AndroidHealthClinic

Hevige pijn in bil na injectie

Bezoekers in dit topic

Gainertje123

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2020
Berichten
783
Waardering
726
Lengte
1m81
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag beste forum leden,

heeft iemand tips voor mij, heb namelijk mijn 3e injectie gezet (test e 1 ml). De injectie is 3 dagen geleden gezet alleen de pijn in mijn bil blijft dag na dag erger worden . Ik heb wel last gehad van een stijve bil bij eerdere injecties maar deze stekende pijn blijft wel erger worden.
ik heb gister proberen te squaten en vooral savonds begon de pijn heviger te worden en dat blijft nu aanhouden.
Heeft iemand tips of zou iemand mij kunnen vertellen waar dit aan kan liggen?
 
Goedemiddag beste forum leden,

heeft iemand tips voor mij, heb namelijk mijn 3e injectie gezet (test e 1 ml). De injectie is 3 dagen geleden gezet alleen de pijn in mijn bil blijft dag na dag erger worden . Ik heb wel last gehad van een stijve bil bij eerdere injecties maar deze stekende pijn blijft wel erger worden.
ik heb gister proberen te squaten en vooral savonds begon de pijn heviger te worden en dat blijft nu aanhouden.
Heeft iemand tips of zou iemand mij kunnen vertellen waar dit aan kan liggen?
Eerste injecties geen pijn?
 
Ibrufen is het enige wat bij mij werkt bij flinke pip
 
Je kunt ibrufen prima nemen. Is de plek ook rood en warm? Dan kan het een ontsteking zijn. Moet je uitkijken dat je wel steriel te werk gaat. Of je testosteron is niet steriel.

Als het gewoon spierpijn is zonder dat het heet aanvoelt, dan is het een kwestie van doorbijten. Ik had daar in het begin ook meer last van. Soms hield het dagen aan en omdraaien in bed ging daardoor al moeizaam.

Had er denk ik ook mee te maken dat ik in het begin de naald niet heel stabiel kon houden bij het injecteren.
 
Je kunt ibrufen prima nemen. Is de plek ook rood en warm? Dan kan het een ontsteking zijn. Moet je uitkijken dat je wel steriel te werk gaat. Of je testosteron is niet steriel.

Als het gewoon spierpijn is zonder dat het heet aanvoelt, dan is het een kwestie van doorbijten. Ik had daar in het begin ook meer last van. Soms hield het dagen aan en omdraaien in bed ging daardoor al moeizaam.

Had er denk ik ook mee te maken dat ik in het begin de naald niet heel stabiel kon houden bij het injecteren.
Het is iniedergeval niet rood, van de buitenkant is er niks aan te zien . Ik denk inderdaad dat het wel te maken kan hebben met misschien de naald die niet goed stabiel gehouden is . en verder bedankt voor je tips zal wel doorbijten worden.
 
Wat voor naald gebruik je eigenlijk? Voor hetzelfde geld stop je er een 18G naald in. Dat kan ook een hoop verklaren
 
Gewoon de groene 0,8x40mm . De eerste keren werd ik er alleen een beetje stijf van in mijn Glute. Dus denk niet dat het daar aan zal liggen .
 
Die zijn vrij dik. In elk geval dikker dan nodig. Ik doe het zelf met 27G. Die zijn 0.4mm. Scheelt al de helft.

Optrekken doe ik met een 18G naald. Naald wisselen met 27G. Even een heet washandje om je syringe doen om de olie op te warmen en dan injecteren. Gaat dan heel soepel.
 
Die zijn vrij dik. In elk geval dikker dan nodig. Ik doe het zelf met 27G. Die zijn 0.4mm. Scheelt al de helft.

Optrekken doe ik met een 18G naald. Naald wisselen met 27G. Even een heet washandje om je syringe doen om de olie op te warmen en dan injecteren. Gaat dan heel soepel.
Oké dan zal ik in de toekomst de 0,4mm naalden bestellen , lijkt mij inderdaad een stuk prettiger, misschien kan ik het ook zo wat gecontroleerder naar binnen werken. Zal ook bij de volgende inject de syringe even wat warmer maken inderdaad .
 
Is ibrufen ten nadele van je kuur, heeft dit er een negatieve werking op ?

Nee na mijn weten niet.is ook maar voor 1 a 2 dagen door de week als je moet werken bvb.
Komt het in het weekend toevallig voor dan pak ik niks.
Moet geen gewoonte worden natuurlijk.
 
Oké dan zal ik in de toekomst de 0,4mm naalden bestellen , lijkt mij inderdaad een stuk prettiger, misschien kan ik het ook zo wat gecontroleerder naar binnen werken. Zal ook bij de volgende inject de syringe even wat warmer maken inderdaad .
0.4 gaat niet werken op een 5ml spuit en denk op een 3 ml ook niet
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Maar wat is ibrufen?
 
  • Like
Waarderingen: mat
0.4 gaat niet werken op een 5ml spuit en denk op een 3 ml ook niet
Gaat wel degelijk, altijd de zwarte op de 5ml spuiten gebruikt. Zelfs de blauwe.
 
Ik gebruik zwarte injectienaald 0,7x30mm en geen pip voormij in de glute. Maar ik zeg niet dat ik nooit pip in Glute had, kan gewoon gebeuren

Is jouw 1ml 400mg ofzo ?
 
Ik gebruik zwarte injectienaald 0,7x30mm en geen pip voormij in de glute. Maar ik zeg niet dat ik nooit pip in Glute had, kan gewoon gebeuren

Is jouw 1ml 400mg ofzo ?

En dan alsnog hoef je geen pip te krijgen als je 500mg/ml hebt. Mits je goed spul hebt dan.

Ik heb namelijk nandrolon 600mg/ml, boldenone 500mg/ml methenolone 200mg/ml en testosteron op 500mg/ml gehad, en allen weinig tot geen pip gehad. Zeker niet na een paar keer prikken.
 
Back
Naar boven