XXL Nutrition

Hey ik wil vet verlies bereiken

Bezoekers in dit topic

carlitoobro

Novice
Lid geworden
24 mrt 2021
Berichten
17
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
60kg
Vetpercentage
19%
Yooo mensen ik ben al een tijdje bezig met krachttraining
Nu ik train ik 5/7 ,ben gestopt met cardio omdat ik van 110kg naar 70 ben vermagerd maar altijd met cardio dus heb redelijk wat spiermassa verloren
Maar heb het nu al 2 maanden terug opgekweekt
Maar ik kan geen deftige voedingschema regelen

mijn stats zijn : 1m85 70kg 25jaar
Ik heb dit voedingschema momenteel
En heb ook een foto gepost , zou ik nu cutten of nog spiermassa opbouwen?
En hoeveel kcal zou ik t best moeten eten om het vet kwijt te krijgen dan?
Mvg
 
Laatst bewerkt:
1. Niet cutten. Dan blijft er niets over.
2. 253 gr eiwit is een zware overkill. Je hebt zat aan 150-175 gr (2-2,5 gr per kg bw)
3. Veel te weinig vet in je voeding. Ca 1 gr per kg bw (kan wat minder maar 40 gr is veel te weinig). En eet gewoon 2a3 hele eieren. Je kan t vet goed gebruiken.

Wat doet je gewicht met wat je nu eet?
Ik zou eerder inzetten op onderhoud of licht erboven. Dus ca. 150-250 kcal boven je onderhoud.
 
1. Niet cutten. Dan blijft er niets over.
2. 253 gr eiwit is een zware overkill. Je hebt zat aan 150-175 gr (2-2,5 gr per kg bw)
3. Veel te weinig vet in je voeding. Ca 1 gr per kg bw (kan wat minder maar 40 gr is veel te weinig). En eet gewoon 2a3 hele eieren. Je kan t vet goed gebruiken.

Wat doet je gewicht met wat je nu eet?
Ik zou eerder inzetten op onderhoud of licht erboven. Dus ca. 150-250 kcal boven je onderhoud.
Thnx voor je antwoord eerst envooral!

wat ik nu eigelijk eet komt neer op 2500-2700kcal

Dit is een schema dat ik zelf heb opgemaakt

9u : 100g havermout met 40g whey 100g bosvruchten en 15g pindakaas

11u: tonijn in blik 150g met 1 volkeren btrhm

13u : 120g kipfille met 3volkoren botrhmn

15.30u : 150g kipfille met 50g rijst wortels of witlo

banaan voor te gaan trainen meestal train ik 2uurtjes door

18.30u : na training whey pro shake

21u.00 : 100g rijst of makaroni met 200g kipfille brocoli

voor te gaan slapen casseine shake met water soms 300ml half volle melk
 
1. Niet cutten. Dan blijft er niets over.
2. 253 gr eiwit is een zware overkill. Je hebt zat aan 150-175 gr (2-2,5 gr per kg bw)
3. Veel te weinig vet in je voeding. Ca 1 gr per kg bw (kan wat minder maar 40 gr is veel te weinig). En eet gewoon 2a3 hele eieren. Je kan t vet goed gebruiken.

Wat doet je gewicht met wat je nu eet?
Ik zou eerder inzetten op onderhoud of licht erboven. Dus ca. 150-250 kcal boven je onderhoud.
Maar voel alsof ik zo meer vet op de buik krijg en dat is juist het hatelijkste ik wil een platte buik😅👌🏻
 
1. Niet cutten. Dan blijft er niets over.
2. 253 gr eiwit is een zware overkill. Je hebt zat aan 150-175 gr (2-2,5 gr per kg bw)
3. Veel te weinig vet in je voeding. Ca 1 gr per kg bw (kan wat minder maar 40 gr is veel te weinig). En eet gewoon 2a3 hele eieren. Je kan t vet goed gebruiken.

Wat doet je gewicht met wat je nu eet?
Ik zou eerder inzetten op onderhoud of licht erboven. Dus ca. 150-250 kcal boven je onderhoud.
Hoeveel denk je dat mijn vp is als je de foto bekijkt?
 
Hoeveel denk je dat mijn vp is als je de foto bekijkt?

Laag genoeg om op te bouwen. Je zult een keus moeten maken maat. Of je vetpercentage behouden en niet gespierder worden, of spiermassa gaan opbouwen en proberen je vetpercentage zo langzaam mogelijk te laten oplopen totdat je het te hoog vind.
 
Vraag blijft wat doet je gewicht nu?
Kom je aan?
Hoeveel per week?
Wat zijn je macro's? Eiwit/vet/kh
Ziet eruit als te veel dier eiwit en erg weinig vetten.
Ca 2gr eiwit per kg bw
Ca 1 gr vet per of bw
Rest kh .
 
Je bent behoorlijk droog en weegt maar 70kg .. wat wil je er nog af cutten dan ? Bulken !
 
Vraag blijft wat doet je gewicht nu?
Kom je aan?
Hoeveel per week?
Wat zijn je macro's? Eiwit/vet/kh
Ziet eruit als te veel dier eiwit en erg weinig vetten.
Ca 2gr eiwit per kg bw
Ca 1 gr vet per of bw
Rest kh .
Met t nieuwe schema ben ik nu dus 1kg aangekomen op 2 weken tijd ik zou het wel effe terug moeten optellen hoeveel eiwit vet kh het was ik dacht ergens 200-250kh / 180-200g eiwit en 60 of 70 vet is dit goed?
 
Je bent behoorlijk droog en weegt maar 70kg .. wat wil je er nog af cutten dan ? Bulken !
ga ik dan zeker doen! Thanks voor je antwoord , hoeveel zou ik ongeveer moeten eten voor een clean bulk ?😅
 
Laag genoeg om op te bouwen. Je zult een keus moeten maken maat. Of je vetpercentage behouden en niet gespierder worden, of spiermassa gaan opbouwen en proberen je vetpercentage zo langzaam mogelijk te laten oplopen totdat je het te hoog vind
Wou gewoon wat info etc ik luister wel graag naar mensen met genoeg ervaring dus zal dan blijven opbouwen nu thanks!
 
ga ik dan zeker doen! Thanks voor je antwoord , hoeveel zou ik ongeveer moeten eten voor een clean bulk ?😅
Kan je een grove indicatie geven , dan moet je vanaf daar zelf de weegschaal in de gaten houden en per week ongeveer 300/500 gram aankomen.

hoe zien jouw dagen eruit, heb je fysiek werk en hoe vaak train je in de week dan bereken ik het grofweg
 
Kan je een grove indicatie geven , dan moet je vanaf daar zelf de weegschaal in de gaten houden en per week ongeveer 300/500 gram aankomen.

hoe zien jouw dagen eruit, heb je fysiek werk en hoe vaak train je in de week dan bereken ik het grofweg
Momenteel werk ik niet dus train ik 4 a 5 keer in de week , verder geen bewegingen l
Thanks amigo!!
 
Kan je een grove indicatie geven , dan moet je vanaf daar zelf de weegschaal in de gaten houden en per week ongeveer 300/500 gram aankomen.

hoe zien jouw dagen eruit, heb je fysiek werk en hoe vaak train je in de week dan bereken ik het grofweg

Liever richting de 200/300.
Halve kg per week en je bent in no time klaar met je bulk.
 
Maar voel alsof ik zo meer vet op de buik krijg en dat is juist het hatelijkste ik wil een platte buik😅👌🏻
De meeste vette voedingsmiddelen worden niet meteen in buikvet omgezet, maar zijn wel essentieel voor je gezondheid. Je ziet blijkbaar zelf niet meer hoe droog je nu geworden bent. Zelf ook flink afgevallen en zie juist nu overal vet, verstoord beeld van eigen lichaam.
 
De meeste vette voedingsmiddelen worden niet meteen in buikvet omgezet, maar zijn wel essentieel voor je gezondheid. Je ziet blijkbaar zelf niet meer hoe droog je nu geworden bent. Zelf ook flink afgevallen en zie juist nu overal vet, verstoord beeld van eigen lichaam.
Klopt idd heb dit ook al vernomen van enkele vrienden
het zit namelijk zo was heel mijn leven dik en nu ik vermagerd ben zit ik zo psycholoogish heletijd te zeuren aan de kanten van mn buik 😅
 
carlitoobro
Waar heb je dat nogal extreme dieet vandaan gevist, wat als bijlage je startpost staat?
Dagelijks 800 gram vlees/vis, 5 eieren en 4-5 ei-eiwitten? Come on... totaal onnodig.
 
Klopt idd heb dit ook al vernomen van enkele vrienden
het zit namelijk zo was heel mijn leven dik en nu ik vermagerd ben zit ik zo psycholoogish heletijd te zeuren aan de kanten van mn buik 😅
Camelus, Martina en Wesley zeiden het al: zo blijven (is ook mooi) of bulk (bodybuilding).
 
Camelus, Martina en Wesley zeiden het al: zo blijven (is ook mooi) of bulk (bodybuilding).
Thanks! Zal gewoon bulken dan want wil juist wat beetje meer spieren kweken als ik dan maar niet verder kan cutten of als het geen zin heeft
Juist nog wachten of opzoek gaan voor een goeie voedingschema
 
Back
Naar boven