MuscleMeat

Hetgeen waarop we een beetje vooruit gingen pakken ze glashard van je af.

Bezoekers in dit topic

ja inderdaad mee eens, ik betwijfel alleen of het de regering echt te doen is om het milieu though.:D

Blijft een heikel punt natuurlijk, maar mischien dat dit de eerste voortekenen zijn van een aantal wetten en regels die zullen worden doorgevoerd door het departement van Milieu.

Los van dat ik denk dat Nederland praktisch een niet vervuilend land is in verhouding met andere landen, dan neig ik gauw toch te denken dat dit toch preventieve maatregelen.
Ook de oprakende olie en gas zal hier zeker wel een groot deel in meespelen aangezien de kostprijzen hiervan ook zullen meespelen
 
Is het niet zo dat die rijke oliesjakies in het Midden Oosten de patenten opkopen op energiezuige auto's e.d ten gunste van hun eigen bizz? :dunno: Als dat werkelijk zo is, mogen ze die wel eens flink op hun donder geven ipv de burger.

Laat ze eerst eens zorgen voor voldoende fatsoenlijke alternatieven. Dit slaat toch compleet nergens op zeg.
 
Laatst bewerkt:
Yzord je bent een notoire zeikerd maar je hebt dit keer wel gelijk. Ieder voordeeltje dat bij de burger terecht zou kunnen komen wordt momenteel net zo hard weer teruggepakt. Ze gaan ook nog eens vliegen duurder maken onder het mom van het milieu verbeteren. Enige wat ze er mee bereiken is een gang naar andere landen om daar vandaan te vliegen.

Deze regering is nog k*tter dan de vorige, dat is 1 ding dat zeker is.
 
Al dat gelul om het milieu. Whatever, het is gewoon weer extra cashen voor de overheid. Komop zeg, al die belachelijke extra kosten, denk je dat het ene **** effect heeft op het milieu terwijl ze aan de andere kant van de wereld de hele flikkerse boel staan te vervuilen met een mannetje of weet ik hoeveel miljoen meer. Dat is hier nken tot 15 decimalen achter de komma terwijl ze daar shit op hele punten afronden.

Jaja een beter milieu begint bij jezelf, maar denk je dat ik in de vrieskou ga zitten omdat de energie duurder wordt. Nee ik stook net zo veel alleen betaal meer. En zo is het met iedereen.
 
Al dat gelul om het milieu. Whatever, het is gewoon weer extra cashen voor de overheid. Komop zeg, al die belachelijke extra kosten, denk je dat het ene **** effect heeft op het milieu terwijl ze aan de andere kant van de wereld de hele flikkerse boel staan te vervuilen met een mannetje of weet ik hoeveel miljoen meer. Dat is hier nken tot 15 decimalen achter de komma terwijl ze daar shit op hele punten afronden.

Jaja een beter milieu begint bij jezelf, maar denk je dat ik in de vrieskou ga zitten omdat de energie duurder wordt. Nee ik stook net zo veel alleen betaal meer. En zo is het met iedereen.

lol :roflol:

Het blijft in mijn ogen idd een utopie om te verwachten dat je de wereld kunt verbeteren door in Nederland een minuscuul beetje minder gas te verstoken. Die gestudeerde heren in Den Haag weten net zo goed dat in die paar centjes verhoging nooit de oplossing kan zitten. Stelletje modderfokkers dat het zijn..
 
Al dat gelul om het milieu. Whatever, het is gewoon weer extra cashen voor de overheid. Komop zeg, al die belachelijke extra kosten, denk je dat het ene **** effect heeft op het milieu terwijl ze aan de andere kant van de wereld de hele flikkerse boel staan te vervuilen met een mannetje of weet ik hoeveel miljoen meer. Dat is hier nken tot 15 decimalen achter de komma terwijl ze daar shit op hele punten afronden.

Jaja een beter milieu begint bij jezelf, maar denk je dat ik in de vrieskou ga zitten omdat de energie duurder wordt. Nee ik stook net zo veel alleen betaal meer. En zo is het met iedereen.

Ja idd.. en dat weten hun ook verrekte goed.. daar is het hun precies om te doen en dan onder het mom van....

Zelfde met roken, drank etc etc.. ze weten toch wel dat de mensen dat blijfen doen, en daar profiteren ze van.
 
Ik hoorde ook dat de belastingdienst alle aangiftes van kleine ondernemers kwijt was.. Of de KVK oid.. Meneer Bos vond dat het allemaal maar opnieuw moest worden gedaan, kost mensen klauwen met geld.. Juist de kleine ondernemens, dat is toch waar Bos het beste mee voor had? :X
 
lol :roflol:

Het blijft in mijn ogen idd een utopie om te verwachten dat je de wereld kunt verbeteren door in Nederland een minuscuul beetje minder gas te verstoken. Die gestudeerde heren in Den Haag weten net zo goed dat in die paar centjes verhoging nooit de oplossing kan zitten. Stelletje modderfokkers dat het zijn..

Hahahhaha, idd.. Wij zouden juist veeeeeeeeel meer moeten stoken onder het mom van 'wij zijn toch maar een heel klein land'
 
Stelletje hufters daaro. Plukken alles en iedereen kaal en worden zelf enkel rijker.


Dat een moslim daar maar eens heen loopt met een rugzak :o
 
Hopelijk zien mensen nu eens in dat Bos en zijn kornuiten niet te vertrouwen zijn. Men loopt wel Wilders tot op het bot af te kenkeren, terwijl die kerel de kans niet krijgt om te laten zien hoeveel hij het voor heeft op de normale burger, maar pvda, die jaren lang dikke ellende op dit stukje aardkloot heeft gesmeten, krijgt keer op keer stemmen. Puur omdat mensen hun gekontdraai voor de verkiezingen geloven.

Vraagstuk van PVV vandaag. Waarom defensie (dus de burger hun belastingcentjes) elk jaar maar het jachtschip van Beatrix moet onderhouden. Antwoord van regering: dit is ooit zo afgesproken in 1956, dus blijven we het doen ook.

Maar je hoort ze niet reppen over de afspraak die Kok ooit maakte toen hij het kwartje van Kok invoerde. Ook hoor je ze niet lullen over afsrpaken als gratis boeken voor schoolgangers. Ook hoor je ze niet lullen over de verhoging van de kinderbijslag verleden jaar die ze komende jaren weer terug gaan draaien. Ook hoor je ze niet lullen over het zogenaamde zoet die zou komen naar het zuur in een tijd dat de economie weer volopo zou draaien. Allemaal afspraken die ze terug aan het draaien zijn. Net zoals die 26000 die op moesten rotten.

Maar dat k*tschip van Beatrix moet elk jaar tonnen kosten om te onderhouden.
 
omg heerlijk om dit allemaal te lezen, vind het dan jammer dat ik totaal geen verstand van politiek heb.
 
Ja moslims ja...degene die vredelievend over deze wereld denken. Gene omhooggeschoten mennekes met bomvolle rugzakken die een kindertehuis opblazen..

haha , je reageert het af op de moslims?die kunnen er ook niks aan doen dat het zo duurd word allemaal.bom op 2e kamer
 
De overheid verzint toch al jarenlang van die bullshit om ons armer te maken om de meest bullshit redenen terwijl zij zelf alleen maar rijker worden. Hier in de buurt moet een zwembad sluiten ivm financieringsproblemen, ondertussen wordt voor het afscheidsfeestje van een of andere suffe ambtenaar even 200.000 pleuro uitgetrokken.

Worden al die ministers trouwens niet rondgereden in de nieuwste Mercedessen? Ben benieuwd hoe zuinig die rijden :rolleyes:
 
haha , je reageert het af op de moslims?die kunnen er ook niks aan doen dat het zo duurd word allemaal.bom op 2e kamer

Asjeblieft, als je geen zin hebt om alles fatsoenlijk te lezen, reageer dan ook gewoon niet. Danzij mensen als jou komen van die vage verhalen.
 
het leven draait grootendeels om geld.als hun er beter op worden voeren ze het in.of dit ten kost gaat van mensen met een lager loon zoals bijna iedereen doet er voor hun niet toe.het is te gek om over te praten maar je doet er niks aan.
 
Broeder, calm down.

Azie eet tegenwoordig mee aan tafel en de vraag naar algemeen consumeren is hoger.

Als Wilders gaat regeren, kan Nederland het helemaal vergeten. Want jij denkt dat het Midden-oosten Nederland dan nog olie blijft leveren? Dan kun je echt zowat alles opzoeken.

Het is simpel, een groot deel v/d wereld wil nu ook luxe, en ja, daar heeft onze kast onder te leiden.

Over 50 jaar is het nog simpeler, dan wordt vanuit Azie bepaald welke koersen bedrijven hier moeten gaan varen en volgen we de trends daar. Maar is dat erg dan? Het westen heeft eeuwen lang bepaald hoe de zeilen gezet worden.
 
Yep, met Wilders zal het allemaal beter gaan. Eerst even de koran verbranden, dan de kont van Israel likken en vervolgens met scherp schieten op hooligans, mits van Marokkaanse afkomst.
 
Ook hoor je ze niet lullen over het zogenaamde zoet die zou komen naar het zuur in een tijd dat de economie weer volop zou draaien.

Het is een tijd goed gegaan met de economie. Dat onder andere de Amerikaanse huizenmarkt en kredietverstrekkers wereldwijd wat incidentjes hebben vaagt een en ander aan winst echter weer weg..

Verder kan ik wel genieten van het marginale gezever van proletariërs als Yzord :D Als ik zo omhoog zat met alles in Nederland (getuige eerdere topics rondom zulke onderwerpen) was ik allang geëmigreerd :rolleyes:
 
Het is een tijd goed gegaan met de economie. Dat onder andere de Amerikaanse huizenmarkt en kredietverstrekkers wereldwijd wat incidentjes hebben vaagt een en ander aan winst echter weer weg..

Verder kan ik wel genieten van het marginale gezever van proletariërs als Yzord :D Als ik zo omhoog zat met alles in Nederland (getuige eerdere topics rondom zulke onderwerpen) was ik allang geëmigreerd :rolleyes:

Daarom schenk ik maar geen aandacht aan jouw mening, want die strookt niet met de rest van NL. Als zelfs Ericr mij gelijk geeft, wie de **** ben jij dan.
 
whgahahaha, het milieu.... Gimme a break. Wat dat betreft ben ik het eens met Rob G. Hier nken op de komma, daar op tientallen afronden.
Het belasten van die klote brommers die een bak herrie veroorzaken alsof er een jumbojet opstijgt zie ik wel zitten overigens. Tering stinkbakken die me altijd bij het stoplicht lopen te vergassen. :D

Maar goed, ik ben schijnbaar één van de weinigen die nog erg blij is in 'k*tland' Nederland te wonen. Schat dat het hier mooi rustig wordt over een paar jaar. :D (eindelijk)
Gaat de rest maar fijn in het buitenland lopen ********.

Daarnaast vind ik zeiken over olie, terwijl onze bejaarden letterlijk wegrotten, sowieso getuigen van een grove marginaliteit. Jezus ggggrristus nog an toe...
Wat zei een wijs man ooit toch ook alweer over de stand van een maatschappij en het behandelen van de 'dieren'? Als ik niet de banaliteit van het alles in zou kunnen zien zou ik pislink worden op de eerste die weer loopt te zeiken over iets stoms als een auto.
Ach ja, what else is new.
Erger u niet, verbaas u slecht, leef goed en sterf zacht. (which is a note to self)
 
Back
Naar boven