Fitness Seller

Heuptasje festivals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ruig

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2011
Berichten
833
Waardering
70
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
BB'ers,

ik vertrek donderdag naar Tomorrowland en de week erop ga ik naar Solar. Nu is mijn vraag: weet iemand waar k goedkoop een klein heuptasje kan bestellen. Het hoeft echt maar heel klein te zijn, voor portemonnee en gsm.

Thanks!
 
op de markt verkopen ze die. V&d ook wel geloof ik

Ga je hem dan ook om je nek dragen?
 
Heuptasjes zijn gay, doe je zooi gewoon in je broek..?
 
adidas-Run-Load-3-Stripes-Waistbag-X18964-2.jpg

http://avantisport.nl/nieuwste-coll...load-3-stripes-waistbag-adidas-heuptas-18617/

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 11:43 ----------


adidas-Running-Waistbag-V86696-2.jpg


http://avantisport.nl/nieuwste-coll...versen/adidas-running-waistbag-heuptas-18625/
 
zyzz much?
 
Nee niet zyzz much en niet "zo erg". Die van adidas vind ik al te groot bijvoorbeeld, toch krijg je karma ;). Het is ook geen ding voor om je nek, vind ik namelijk niet fijn. Gewoon een heel klein tasje dat je bij wijze van om je riem kan klikken. Zo groot dat er net een gsm en wat geld in past, valt nauwelijks op dus hou dat achterlijk commentaar voor je :)
 
Ik wacht ook nog op de karma.
 
Action xenos enzo, dat soort winkels hebben ze waarschijnlijk wel niet al te duur.
 
Heb je geen broek aan op festivals?
 
Heb je geen broek aan op festivals?

Nee? Natuurlijk wel, maar ben vorig jaar ook geld kwijt geraakt omdat mijn zakken niet kunnen worden dicht geritst :(
 
Nee? Natuurlijk wel, maar ben vorig jaar ook geld kwijt geraakt omdat mijn zakken niet kunnen worden dicht geritst :(

Koop een fatsoenlijke spijker- of zwembroek en je raakt geen geld kwijt. Zulke tasjes zijn echt not done...
 
Nee niet zyzz much en niet "zo erg". Die van adidas vind ik al te groot bijvoorbeeld, toch krijg je karma ;). Het is ook geen ding voor om je nek, vind ik namelijk niet fijn. Gewoon een heel klein tasje dat je bij wijze van om je riem kan klikken. Zo groot dat er net een gsm en wat geld in past, valt nauwelijks op dus hou dat achterlijk commentaar voor je :)

Maar die 2de is toch heel klein. Past mooi je telefoon in en losse cash? Is het ook niet zo'n ding dat ontzettend uitsteekt

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 12:52 ----------

Koop een fatsoenlijke spijker- of zwembroek en je raakt geen geld kwijt. Zulke tasjes zijn echt not done...

Wat man die adidas 2de optie die ik gaf is nog wel te doen hoor. Kan je ook gebruiken bij het hardlopen. Het staat alleen gay als je er zelf al gay uitziet.
 
Koop een fatsoenlijke spijker- of zwembroek en je raakt geen geld kwijt. Zulke tasjes zijn echt not done...

Met dit weer ga ik daar echt niet in spijkerbroek rondlopen, en ik heb maar een goedkoop H&M zwembroekje. Het soort tasje dat ik in gedachten heb valt niet eens op dus vraag me af waarom het "not done" zou zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 12:53 ----------

Maar die 2de is toch heel klein. Past mooi je telefoon in en losse cash? Is het ook niet zo'n ding dat ontzettend uitsteekt

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 12:52 ----------



Wat man die adidas 2de optie die ik gaf is nog wel te doen hoor. Kan je ook gebruiken bij het hardlopen. Het staat alleen gay als je er zelf al gay uitziet.

Hahaha inderdaad
 
Met dit weer ga ik daar echt niet in spijkerbroek rondlopen, en ik heb maar een goedkoop H&M zwembroekje. Het soort tasje dat ik in gedachten heb valt niet eens op dus vraag me af waarom het "not done" zou zijn.

Het is niet not done, het is gay
En als je al een tasje in gedachten heb waarom vraag je het dan nog aan ons? ga googlen man
 
Back
Naar boven