AndroidHealthClinic

Hetgeen waarop we een beetje vooruit gingen pakken ze glashard van je af. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet :roflol:
 
Daarom schenk ik maar geen aandacht aan jouw mening, want die strookt niet met de rest van NL. Als zelfs Ericr mij gelijk geeft, wie de **** ben jij dan.

Wie jij bent (zeker niet alleen) is een geboren verliezer. Mensen die altijd alleen maar klagen, maar nooit wat voor aktie ondernemen dan ook, zijn geboren altijd ongelukkig te zijn. Verhuis naar Duitsland, waar het allemaal zo veel beter is! Tegenwoordig in de EU doodsimpel. Of zoek lekker de warmte op in Spanje! Ook EU, ook makkelijk immigreren! Of, als je Nederland toch leuker vindt dan je altijd doet voorkomen: doe iets om de problemen op te lossen. Zien we je op de barricaden? Met spandoeken? In de plaatselijke politiek? Driewerf nee. Ik ben het dus met billyjoe eens: als je niets, maar dan ook absoluut niets doet om de situatie voor jezelf of anderen te verbeteren, dan is het blijkbaar allemaal niet zo erg.

Waarmee ik niet wil zeggen dat een leugenachtige regering fijn is om te hebben. Ik ben alleen niet zo naief te denken dat het elders anders zal zijn. Anders zou iedereen al in dat utopia zitten.


Natuurlijk geeft EricR je gelijk wat betreft je afkeer tegen de huidige regering. Zolang als ik politieke topics lees is EricR namelijk redelijk links en in het huidige kabinet is de PVDA alle linkse trekjes inmiddels wel kwijt.

Verder is Nederland nog steeds een land waar men naar mijn mening weinig reden tot klagen heeft wat betreft leefomstandigheden en welvaartsstandaard.
Dat je even later zelf zit te blaten dat je king of the hill bent in Nederland is lekker tegenstrijdig. :rolleyes:
 
Wat nou tegenstrijdig? Mijn moeder heeft botreuma en leeft van een minimum inkomen. Mag ik daar godver niet eens meer voor op komen? Of voor de andere zwakkeren? Dat jij zo triest bent dat je alleen maar om je eigen hachje denkt, hoeft niet te betekenen dat iedereen zo is.

Jullie leven in zo'n gemaakt wereldje...als iemand klaagt over geld, dan is hij ook maar meteen een arme sloeber. Sorry dat ik zo'n persoon ben die wel eens een persoon opzoekt in een bejaardentehuis.
 
Ach, ik weet beter. Schijnbaar als je voor de minder bedeelden opkomt in dit land ben je meteen een verliezer en een zeurdoos. Maar mensen als jou zorgen er juist voor dat dit land in slaap sukkelt. Mensen als jou zorgen juist dat dit land de afgrond in glijdt, omdat je het liefst wilt zeiken op degene die juist de rest wakker willen houden.

Je mening doet er dan ook niet toe, want je bent in de minderheid. Slaap lekker Phreak...dat je nooit meer wakker hoeft te worden.

Loop jij nou iemand dood te wensen? Jij hebt het goed voor elkaar!

De kinderbelastigverlaging geldt voor mensen die juist bovenmodaal zitten. Mensen die ondermodaal zitten krijgen meer. Dit moet jij een goede zaak vinden, gezien jij het opneemt voor de minder bedeelden.
 
Yzord has got some sand in his vagina...
 
Loop jij nou iemand dood te wensen? Jij hebt het goed voor elkaar!

De kinderbelastigverlaging geldt voor mensen die juist bovenmodaal zitten. Mensen die ondermodaal zitten krijgen meer. Dit moet jij een goede zaak vinden, gezien jij het opneemt voor de minder bedeelden.

Weet je wat jij moet doen, een baan zoeken bij de telegraaf....houden ze wel van sensatiezoekende mennekes.

En ook de minder bedeelden krijgen de 20% btw hoor, maar dat snap je niet zeker?
 
In een goed draaiende economie zou het niet zo moeten zijn dat voor de meesten de koopkracht terugloopt. Zeker niet omdat al aardig wat jaren de nullijn is gehanteerd en sinds 2001 ongeveer er een terugloop is in koopkracht.

Ik heb eerlijk gezegd niks te klagen maar een economie trek je niet verder op gang door constant het gros van je bevolking steeds zwaarder te belasten.
 
Files grote inkomstenbron voor schatkist
AMSTERDAM - Stilstaande voertuigen op het hoofdwegennet als gevolg van files, zijn jaarlijks goed voor tenminste honderdvierendertig miljoen euro aan inkomsten uit brandstofaccijnzen en BTW.

Het ministerie van Financiëen kan de schijn dat het baat heeft bij het in stand houden van files wegnemen door milieumaatregelen en investeringen in infrastructuur te stimuleren.

Uit cijfers van de Bereikbaarheidsmonitor 2006 van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat blijkt dat files op het hoofdwegennet in 2006 goed waren voor vierenveertig miljoen voertuigverliesuren. In deze uren van stilstand, werd circa vierhonderdveertig miljoen liter aan brandstof verbruikt.

en dan zeggen dat ze het om het milieu doen, het is zoiezo onzin 70 miljoen euro voor die roetfilters uit te trekken:o
 
Weet je wat jij moet doen, een baan zoeken bij de telegraaf....houden ze wel van sensatiezoekende mennekes.

En ook de minder bedeelden krijgen de 20% btw hoor, maar dat snap je niet zeker?

Laat mij raden: jij hebt thuis dat boek van fortuyn?
 
Ik lees geen boeken. Ik creeer een eigen mening en hoef daarvoor geen boeken van linkse of rechtse sullen te lezen.
Jij haalt zeker je quotes uit de sjors en sjimmie of sterker nog, de Tina.
 
Ik lees geen boeken. Ik creeer een eigen mening en hoef daarvoor geen boeken van linkse of rechtse sullen te lezen.
Jij haalt zeker je quotes uit de sjors en sjimmie of sterker nog, de Tina.

Ongelooflijk wat een antwoord! De Tina notabene.
 
Klagen mag altijd, is goed zelfs, dat houd altijd een streven erop na.

Die koopkracht doe je niets tegen. Rundvlees zal ook duurder worden in de toekomst, als het gemiddelde Chinese huishouden het eenmaal wat beter heeft stappen ze ook vaker van varkensvlees af en komt op andere vleesproducten ook een enorme run. Als jij nu naar de koperboer gaat omdat je wat leidingen in huis wilt vervangen, betaal je ook veel meer.

De politiek kan echt geen extra tarwe uit de zak toveren. Of energiebrandstoffen uit de binnenzak halen.

Laten we zeggen dat de economie onze loopsnelheid is, en de vraag de loopband, dan lopen we misschien wel 1 km/h harder, maar de loopband gaat ook 2 km/h sneller.

Dan is ook 1 v/d redenen waarom ik vind dat de hele campagne volledig z'n doel voorbij geschoten is, en het stropdassen praat was, en elkaar bevliegen van links er rechts cultureel. Maar Azie stond in het Midden, en daar was geen woord over gerept.

Het Westen moet nu een stapje terug doen, rest heeft zich altijd aan ons opgelampt. En nu een tikkeltje afbraak voelbaar is beginnen we te freaken. Goede zaak eigenlijk, want iedereen had hier zo'n hekel aan Schurkenstaat Amerika en z'n kapitalisme wat we hier eveneens aan hen te danken hadden. Aantal konden zelfs niet wachten op de overnname van China toch? :P
 
Laatst bewerkt:
dat vind ik niet slecht, het zou goed zijn als ze topsalarissen gingen uitkeren in de politiek, er zouden echte toppers aan het bestuur komen, kost mischien wat, maar dat hebben we zo terug doordat er dan een beetje wordt nagedacht over hoe je met geld moet omgaan

Inderdaad. Het volk krijgt het bestuur wat het verdient.
Het volk moet niet denken dat het voor een dubbeltje op de eerste rang zit.:D
Je loopt alleen wel het risico dat de mensen die voor een topsalaris de politiek ingaan dat doen voor hun eigen portemonee, en niet om de belangen van het volk te dienen. Maargoed, over de integriteit van sommige politici van dit moment heb ik ook zo mijn twijfels.

Dessalniettemin erger ik me bij tijd en wijle ook dood aan het kabinet. Politici lijken af en toe compleet wereldvreemd te zijn. Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze een realistisch beeld hebben hoe het klootjesvolk over de Islam denkt, en hoe Moslims in dit land over de Nederlandse samenleving denken.

Daarnaast pakt de regering onder het mom van marktwerking & eigen verantwoordelijkheid een flink stuk sociale zekerheid af (want dat is goed voor de economie). Maar aan de andere kant blijven ze komen met allerlei betuttelende regeltjes. Zo 'mag' ik wel zelf bepalen hoe goed ik mijn gezondheid verzeker, maar ik mag niet bepalen of ik in het weekend een pilletje slik. Dat is niet erg logisch.

Het lijkt er op dat onze regering een samenleving voor ogen heeft die op Amerikaanse leest is geschoeid. Dat is goed voor de economie maar slecht voor de solidariteit in de samenleving.
 
zeiken kunnen nl'ers goed maar zo te zien hebben we het nog te goed om er een keer echt tegen in te gaan
 
zeiken kunnen nl'ers goed maar zo te zien hebben we het nog te goed om er een keer echt tegen in te gaan
jep jep :)

ik snap alleen niet waarom iedereen het heeft over zeiken & klagen?
Mensen die zeuren en zagen over de politiek zijn kritisch m.b.t de verrichtingen van de regering, en voldoen zo aan hun democratische plicht (dat, en stemmen natuurlijk :D ). Jullie daarentegen zijn verdomme allemaal communisten!

Als er meer mensen zoals Yzord waren dan was Hitler nooit aan de macht gekomen. In feite is het de schuld van mensen zoals jullie, mensen met een laffe en lakse persoonlijkheid, dat er 6 miljoen joden zijn vergast. Ga daar maar eens over nadenken!

Maargoed, als ik serieus denk dat de kloof tussen arm en rijk in dit land onoverbrugbaar groot dreigt te worden, of als de regering dit land simpelweg failliet laat gaan, dan ben ik op de barricades terug te vinden. Tot die tijd vind je me alleen op verjaardagen en internetfora terug, waar ik enthousiast het kabinet uitmaak voor alles wat vies en lelijk is. :)
 
Ik lees geen boeken.

Begin er eens mee dan! Politici hebben het liefst ongeletterde boeren als bevolking. Dus doe daar wat aan!! Lees wat boeken en til je zeiken & drammen naar een volledig nieuw niveau. :D

aanrader voor jou: Stupid White Men van Micheal Moore. Een boek over Amerikaanse politici die schaamteloos hun zakken vullen over de rug van de gewone man. Het is echt smullen geblazen. :cool:
 
In feite is het de schuld van mensen zoals jullie, mensen met een laffe en lakse persoonlijkheid, dat er 6 miljoen joden zijn vergast.

Hoe weet je zo zeker dat je zelf niet was meegeheuld met Hitler ?
Te makkelijk om te zeggen dat de bevolking dom/laf/weet ik wat nog allemaal was.
 
Begin er eens mee dan! Politici hebben het liefst ongeletterde boeren als bevolking. Dus doe daar wat aan!! Lees wat boeken en til je zeiken & drammen naar een volledig nieuw niveau. :D

aanrader voor jou: Stupid White Men van Micheal Moore. Een boek over Amerikaanse politici die schaamteloos hun zakken vullen over de rug van de gewone man. Het is echt smullen geblazen. :cool:

Ik lees geen boeken
 
Hoe weet je zo zeker dat je zelf niet was meegeheuld met Hitler ?
Te makkelijk om te zeggen dat de bevolking dom/laf/weet ik wat nog allemaal was.

hitler beloofde dat alles beter ging worden.dus de mensen geloofden erin.nu zijn de mensen te slim om er in te trappen.
 
Hitler heeft van 5 miljoen werklozen 2 miljoen ervan gemaakt. Zorgde ervoor dat mensen tenminste nog brood op hun plank konden leggen, in tegenstelling tot andere democraten die maar bleven zeveren en geen oplossing hadden voor de situatie.

Maar dit is erg offtopic (doe dit wel vaak de laatste tijd:o)
 
Back
Naar boven