Fitness Seller

Hexarelin

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
10 sep 2019
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
To all,

Ik ben nu zo'n 40 dagen bezig met 4iu HGH (5/2) plus 250mg Test/weekly, dus ik heb nog ne lange weg te gaan voor ik resulaat zal zien.
Nu.........ik lees zo 1001 verschillende manieren van gebruik, dus heb ik maar het gemiddelde genomen van iedereen, 4iu voor het slapengaan.

Maar waar ik weinig over lees is 'Hexarelin', dit schijnt zeer goed te zijn als je die voor het sporten zet en je HGH vermenigvuldigd maal.......

Weet er iemand meer over deze subtantie? Thx in advance!
 
Waarom begin je ermee als je er niet veel over weet? Weet je uberhaupt wel wat hexarelin. Over hgh precies het zelfde, gh werkt het beste als je suiker laag is, dus dat is s'morgens of in de nacht, smiddags en na je training, tussen maaltijden door. Vóór het slapen gaan gh zetten is zonde, het zorgt dan weer wel voor een goede nachtrust en aangezien je in het begin van je slaap zelf gh aanmaakt is het nergens voor nodig om het te zetten vóórdat je gaat slapen. Voor 4iu gh is het beste om smorgens te zetten op lege maag n suikers laag(2iu) en na je training (2iu).

Om te beginnen over hexarelin 100mcg is leuk om mee te beginnen voor herstel van spiervezels, goed voor je hart en ander herstel, ook pushed hexarelin voor meer gh los te laten wat weer goed is voor een verhoging van ifg. Zo kun je dit opbouwen tot bijvoorbeeld the hardcore 500mcg:flexbiceps:en 4 weken weer afbouwen
 
Bedankt alvast voor deze verstaanbare uitleg, en gelijk heb je.......ik verdiep me nog niet lang in de materie rond HGH en hoe die optimal werkt. Al 30 jaar heb ik het gehouden met basic stuff zoals deca/test en wat andere varianten met goedetot uitstekende resultaten. Nu........daarmee ik door mijn sportverslaving bijna alle dagen in de gym zit merk ik wel dat op mijn 45 jarige leeftijd mijn spiercellen niet meer zijn hoe ze waren.
Dus 40 dagen geleden ben ik begonnen met mijn eerste HGH-spuit en ben beniewd dat mijn spiercellen terug een boost zullen krijgen.

Hexarelin zal ik bestellen want zoals u is er toch ook veel lof over.

Meestal train ik tot 22.00, als ik daarna HGH zet kan ik hoogstwaarschijnlijk geen carbs meer eten qua suikergevoeligheid voor het slapengaan, daarom neem ik ASAP snelle suikers na het trainen om me glycogen-spiegels terug aan te vullen en twee uur later 4iu HGH voor het slapen. Daarmee ik 45 ben veronderstel ik dat mijn HGH-level nog zo groot als niets meer is en dat was mijn theorie dat voor bedtijd het beste was.

Als er nog iets is qua HGH bij me eerste inslaap........zou ik dan beter 2iu 's nachts nemen rond 03u00 en daarna rond 07u00 bij het opstaan of ben ik helemaal verkeerd nu?
 
Ikzelf neem nu al een maand of 3, 3iu bij het opstaan (rond 10/11 uur) en ben sinds kort begonnen om op trainingsdagen voor het slapen gaan nog eens 3iu te nemen. Tot nu toe werkt het prima en merk ook echt enorm verschil sinds ik 6iu neem op trainingsdagen. Denk ook dat de timing een stuk nauwer komt als je het intra musc neemt als subq gezien de afgiste daar een stuk langzamer is. Doe het zelf gewoon gewoon subq en blijf dat ook gewoon doen.
 
Dat ziet er wel goed uit zo, mss dat ik uwe protocol ook eens zal proberen omdat je toch het verschil merkt. Nu.........ik slaap tijdens de week in een kazerne en heb er geen koelkast staan, dus ik vraag me af hoe lang HGH ongekoeld goed blijft als ik die uit de koelkast haal. Zou een insulinespuit met 3IU 12uur ongekoeld kunnen blijven?
 
Kijk eens of je iets als een thermoscan of kleine koelbox kan regelen om de uren te overbruggen en zo toch koel te kunnen bewaren.
 
Dat ziet er wel goed uit zo, mss dat ik uwe protocol ook eens zal proberen omdat je toch het verschil merkt. Nu.........ik slaap tijdens de week in een kazerne en heb er geen koelkast staan, dus ik vraag me af hoe lang HGH ongekoeld goed blijft als ik die uit de koelkast haal. Zou een insulinespuit met 3IU 12uur ongekoeld kunnen blijven?

De spuit inwikkelen in alu folie, zelf sleep ik 10iu overal mee naar toe in een spuitje en prik de hele dag van 04:00 tot 22:00
 
De spuit inwikkelen in alu folie, zelf sleep ik 10iu overal mee naar toe in een spuitje en prik de hele dag van 04:00 tot 22:00

Wat zijn bij jou de momenten dat je hgh toedient + mealtiming eromheen? En doe je het IM of SUBQ?
 
Wat zijn bij jou de momenten dat je hgh toedient + mealtiming eromheen? En doe je het IM of SUBQ?

daar heb ik geen last van, gebruik 70iu langwerkende insuline dagelijk dus mijn bloed schommelt niet veel als ik hgh zit waardoor ik niet op de tijd hoef te kijken, tevens maakt het ook geen drol uit of je het in de spier zet of in je vet. om op je vraag terug te komen, ik een om de 2 a 3 uur, 7 maaltijden per dag. zowiezo zet ik hem snachts rond 3 a 4 uur meestal automatisch als ik even opsta om te plassen of drinken, dan weer even slapen en bij opstaan weer een injectie, daarna eten, ff wachten en weer een shotje hgh, daarna weer eten en daarna trainen, na training meteen hgh shotje, dan weer eten en daarna avond eten, ff wachten en dan weer een shotje hgh, daarna weer eten, dan weer eten en daarna laatste shotje hgh, daarna weer eten en slapen..en dit gaat door en door en door en door en door. iedere dag 10iu, soms 1 of 2 daagjes overslaan omdat ik de sides dan niet meer kan handlen in gewrichten en die slapende armen,bene,alles. maar dit is mijn routine en groei erdoor hoe kool, komt erop neer dat je gewoon tussen je maaltijden je shotje kan zetten en het beste blijft nog gewoon snachts, smorgen en na je training voor massa op te bouwen
 
daar heb ik geen last van, gebruik 70iu langwerkende insuline dagelijk dus mijn bloed schommelt niet veel als ik hgh zit waardoor ik niet op de tijd hoef te kijken, tevens maakt het ook geen drol uit of je het in de spier zet of in je vet. om op je vraag terug te komen, ik een om de 2 a 3 uur, 7 maaltijden per dag. zowiezo zet ik hem snachts rond 3 a 4 uur meestal automatisch als ik even opsta om te plassen of drinken, dan weer even slapen en bij opstaan weer een injectie, daarna eten, ff wachten en weer een shotje hgh, daarna weer eten en daarna trainen, na training meteen hgh shotje, dan weer eten en daarna avond eten, ff wachten en dan weer een shotje hgh, daarna weer eten, dan weer eten en daarna laatste shotje hgh, daarna weer eten en slapen..en dit gaat door en door en door en door en door. iedere dag 10iu, soms 1 of 2 daagjes overslaan omdat ik de sides dan niet meer kan handlen in gewrichten en die slapende armen,bene,alles. maar dit is mijn routine en groei erdoor hoe kool, komt erop neer dat je gewoon tussen je maaltijden je shotje kan zetten en het beste blijft nog gewoon snachts, smorgen en na je training voor massa op te bouwen

Super interessant dit! Enorm bedankt voor het delen, hier hebben we wat aan! Dus je doet gemiddeld 6 keer per dag hgh en dan 2iu per keer gemiddeld? gebruik je dan 1 slin pin de hele dag door of meerdere? Heb ooit met melanotan infectie gehad door meerdere keren te prikken met 1 naald dus doe altijd elke dosis een nieuwe slin pin. Pak zelf 2 vials hgh per keer en maak daar 6x 3,3iu van met 6 slinpins dus die ik in de koelkast leg.
 
Super interessant dit! Enorm bedankt voor het delen, hier hebben we wat aan! Dus je doet gemiddeld 6 keer per dag hgh en dan 2iu per keer gemiddeld? gebruik je dan 1 slin pin de hele dag door of meerdere? Heb ooit met melanotan infectie gehad door meerdere keren te prikken met 1 naald dus doe altijd elke dosis een nieuwe slin pin. Pak zelf 2 vials hgh per keer en maak daar 6x 3,3iu van met 6 slinpins dus die ik in de koelkast leg.

ja vind het zelf ook interessant spul die hgh en iedereen doet het weer anders, heb gewoon een zuigertje van 1ml en daarom zet ik een naaldje van 0,04mmx16mm(grijs) en leg hem in de koelkast als ik hem niet gebruik, eenmaal onderweg pak ik de cilinder in met folie blijft ie toch nog koud en daar doe ik gewoon me todat ie bot is haha, ik prik het gewoon in me borst vet ipv buik, inmiddels zijn de cijfertjes en streepjes van de cilinder af dus heb geen idee hoeveel ik injecteer per keer, 10iu perdag blijft 10iu eh.., let wel op wanneer je hgh zet, zonder insu je een soort( hypo gevoel) kan krijgen dit is niet goed! want op lange termijn kan dit leiden tot diabetes doordat je cellen te hard moeten werken om je waarde op orde te krijgen en deze cellen heb niet het eeuwige leven helaas dus ze raken ooit een keer op als je lichaam telkens de hgh moet compenseren
 
Laatst bewerkt:
Guy's, bedankt voor deze nuttige info.......sorry voor mijn late respons maar ik was op missie voor een maand. Heb daar een koelkast gekocht om alles toch wat koel te kunnen bewaren.
Nu.......ik ben 80 dagen bezig met 4iu HGH ed en ik voel precies al terug wat vollere spieren, ben van 250mg/week SUSTA naar 375mg/week gegaan dus hmmmmmm het kan mss ook dat zijn.
Met Hexalerin ben ik nog niet begonnen want daarvoor moet ik nog een suplier voor vinden in Belgie.
 
Back
Naar boven