel van jongens en meisjes gezellig onder elkaar… iedereen gaat totaal op in de zomerse verleiding!
U denkt toch niet dat Allah afwezig is in deze zomerse maanden, dat de engelen,die belast zijn met het opschrijven van je slechte daden, met verlof gaan, dat de regels van Allah niet van kracht zijn op jouw vakantieoord of dat wij in deze maanden gevrijwaard zijn van het aanbidden van Allah.

Broeders en zusters, deze zomerse verleiding is in werkelijkheid een lokroep van Shaitaan! Dus, verzet je er tegen, en laat je juist door deze zomerse maanden vermanen. Heb bijvoorbeeld de hel, het verblijfplaats van verdoemden, in gedachten bij iedere zomerse hittegolf, denk bij het aanschouwen van de zon, hoe kortbij zij niet zal zijn op de dag des oordeels, denkt bij het transpireren aan de toestand van diegenen die op die bewuste Dag in hun eigen zweet verdrinken omdat zij weigerden de bevelen van Allah op te volgen en denkt wanneer je dorstig bent aan de dorst van de zondaars op die dag en hoe hevig zij naar water verlangen maar slechts vloeibaar vuur voorgeschoteld krijgen om hun dorst te lessen. En op die dag mag jij je gelukkig prijzen omdat jij je niet liet bedotten door de zomerse verleiding.

want waarlijk de warmte van de zomer is niks vergeleken met de hitte van de hel
  • WC is een onreine plek ... gaan de beschermengelen mee in de wc?
    ( want ik heb gehoord dat Djins zich bevinden in de wc )
als je naar de wc gaat stapje met je linkervoet naar binnen en zeg je´allaahoemma innie a3oedoe bika mina algobthi wal gabaaith
en als je eruit gaat stap je met je rechtervoet naar buiten en zeg je ghofraanak
Daarom wordt ons geadviseerd om in het toilet of onreine plekken niet te praten anders dwing je de reine schoone engelen(kiramin el kitabien) de toilet binnen te treden.. want zolang je zwijgt hoeven zij niets te noteren..

oe allah oe ahlem
Ik doe nu sinds een tijdje meer onderzoek naar Islam.. luister naar lezingen van Sheik's etc...

Maar naarmate ik meer onderzoek doe.... ( en ik weet niet hoe het komt ) doe ik het ook steeds meer in me broek voor de Duivel / Djins [Afbeelding niet meer beschikbaar]


(Bezeten worden, eentje zien, dat ie dichtbij me is... etc etc)

als ik alleen thuis ben, of als ik ga slapen ( helemaal het laatste )... dan hoor ik een geluid, en dan doe ik 't meteen in me broek..
Vraag:

Ik vertel aan niet-moslims, dat Allaah alles in dit universum heeft geschapen. Ze vragen mij dan: ‘En wie is de schepper van Allaah? Hoe kan Allaah er vanaf het begin zijn geweest?’ Hoe kan ik hen beantwoorden?

Antwoord:

Alle lofprijzingen komen Allaah toe.

1. Deze vraag die de Kuffaar hebben gesteld, is in weze foutief en tegenstrijdig met zichzelf. Als we, bij wijze van spreke, zouden zeggen dat iemand Allaah heeft geschapen, dan zouden ze vragen: "Wie heeft dan de schepper van de schepper geschapen?" en dan daarna: ‘Wie heeft dan de schepper van de schepper van de schepper geschapen?’. En zo kun je dus oneindig doorgaan. Dit is irrationeel en onmogelijk.

Al het geschapene gaat terug naar de Schepper, Degene Die alles heeft geschapen. Niemand heeft Hem geschapen; Hij heeft alles buiten Zichzelf geschapen. Dit is rationeel en logisch. Deze schepper is Allaah, geprezen en verheven is Hij.
Mijn beste zuster vermijd aub deze discussie. Wollahi ze zijn het niet waard. Allah leidt en laat dwalen wie Hij wilt. Insha Allah wordt jij beloond dat jij voor Islam opkomt en dat je deze hypocrieten de waarheid probeert te laten zien. Ze zijn blind. Merk je niet aan hun nutteloze lachwekkende reacties niet nergens opslaat? Ze praten als een kip zonder kop en dat zegt genoeg dat ze willen niet zien. Allah heeft in de Koran over de soort Porcus gezegd:

"Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt zij zullen niet geloven. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf". (Q. 2:7-8)

Wollahi nogmaals mijn zuster ga niet verder op in. Investeer jouw tijd en energie in da3wa of ga alleen met mensen in de discussie die oprecht naar de waarheid willen zoeken. Deze gasten zoals Porcus staan niet open voor de waarheid.[/FONT]

[/FONT]
WIJ TURKEN ZIJN DE STERKSTE VOLK IN DE HELE WERELD, ONZE VOOROUDERS ZIJN DE HUNNEN, WIJ HEBBEN ONS OORSPRONG IN AZIE, EN WIJ TURKEN DIE IN EUROPA LEVEN HEBBEN NIKS MET TURKSE-OTTOMANNEN TE MAKEN WIJ ZIJN DE Nieuwe Turkse-hunnen in E.U
Wie zijn we? We zijn Grijze Wolven Wat is onze ideologie? Het Turkisme van de Grijze Wolf . Wat is het geloof van de BozkurtS? Zij geloven dat het Turkse ras en de Turkse natie superieur zijn ten opzichte van ieder ander ras en natie. Wat is de bron van deze superioriteit? Het Turkse bloed. Is de Turk superieur van geboorte? De Turk is superieur van geboorte. De Turk ontvangt zijn intelligentie, zijn dapperheid, zijn militaire genius en zijn capaciteiten en gaven van zijn bloed..
Ongeacht dat je een vrouw bent, jullie hebben geen recht tot spreken vuile kankerkoerden. We hebben jullie al uitgemoord sinds de geschiedenis en dat zal zo doorgaan.

Jullie en de armenen zullen uitiendleijk worden uitgeroeid met de wil van god.

Allah zal zijn Turk beschermen, lang leve de grijze wolven![/FONT]
En dit is alllemaal dus het topje van de ijsberg. Had nog uitspraken gezien dat Einstein een moslim was en 'allah akbar zei', dat neil armstrong 'allah akbar' hoorde tijdens de maandlanding, etc :roflol:

Ook opmerkelijk: heel veel topic over nederlanders en hun domme acties/criminaliteit/pedofilie

Moeder misbruikte jongen haalt uit

Hollandse Tieners terroriseren straten met gestolen tractor








[/FONT]
 
Zelfde kun je vanuit hier doen, als je citeert krijg je de stomste shit.

het is trouwens wel te gek voor woorden dat ze een subsidie krijgen.
 
True, maar ik moet wel zeggen dat het daar veel omvangrijker is dan hier.

ga bidden lees koran dat is het beste medicijn tegen depressie zeker de moeite waard

Heb je er ook wel eens aangedacht dat je misschien bezeten bent of iets dergelijks? Ik zeg niet dat het zo is maar het zou kunnen, het kan nooit kwaad om voor de zekerheid na een Imam te gaan..


:roflol:
 
Mooi forum en terecht dat ze subsidie krijgen. Een verrijking voor dit land!
 
Weer dat gezeik over die apen....
 
kunnen we niet een virus daar verspreiden, dat zodra ze een bepaald topic open, hun computer ontploft en dat ze sterven?

2cqns09.jpg
 
hmmm zo te lezen zijn marokkanen wel beter dan hollanders.
 
Waarom zou je in godsnaam een paar dagen daar "vertoeven"... heb je niks beters te doen? Daarnaast, hier kan je ook 2 dagen rondhangen en de meest retarded shit quoten.. wat is je punt? Magnuz alleen al "bewijst" hoe retarded blanke bodybuilders zijn volgens jouw logica.
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk een accountje aanmaken en onderzoeken posten metijfers over de criminaliteit onder marrokaantjes
 
Je zit al te lang op dat forum Cyan, je neemt hun slechte schrijfmethode al over.

"het wondere wereld"
 
Je zit al te lang op dat forum Cyan, je neemt hun slechte schrijfmethode al over.

"het wondere wereld"
:o

Tja het is dieptriest dat zulke baggersites subsidies krijgen. Een verbod zou beter zijn.
 
laat ze dit maar niet zien. Komen ze dit forum onderspammen. Wat een gekte zou dat worden!
 
owhjeh.. hebben we weer een forum gevonden om te gaan trashen?
 
De subsidie was voor de nieuwstak van Marokko.nl, niet voor het forum. Maakt het niet minder belachelijk verder, er zijn al genoeg nieuwssites.
 
Je zit al te lang op dat forum Cyan, je neemt hun slechte schrijfmethode al over.

"het wondere wereld"

Jep, dat is inderdaad de oorzaak.

... :o

Waarom zou je in godsnaam een paar dagen daar "vertoeven"... heb je niks beters te doen?
Ik had een aanleiding daarvoor, al weet ik niet meer wat precies. Toen zag ik daar zoveel crap dat ik het moest laten zien :D
En zoals ik al zei, die crap is daar veeeel omvangrijker dan hier.
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk een accountje aanmaken en onderzoeken posten metijfers over de criminaliteit onder marrokaantjes

lol wat heeft dit voor nut? dat weten ze zelf toch ook
 
1. Deze vraag die de Kuffaar hebben gesteld, is in weze foutief en tegenstrijdig met zichzelf. Als we, bij wijze van spreke, zouden zeggen dat iemand Allaah heeft geschapen, dan zouden ze vragen: "Wie heeft dan de schepper van de schepper geschapen?" en dan daarna: ‘Wie heeft dan de schepper van de schepper van de schepper geschapen?’. En zo kun je dus oneindig doorgaan. Dit is irrationeel en onmogelijk.

Al het geschapene gaat terug naar de Schepper, Degene Die alles heeft geschapen. Niemand heeft Hem geschapen; Hij heeft alles buiten Zichzelf geschapen. Dit is rationeel en logisch. Deze schepper is Allaah, geprezen en verheven is Hij.

:roflol:

Wie zijn we? We zijn Grijze Wolven Wat is onze ideologie? Het Turkisme van de Grijze Wolf . Wat is het geloof van de BozkurtS? Zij geloven dat het Turkse ras en de Turkse natie superieur zijn ten opzichte van ieder ander ras en natie. Wat is de bron van deze superioriteit? Het Turkse bloed. Is de Turk superieur van geboorte? De Turk is superieur van geboorte. De Turk ontvangt zijn intelligentie, zijn dapperheid, zijn militaire genius en zijn capaciteiten en gaven van zijn bloed..

Ongeacht dat je een vrouw bent, jullie hebben geen recht tot spreken vuile kankerkoerden. We hebben jullie al uitgemoord sinds de geschiedenis en dat zal zo doorgaan.

Jullie en de armenen zullen uitiendleijk worden uitgeroeid met de wil van god.

Allah zal zijn Turk beschermen, lang leve de grijze wolven!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven