AndroidHealthClinic

Hetgeen waarop we een beetje vooruit gingen pakken ze glashard van je af. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daarnaast vind ik zeiken over olie, terwijl onze bejaarden letterlijk wegrotten, sowieso getuigen van een grove marginaliteit. Jezus ggggrristus nog an toe...

Het feit dat we hier achter onze PC zitten is dankzij het zwarte goud.

Dat de supermarkten bevoorraad zijn, is dankzij het zwarte goud.

Dat we huisenergie en TV/PC hebben is dankzij het zwarte goud.

Dat jij in een auto rijdt, is dankzij het zwarte goud

Toen Nederland in de jaren 70 Israel nadrukkelijk erkenden, werden we geboycot door Saudi-Arabie. En de Minister riep op ons om vroeger naar bed te gaan en lichten te dempen in huis. De boycot was van korte duur, gelukkig.

Als Wilders gaat regeren, zul je van een ijskoude kermis thuiskomen. Internationaal raken we geisoleerd. Grondstoffen worden ons onthouden, kun je weer vroeg naar bed omdat er simpel weg geen energiebronnen zijn. :) Kunnen we leven als naturisten, maar daar was Wilders ook geen voorstander van, groen.

Het is simpel, het westen en het oosten zitten samen in een afgesloten telefooncel, en we hebben allebei een handgranaat.
 
Vroeg of laat komt toch een einde aan de olie.
 
Het feit dat we hier achter onze PC zitten is dankzij het zwarte goud.

Dat de supermarkten bevoorraad zijn, is dankzij het zwarte goud.

Dat we huisenergie en TV/PC hebben is dankzij het zwarte goud.

Dat jij in een auto rijdt, is dankzij het zwarte goud

Toen Nederland in de jaren 70 Israel nadrukkelijk erkenden, werden we geboycot door Saudi-Arabie. En de Minister riep op ons om vroeger naar bed te gaan en lichten te dempen in huis. De boycot was van korte duur, gelukkig.

Als Wilders gaat regeren, zul je van een ijskoude kermis thuiskomen. Internationaal raken we geisoleerd. Grondstoffen worden ons onthouden, kun je weer vroeg naar bed omdat er simpel weg geen energiebronnen zijn. :) Kunnen we leven als naturisten, maar daar was Wilders ook geen voorstander van, groen.

Het is simpel, het westen en het oosten zitten samen in een afgesloten telefooncel, en we hebben allebei een handgranaat.

En wat wil je daarmee zeggen dan i.r.t. mijn post? Omdat we er zoveel aan te danken hebben, is alles er moreel aan ondergeschikt?

Die laatste zin is btw geniaal. :D
 
Pff is dat ze nog zoveel verdienen aan die zooi anders was het alternatief allang klaar geweest.
 
Ach ja, we weten ook allemaal dat kwark en tonijn de grondstoffen zijn voor olie.
 
Maar wel zogenaamd door een onafhankelijk bureau (:rolleyes:) laten bepalen dat ministers er 30% er bovenop moeten verdienen. Die opdracht is zeker net zo vergeven als alle andere opdrachten. Aan het eerste de beste vriendje.


dat vind ik niet slecht, het zou goed zijn als ze topsalarissen gingen uitkeren in de politiek, er zouden echte toppers aan het bestuur komen, kost mischien wat, maar dat hebben we zo terug doordat er dan een beetje wordt nagedacht over hoe je met geld moet omgaan
 
Origineel gepost door Yzord Bekijk Post
Maar wel zogenaamd door een onafhankelijk bureau () laten bepalen dat ministers er 30% er bovenop moeten verdienen. Die opdracht is zeker net zo vergeven als alle andere opdrachten. Aan het eerste de beste vriendje.

vergeet niet dat "onze" centen ook de honderd dagen tour van "ons" kabinet hebben betaald ,.... wel te verstaan € 3.200.000 !! :eek:
 
Daarom schenk ik maar geen aandacht aan jouw mening, want die strookt niet met de rest van NL. Als zelfs Ericr mij gelijk geeft, wie de **** ben jij dan.

Wie jij bent (zeker niet alleen) is een geboren verliezer. Mensen die altijd alleen maar klagen, maar nooit wat voor aktie ondernemen dan ook, zijn geboren altijd ongelukkig te zijn. Verhuis naar Duitsland, waar het allemaal zo veel beter is! Tegenwoordig in de EU doodsimpel. Of zoek lekker de warmte op in Spanje! Ook EU, ook makkelijk immigreren! Of, als je Nederland toch leuker vindt dan je altijd doet voorkomen: doe iets om de problemen op te lossen. Zien we je op de barricaden? Met spandoeken? In de plaatselijke politiek? Driewerf nee. Ik ben het dus met billyjoe eens: als je niets, maar dan ook absoluut niets doet om de situatie voor jezelf of anderen te verbeteren, dan is het blijkbaar allemaal niet zo erg.

Waarmee ik niet wil zeggen dat een leugenachtige regering fijn is om te hebben. Ik ben alleen niet zo naief te denken dat het elders anders zal zijn. Anders zou iedereen al in dat utopia zitten.
 
dat vind ik niet slecht, het zou goed zijn als ze topsalarissen gingen uitkeren in de politiek, er zouden echte toppers aan het bestuur komen, kost mischien wat, maar dat hebben we zo terug doordat er dan een beetje wordt nagedacht over hoe je met geld moet omgaan

Wat dacht je van: eerst presteren, dan uitkeren? Meteen toen dit kabinet er was, was het eerste wat ze voor het volk gingen doen kijken of hun salaris wel strookte met de rest van europa.
Heeft niks te maken met toppers in het bestuur. Heeft te maken met ikkuh ikkuh ikkuh en de rest kan stikkuh.
 
Wie jij bent (zeker niet alleen) is een geboren verliezer.

Ah zielig, lekker schelden op de vroege morgen in de hoop dat ik het niet meer lees. Vooralsnog heb ik het beter voor mekaar dan dan 95% van dit forum. Want ik lach jullie allemaal uit....en ik ben de enige die weet waarom lol.

Prutsert
 
dat vind ik niet slecht, het zou goed zijn als ze topsalarissen gingen uitkeren in de politiek, er zouden echte toppers aan het bestuur komen, kost mischien wat, maar dat hebben we zo terug doordat er dan een beetje wordt nagedacht over hoe je met geld moet omgaan

Precies. Liever mensen die zich in het bedrijfsleven hebben bewezen, dan politiek-correcte marginalen die er alleen vanwege hun non-standaard persoonlijkheid zitten. (homo, extreem links/rechts, buitenlander, vrouw, etc.)
 
Ah zielig, lekker schelden op de vroege morgen in de hoop dat ik het niet meer lees.

Prutsert

Hoe bedoel je precies de reaktie die iedereen verwachtte. :roflol:
 
Hoe bedoel je precies de reaktie die iedereen verwachtte. :roflol:

Ach, ik weet beter. Schijnbaar als je voor de minder bedeelden opkomt in dit land ben je meteen een verliezer en een zeurdoos. Maar mensen als jou zorgen er juist voor dat dit land in slaap sukkelt. Mensen als jou zorgen juist dat dit land de afgrond in glijdt, omdat je het liefst wilt zeiken op degene die juist de rest wakker willen houden.

Je mening doet er dan ook niet toe, want je bent in de minderheid. Slaap lekker Phreak...dat je nooit meer wakker hoeft te worden.
 
milieu is tegenwoordig de perfecte hefboom voor de staat om extra geld uit de bevolking te persen onder het mom van allerhande milieureddende taksen. Een mooi voorbeeld is de extra belasting op plastic zakjes in BE, deze belasting is ingevoerd om het aantal wegwerpzakjes drastisch te beperken. Maar vervolgens gaan ze er wel van uit dat niemand zich iets van die extra belasting aantrekt en calculeren ze wel lekker de extra inkomsten in.
 
milieu is tegenwoordig de perfecte hefboom voor de staat om extra geld uit de bevolking te persen onder het mom van allerhande milieureddende taksen.

Mooi huh, en dan krijg je dit:

Files grote inkomstenbron voor schatkist
AMSTERDAM - Stilstaande voertuigen op het hoofdwegennet als gevolg van files, zijn jaarlijks goed voor tenminste honderdvierendertig miljoen euro aan inkomsten uit brandstofaccijnzen en BTW. Dit blijkt uit een berekening van Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV) op basis van cijfers van de Bereikbaarheidsmonitor 2006. Met deze opbrengsten moeten roetfilters en de aanschaf van schonere Euro V motoren worden gefinancierd, vindt KNV. Ook moet er snel milieu-efficiënte infrastructuur worden aangelegd.

Het ministerie van Financiëen kan de schijn dat het baat heeft bij het in stand houden van files wegnemen door milieumaatregelen en investeringen in infrastructuur te stimuleren. Voor de installatie van roetfilters op bestaande voertuigen bijvoorbeeld, heeft het Ministerie van VROM een subsidiepot van zeventig miljoen euro gereserveerd. De bodem van deze pot komt snel in zicht en moet volgens KNV aangevuld worden. Hetzelfde geldt voor subsidies op de versnelde aanschaf van Euro V motoren die veel minder milieubelastend zijn. Deze subsidiestroom moet blijven bestaan.


Koninklijk Nederlands Vervoer pleit voor de aanleg van energie-efficiënte infrastructuuur. Meer spoor en lightrail en speciale rijstroken voor het collectief personenvervoer en voor het vrachtvervoer. Deze vervoerssoorten zijn in tegenstelling tot het particuliere autoverkeer niet aanbod- maar vraagafhankelijk. De aanleg van doelgroepstroken, waarop alleen zware voertuigen mogen rijden, leidt tot een betere doorstroming, minder stilstand, minder economische schade en tot minder uitstoot van schadelijke stoffen.

Uit cijfers van de Bereikbaarheidsmonitor 2006 van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat blijkt dat files op het hoofdwegennet in 2006 goed waren voor vierenveertig miljoen voertuigverliesuren. In deze uren van stilstand, werd circa vierhonderdveertig miljoen liter aan brandstof verbruikt. Uit de halfjaarrapportage van de verkeersinformatiedienst (VID) blijkt dat de files in 2007 toenemen met 17,3%. In het huidige prijsniveau van benzine en diesel betekent dit een inkomstenpost van ruim honderdvierendertig miljoen euro op jaarbasis.

En dat allemaal omdat we het zo goed voor hebben op het millieu. Wanneer wordt NL eens wakker.
 
Ah zielig, lekker schelden op de vroege morgen in de hoop dat ik het niet meer lees. Vooralsnog heb ik het beter voor mekaar dan dan 95% van dit forum. Want ik lach jullie allemaal uit....en ik ben de enige die weet waarom lol.

Prutsert

Die zin + dit(jouw) topic = :roflol: + enorme geloofwaardigheid
 
Back
Naar boven