MuscleMeat

Heute losgefahren.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Vandaag toch maar met mn zomerkuur begonnen. De meesten zouden met het oog op het strandweer gekozen hebben voor een cutkuur, maar ik ga voor massa (again).

Vanochtend eerste dbolletje geslikt en ook maar het 1e prikje gezet.

week 1-6: dbol 40mg/dag
week 1-8: test enanthaat 500mg/week
week 1-8: deca 400mg/week
week 1-8: tren enanthaat 500mg/week
week 1-8: 100mg methandriol eod
week 1-8: 0.5ml liquidex ED

Nakuur bestaande uit nolva,clomid,kynoselen, clen en tribulus.

Aanvangsgewicht: 90,4 kg
BF: unknown (+/- 17%)
 
Vraagje; kynoselen en clen hebben toch min of meer zelfde functie, afgezien dan van het feit dat je kynoselen plaatselijk kunt zetten?
 
Leviathan zei:
week 1-6: dbol 40mg/dag
week 1-8: test enanthaat 500mg/week
week 1-8: deca 400mg/week
week 1-8: tren enanthaat 500mg/week
week 1-8: 100mg methandriol eod
week 1-8: 0.5ml liquidex ED


ziet er opzich best uit..maar 5 middelen in een kuurtje??
Ik vind het echt helemaal niks bro..sorry..

even de rekenmachine erbij..

ook zit je op ruwweg 2100 mg per week totaal...
denk echt dat je heel het bodybuilden puur rond de AS bouwt..ipv dat je het als extraatje neemt..

Is echt niet lullig bedoeld hoor, maar wilde het wel even kwijt..

Grt. Rico
 
dutch windmill zei:
ziet er opzich best uit..maar 5 middelen in een kuurtje??
Ik vind het echt helemaal niks bro..sorry..

even de rekenmachine erbij..

ook zit je op ruwweg 2100 mg per week totaal...
denk echt dat je heel het bodybuilden puur rond de AS bouwt..ipv dat je het als extraatje neemt..

Is echt niet lullig bedoeld hoor, maar wilde het wel even kwijt..

Grt. Rico

Snap wat je bedoeld.

Als je alle milligrammen bij elkaar optelt is het een aardige hoeveelheid AAS. Ik heb bewust voor deze combinatie middelen gekozen omdat ik in mn laatste kuur NPP ipv deca heb gebruikt, en tren acetaat ipv enanthaat en ging super op deze exact zelfde combinatie.

Nu heb ik alleen de langwerkende versies ervan, de rest blijft hetzelfde.

Enigste nieuwe eraan toegevoegd is de methandriol.

Ik heb besloten om vanaf nu 1 keer per jr te kuren en dan ook ineens goed.

Ik zou bv ook voor 2 middelen kunnen gaan, en dan hoger doseren, maar ik weet zeker dat ik dit soort combo's niet verder zal hoeven te verhogen in de toekomst om prima resultaten te behalen.
 
dutch windmill zei:
denk echt dat je heel het bodybuilden puur rond de AS bouwt..ipv dat je het als extraatje neemt..

Dit laatste is zeer zeker niet van toepassing. Buiten het n kuur om train/dieet ik even hard als tijdens een kuur om toch nog massa te pakken, danwel droger te worden.

Anders zou ik bij wijze van kunnen zeggen;

Heej....ik kuur gewoon 25 wkn/jaar en train in die periode, en de rest van het jr zie ik de sportschool niet van binnen.
 
hmm...ik vind wel dat je de tren enth hoog doseert. Hoe hoog doseerde je je tren ace eigenlijk?

En eigenlijk is alles hoog gedoseert dus vraag ik me af wat de toegevoegde waarde van methandriol is. Voor zover ik het weet versterkt dit de werking van a.s. in het lichaam. Maar als je al zulke doseringen tot je neemt denk ik persoonlijk dat je de methandriol beter weg kunt laten.

Succes!
 
Suat zei:
hmm...ik vind wel dat je de tren enth hoog doseert. Hoe hoog doseerde je je tren ace eigenlijk?

En eigenlijk is alles hoog gedoseert dus vraag ik me af wat de toegevoegde waarde van methandriol is. Voor zover ik het weet versterkt dit de werking van a.s. in het lichaam. Maar als je al zulke doseringen tot je neemt denk ik persoonlijk dat je de methandriol beter weg kunt laten.

Succes!

Tren acetaat zat ik op 100mg eod.

Dat komt op 400mg/week, aangezien tren enanthaat als langere ester minder mg trenbolone per ml bevat zet ik m op 500mg enanthaat/week in.

Wat betreft de methandriol heb je gelijk, deze laat ik ook maar achterwege.

Die zet ik wel n keer in voor een toekomstige kuur in combinatie met primo.
 
zonder methandriol lijkt me wel ok kuurtje...wat doet methandriol pcies tijdens een kuurtje?

vaak wordt gezegd dat je beter geen deca+tren kan nemen maar als je er goed op reageert zie ik geen rede wrom je niet zou gebruiken...
succes ermee..
greetz
 
Leviathan zei:
Buiten het n kuur om train/dieet ik even hard als tijdens een kuur om toch nog massa te pakken, danwel droger te worden.

droger te worden ??? ??? waarom heb je dan een BF van 17 % :rolleyes:
 
er staat toch danwel :rolleyes:
 
succes met je kuur man.
ga je ook hcg erbij zetten?
 
Leviathan zei:
Dit laatste is zeer zeker niet van toepassing. Buiten het n kuur om train/dieet ik even hard als tijdens een kuur om toch nog massa te pakken, danwel droger te worden.

Anders zou ik bij wijze van kunnen zeggen;

Heej....ik kuur gewoon 25 wkn/jaar en train in die periode, en de rest van het jr zie ik de sportschool niet van binnen.

Hey bro,

dat bedoel ik natuurlijk niet..wat ik probeer te zeggen (en dat zie ik de laatste tijd steeds meer) is dat jongens allerlei moeilijke combinaties kiezen van allerlei verschillende middelen..terwijl je met keihard trainen, goede voeding en een androgeen icm met een puur anabool allebei in redelijke doseringen een perfect klimaat hebt om te groeien..

Grt. Rico
 
Navy zei:
Sorry bro maar ik vindt het ook niet echt 1 van de beste kuurtjes die ik heb gezien.
Het is totaal niet nodig om met 4 middelen tegelijk te kuren.
2 maximaal 3 middelen tegelijk is zat.
Doseer deze dan gewoon wat hoger, daar zal je meer profijt van hebben dan wat je nu wilt gaan doen.

Met die deca en tren zal je hoogst waarschijnlijk ook flinke last van gyno krijgen.

greetz

Ik snap je standpunt helemaal. Mn vorige kuur bestond uit: Oxy, test enanth, NPP, Tren acetaat.

Ik ben super op die combinatie gegaan. Alleen de oxy vondt ik waardeloos, maar wilde het eens proberen.

De testo + nandrolone puur voor de massa, en de tren als extraatje voor de geweldige krachtstoename.

Gyno ben ik niet gevoelig voor, maar heb altijd nolvadex bij de hand en neem 0.5mg arimidex/dag gedurende de kuur.
 
dutch windmill zei:
Hey bro,

dat bedoel ik natuurlijk niet..wat ik probeer te zeggen (en dat zie ik de laatste tijd steeds meer) is dat jongens allerlei moeilijke combinaties kiezen van allerlei verschillende middelen..terwijl je met keihard trainen, goede voeding en een androgeen icm met een puur anabool allebei in redelijke doseringen een perfect klimaat hebt om te groeien..
Grt. Rico

Dat klopt helemaal. Alleen zou ik ook niet telkens voor dezelfde kuurcombinatie gaan. Het blijft een beetje uitproberen wat voor mij het beste werkt. Tot voor een half jr geleden had ik nog nooit een nandrolone achtig middel gebruikt (hetzij deca, NPP of whatever)

Waarschijnlijk zal ik volgend jr iets anders gaan proberen, en dan een 2 middelen stack in hogere doseringen.

Bv test enanth 750mg/week + deca 400-500mg/week.

Net als met trainen en dieet, zul je zo nu en dan ook wat met kuurschema's moeten spelen om het beste resultaat af te dwingen en om het leuk te houden.
 
Succes Lev! je zal voorjezelf moeten kijken hoe jij ergens op gaat, al begrijp ik de kritiek wel. Zelf zou ik als ik jou was toch echt een keer gewoon goed cutten, met wat as hoef je niet eens zoveel te verliezen en ripped zijn vind ik toch echt de ultieme kick aan deze hele hobby, alles zier er veel beter uit imo
 
exarchos zei:
Succes Lev! je zal voorjezelf moeten kijken hoe jij ergens op gaat, al begrijp ik de kritiek wel. Zelf zou ik als ik jou was toch echt een keer gewoon goed cutten, met wat as hoef je niet eens zoveel te verliezen en ripped zijn vind ik toch echt de ultieme kick aan deze hele hobby, alles zier er veel beter uit imo

Thanks bro.

Komt vanzelf wel. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om op 8-10% BF komen te staan. Voor mij is een 14 a 15% voldoende.
 
suc6 al had ik ook al eerder aangegeven bij een ander topic waarom tren en deca waarop je antwoorden dat je daar super op gaat dus daar hou ik me mond over. never change a winning team.
 
Leviathan zei:
Ik snap je standpunt helemaal. Mn vorige kuur bestond uit: Oxy, test enanth, NPP, Tren acetaat.

Ik ben super op die combinatie gegaan. Alleen de oxy vondt ik waardeloos, maar wilde het eens proberen.

De testo + nandrolone puur voor de massa, en de tren als extraatje voor de geweldige krachtstoename.

Gyno ben ik niet gevoelig voor, maar heb altijd nolvadex bij de hand en neem 0.5mg arimidex/dag gedurende de kuur.


Waarom vond je de oxy waardeloos?
 
firedsoul zei:
Waarom vond je de oxy waardeloos?

Op zich leuk voor kracht, maar minder als tren voor me doet. Verder idd erg snel opgeblazen. Ik zat op 100mg/dag, maar kwam ook zeker n kilo/week aan.

Na de oxy de klap opgevangen met tren acetate, en al gauw was het vocht grotendeels weg.

Ik slikte nolva samen met de oxy om waterretentie van de oxy en NPP tegen te gaan. Hielp geen reet...tenzij ik mss op 80-100mg/dag was gaan zitten.

Kortom: geen oxy voor mij meer! Dbol hou je heel wat meer massa aan over.
 
Succes met je kuur, die massa komt wel goed! Toch zou ik je wel 's willen zien na een goede cut-periode inclusief kuur. Gezien je vorige foto's is de massa wel aanwezig, ben toch wel is benieuwd. Ik ga volgend jaar ook maar weer 's de stap nemen om te cutten na jaren massa kweken...Niet te veel, rond 8-10%.
 
Back
Naar boven