XXL Nutrition

Hey iedereen

Bezoekers in dit topic

Je had dus gelijk
Deze morgen 7 punts meting gehad
Ik zou zeggen, zoek eens foto's op internet op van 9% vet bij een man en trek dan je conclusie of deze meting klopt.

Je had dus gelijk
Deze morgen 7 punts meting gehad
Mm's op je buik zijn bijna het drievoudige dan je borst en armen. En dat is dan je bovenkant buik, niet eens je lies.

Denk dat dat het vertekende beeld geeft

Mm's op je buik zijn bijna het drievoudige dan je borst en armen. En dat is dan je bovenkant buik, niet eens je lies.

Denk dat dat het vertekende beeld geeft
Kan allemaal goed zijn , maar voor 5 jaar geleden nog 146kg te wegen en niet te sporten
Vind ik dit niet slecht

Kan allemaal goed zijn , maar voor 5 jaar geleden nog 146kg te wegen en niet te sporten
Vind ik dit niet slecht
Dat kan allemaal wel, maar het word wel lastig voor jezelf als je oprecht denkt dat je 8/9% bf zit en denkt heey rond de 10% is het in theorie weer verstandig om te gaan bulken.

Sorry dat ik de brenger van het slechte nieuws moet zijn maar je kunt beter nog even 10kg afvallen voordat je echt op de 10% zit om vanuit daar (langzaam) te bulken. Je zit momenteel toch aardig op het dubbele van wat je zelf namelijk denkt.

Vind ik dit niet slecht
Er is niemand die zegt dat het slecht is. Sterker nog, in mijn eerste post gaf ik een compliment. Alleen klopt het vetpercentage wat je aangeeft niet en dat wordt door meerdere mensen aangegeven. Zie je ook maar weer hoe irrelevant vetpercentage is.

Vind ik dit niet slecht
Ik denk dat niemand hier vind dat je, zeker met dat startpunt, een slecht fysiek hebt.

De discussie is vooral in hoeverre je VP echt zo laag is. Als je naar de voorbeeldplaatjes kijkt is dat namelijk niet waar jij op lijkt.
Geen idee in hoeverre losse huid het beeld welke kant opkan vertroebelen.

Vind ik dit niet slecht
Dat is ook gewoon GOED.
Maar gewoon doorgaan met trainen en op je voeding letten, je bent nog jong :thumb:

Misschien heb je los huid door snel gewichtsverlies na ingreep waardoor de 7-punts huidplooimeter je vetpercentage onderschat

Back
Naar boven