Fitness Seller

Hey! Ik Ben nieuw hier. Dit is mijn verhaal (Ben ik correct bezig?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Amaroq

Novice
Lid geworden
30 mrt 2018
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
58kg
Vetpercentage
10%
Hallo mijn naam is Thomas van belgie.

Ik Ben en sinds 1 jaar geleden met trainen thuis begonnen buikspieren borst en armen vooral.


52 kg geen spieren. En zieke lijfkleur

Dit heb ik 5 maand gedaan.



Daarna Ben ik bij de gym begonnen en Ben ik nu 6 maand bezig in deze tijd Ben ik van 52kg en graatmager naar 58 a 59 kg gegaan en spieren gekregen . En zit nu op een vetpercentage van 9.8%.


Nu dat ik dit heb bereikt was ik zeer gellukig maar als ik in de Spiegel kijk blijf ik me afvragen of mijn buik nu dikker staat door de spieren of dat het buikvet is?

Zou iemand een idee hebben?

Mijn doel is meer afgetraint lichaam te krijgen. En nu naar 8% vet te gaan door cardio . Nog tips hoe ik 8% kan bereiken ?
 
Hey Thomas van België,

je zal door het bulken sowieso iets meer vet hebben en wanneer je bulkt heb je voortdurend meer eten in je lichaam waardoor je dus een 'opgezwollen' buik kunt hebben.

Best koop je een huidplooimeter. Dan kan je meten hoeveel mm vet je aan je buik hebt (paar cm naast je navel meten) en zo kan je de progressie daarvan volgen.

Dat kost pakweg 10-15 euro.
 
Sticky's lezen, daar kun je bijleren.
 
Mijn doel is meer afgetraint lichaam te krijgen. En nu naar 8% vet te gaan door cardio . Nog tips hoe ik 8% kan bereiken ?

Waarom zou je dit willen als je zo extreem mager bent? Ik eet steaks die zwaarder zijn dan jij. Als jij nu gaat cutten dan zie je er niet afgetraind uit, maar afgepeigerd.

Ik zou eerst bulken tot minimaal 65 tot 70 kilo en dan pas denken aan cutten. Met andere woorden: ga eten.
 
Waarom zou je dit willen als je zo extreem mager bent? Ik eet steaks die zwaarder zijn dan jij. Als jij nu gaat cutten dan zie je er niet afgetraind uit, maar afgepeigerd.

Ik zou eerst bulken tot minimaal 65 tot 70 kilo en dan pas denken aan cutten. Met andere woorden: ga eten.

Ok zal ik doen ik eet al veel meer als vroeger dus zal mijn best doen om aan dat gewicht te geraken
Thx for the advice.
 
Ok zal ik doen ik eet al veel meer als vroeger dus zal mijn best doen om aan dat gewicht te geraken
Thx for the advice.
Jouw huidige vetpercentage is nagenoeg perfect om juist flink te bulken. Ik wou dat ik op 9% stond, dat had het een stuk makkelijker gemaakt.

Daarnaast: blijven lezen, blijven lezen en blijven lezen. Verdiep je in voeding en je training en dan gaat het goed komen :)
 
Zal ik zeker doen .
Eerst moet ik een dieet volgen ivm mijn IBS
Gaat 8 weken duren . In die tijd kan ik lezen en leren.
 
Back
Naar boven