XXL Nutrition

Hetze tegen rokers gaat ver! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als gestopte roker zeg ik " alle rokers oppleuren " ga maar thuis roken
 
Zelf rook ik niet. Maar op strand niet roken vind ik te ver. Hoewel ik ongelooflijk tegen roken ben, moet je zeggen dat zij die er verslaafd aan zijn, het nodig hebben.

Op het strand ben je toch buiten, binnekort verbiedt men het roken naar enkel nog thuis.

Misschien een rookvrij strand maken naast het naakstrand :D
 
dwing haar te stoppen met pik-straf ofzo :D
als ze door rookt, chanteer je haar met pik-straf
 
Terecht. Al die k*tpeuken in het zand. Roken is een ongezonde verslaving waar ik iedere dag last van heb. Stakkers.

Ben overigens ex-kettingroker sinds 3 jaar en ik schaam me!:p

Ik digg die anti-rook tendens wel. :eyebrow:
 
Ik word een beetje moe van al dat gejammer van die rokers, of van mensen die zeggen dat ze gestopt zijn.
 
Anti-rook propaganda ga eens normaal doen.
Alweer zo'n zinloos tijdverdrijf van mensen die blijkbaar niks beters te doen hebben.
Kom op, de economie zit weer in een dipje. Ga dat eerst eens fixen.

Ja ik weet dat mensen last hebben van sigaretten rook. Maar maak de kat wijs dat je last hebt van sigaretten rook op een fakking strand waar het bijna constant waait met een windkracht 4 of meer.

Elke keer als ik Nederland wil sponsoren door mijn duur betaalde sigaretten accijns zie ik het geld verdwijnen naar nutteloze zeik als deze. Retarded low-life projecten..
 
Anti-rook propeganda ga eens normaal doen.
Alweer zo'n zinloos tijdverdrijf van mensen die blijkbaar niks beters te doen hebben.
Kom op, de economie zit weer in een dipje. Ga dat eerst eens fixen.

Ja ik weet dat mensen last hebben van sigaretten rook. Maar maak de kat wijs dat je last hebt van sigaretten rook op een fakking strand waar het bijna constant waait met een windkracht 4 of meer.

Elke keer als ik Nederland wil sponsoren door mijn duur betaalde sigaretten accijns zie ik het geld verdwijnen naar nutteloze zeik als deze. Retarded low-life projecten..

Ach als de wind aflandig staat hebben de engelsen er meer last van;) maar wat jij zegt: er is meer om je druk te maken, economie in een dipje en bij behorende inflatie. Mensen stoppen toch wel met roken als je net amper een brood kan kopen.
 
Die peuken in het zand zijn wel irritant, maar voor de rest vind ik het onzin. Je kan echt niet gaan beweren dat je last hebt van rook aan het strand, dan slaat de balans echt door. Ik vind trouwens wel dat rokers mogen worden verplicht hun peuken op te ruimen als ze buiten roken. Het is eigenlijk gestoord dat het normaal is die zomaar op straat/park/strand te gooien.
 
oh en barbequeues en buitenkeukens moeten ook verboden worden. Het stinkt in mijn tuin en mijn slaapkamer als de buurman aan het BBQ-en is (nou ja, met name die vuurkorfen en haarden irriteren me nogal... als je het koud vind buiten ga je maar binnen zitten.) En die sigaar van mijn buurman kan ook echt niet.

nee serieus, ga ik op een terras zitten om van de zon en een biertje te genieten wordt ik zowat vergast door die rokers.... rot toch eens op. Richt een club of een religie op en ga daar zitten.


Trouwens, ik liet laatst een scheet bij een roker in de buurt en toen kreeg ik zomaar commentaar, alsof dat vies en onfatsoenlijk zou zijn ... nou ja zeg.
 
Peuken opruimen ben ik een groot voorstander van. Moet zeggen dat die nog wel eens op de grond belanden. Maar verder gooi ik mijn rommel altijd netjes in de prullenbak. Zo wordt je toch ook opgevoed? Hou het een beetje reallistisch. Dit lijken wel surreallistische Star trek taferelen hier in Nederland. Kom op zeg..

Mijn buurman starte net zijn V10 pick-up uit Amerika. Volgens mij ademde ik dit gedeeltelijk in.. Wat een aso zeg..
 
stom gerook nokke nou k*t. Je moet andere mensen hun longen niet vervuilen.
 
Als roker moet ik toegeven dat ik altijd putjes graaf in het zand en ze daar insteek..
Dus ik ben voorstander ook al ben ik stevig roker. Hoop dat in België een rookverbod komt in cafes en dancings ook. Ik kan namelijk niet stoppen op die plaatsen.
 
Als roker moet ik toegeven dat ik altijd putjes graaf in het zand en ze daar insteek..
Dus ik ben voorstander ook al ben ik stevig roker. Hoop dat in België een rookverbod komt in cafes en dancings ook. Ik kan namelijk niet stoppen op die plaatsen.


Het was me zo gelukt: overdag niet binnen roken...niet meer in je auto roken...en niet meer thuis binnen willen roken....na maandje weet je niet beter;) en je kledign ruikt frisser als je bij iemand op bezoek gaat, omdat je niet in een kleine ruimte als een auto rookt. Uiteindelijk is binnen roken niet echt lekker meer, dus zal je het makkelijker laten;)
 
stom gerook nokke nou k*t. Je moet andere mensen hun longen niet vervuilen.
:thumbs: oprotten met die k*tpeuken, geen zin om telkens andersmans rook te happen

: wanneer gaan we ze eigenlijk met dolken, fakkels, hooivorken achterna om ze daarna op de brandstapel te gooien? toch een heksenjacht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(ah wtf man, weetje hoe pijn dat moet doen:p:eek:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In belgie is al een rookverbod in cafe's en dancings toch?
Zoals ik heb begrepen vragen clubs nu massaal vergunningen aan om als zijnde een prive-club bestempeld te worden. Hiermee zouden klanten toch nog mogen roken tussen bepaalde tijdstippen. Correct me if am wrong :).
 
Anti mensen op dit forum: Ik begrijp jullie standpunt volkomen. Het is ongezond hoe je het ook wend of keert. Hierdoor zal ik als roker moeilijk mijn mening kunnen verdedigen.

Maar is het niet hypocriet om je medemens af te zeiken omdat hij graag een sigaret rookt, en tegelijkertijd helemaal niet na te denken over het percentage fijnstof dat bij jou door de stad waait?
 
Wat een bullshit, wat een betutteling, Ze willen openbaar roken verbieden, dat je alleen nog thuis mag roken. ****ing hell. :rolleyes:
 
Hoever zijn we in dit land dat belastingontduikers kunnen eisen wat hun willen en degene die veel belasting betalen hun eisen moeten gaan opvolgen.

Er wordt een totaal verkeerd beeld geschept in deze maatschappij. De rokers (degene die de staatskas ENORM spekken) zijn doelwit van terreur (ja terreur). Een complete gekkenhuis is het gevolg. Want ook vrachtwagenchauffeurs mogen niet meer roken in hun eigen cabine, of de truck nu van jezelf is of niet.

Maar zal ik binnenkort dan ook maar gaan klagen over overgeparfumeerde dames, of dikkel uiers vol schijt of die smerige barbeque van de buurman? is dit waar dit land heen gaat. Totale intolerantie onder toezicht van de regering?

Aub Iran, als je zo nodig een raket wilt uittesten.....richt hem dan op NL. Zijn we van dat zooitje de weg kwijt geraakte debielen ook af. Ondertussen ga ik veeeeeeeeel meer rijden met mijn 2 liter GTi om zodoende de hele aardkloot dusdanig te vergassen dat de verdwijning van NL onder de zeespiegel zo snel mogelijk gerealiseerd gaat worden. Want dit land is werkelijk waar alles kwijt...van socialiteit tot tolerantie naar mekaar toe.
 
Back
Naar boven