Fitness Seller

Het zoveelste voedingsschema

Bezoekers in dit topic

Marick

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
229
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Wat zijn jullie meningen over mijn voedingsschema, en klopt die op het eerste gezicht?

Alvast bedankt

Voedingsschema%202015%20sept_zpsycebrvom.jpg
 
Havermout bevat gemiddeld 360-370 kcal per 100 gram. Die van jou bevat 416 kcal? Lijkt me wat veel voor havermout
60 gram muesli 326 kcal.. --> denk dat je dan creusli hebt?

Tussen 12:15 en 18:00 eet je niks?

Ik zou zelf die gainer gewoon vervangen door wat normaal eten. Paar eieren ofzo. Kan met brood of rijst oid.
 
Goed schema. Uiteraard niet altijd de beste keuzes kwa voeding (lees salade, stroop etc etc) maar je haalt je kcal, eiwitten etc etc wel. Dus dikke prima. Zou misschien wat meer fruit en groente intergreren. Als jij dit lekker vind, dit vol kan houden en lekker op gainen. Zeker doen :) Dat is het doel van een schema! Over een paar weken even evalueren en kijken hoe je erbij staat.

Gewoon een random vraagje, ben wel geinteresseerd Waarom ga je sinaasappelsap en chocomel drinken?

Succes!
 
Havermout bevat gemiddeld 360-370 kcal per 100 gram. Die van jou bevat 416 kcal? Lijkt me wat veel voor havermout
60 gram muesli 326 kcal.. --> denk dat je dan creusli hebt?

Tussen 12:15 en 18:00 eet je niks?

Ik zou zelf die gainer gewoon vervangen door wat normaal eten. Paar eieren ofzo. Kan met brood of rijst oid.

Goed schema. Uiteraard niet altijd de beste keuzes kwa voeding (lees salade, stroop etc etc) maar je haalt je kcal, eiwitten etc etc wel. Dus dikke prima. Zou misschien wat meer fruit en groente intergreren. Als jij dit lekker vind, dit vol kan houden en lekker op gainen. Zeker doen :) Dat is het doel van een schema! Over een paar weken even evalueren en kijken hoe je erbij staat.

Gewoon een random vraagje, ben wel geinteresseerd Waarom ga je sinaasappelsap en chocomel drinken?

Succes!

's middags ben ik te druk met school en direct door naar werk zonder pauze dan drink ik meestal alleen wat tenzij ik thuis ben, die gainer heb ik nog 4 kilo van dus die houd ik er toch nog ff in, lekker makkelijk.

Ik ga de boterhammen tussen de middag vervangen door salades, wel ongeveer evenveel kcal alleen een stukje gezonder,

De sinaasappelsap en chocomel is puur om kcal te drukken :P
 
Back
Naar boven