AndroidHealthClinic

Het ''zomerkuurtjes seizoen'' is begonnen hoor!

Bezoekers in dit topic

Er zijn zelfs goede bronnen met goede sites :P

Klopt, ik haal het alleen maar van sites af. Alleen jammer dat de primo van de goede bronnen niet te betalen zijn.
 
Klopt, ik haal het alleen maar van sites af. Alleen jammer dat de primo van de goede bronnen niet te betalen zijn.

Duur idd, tijdje geleden was er een merk (je kent het allicht wel) die 50% korting op amps gaf. Dat was een interessante actie ;) Denk dat die actie misschien nog steeds bezig is.
 
Duur idd, tijdje geleden was er een merk (je kent het allicht wel) die 50% korting op amps gaf. Dat was een interessante actie ;) Denk dat die actie misschien nog steeds bezig is.

Klopt. Volgens mij hadden wij het erover via pm. Dan is het wel interessant om primo te kopen.
 
Anavar only of orals only en sarms only word ook gedaan zonder test en die onderdrukken ook dus snap niet waarom primo only niet?
Hou je met je eigen zaken bezig jij hebt er toch geen last van als hij libido problemen krijgt of wat dan ook
Mss wel
 
In voor de zomer. Lekker zonder shirt naar de festivals.

Winny only FTW!
 
Test (of bold kan ook) ernaast.. 2x dht only lijkt me niet lekker voor libido. Gaat er wel hard van staan.. zn fysiek dan.
 
Back
Naar boven