MuscleMeat

Hey ik wil vet verlies bereiken

Bezoekers in dit topic

Kan je een grove indicatie geven , dan moet je vanaf daar zelf de weegschaal in de gaten houden en per week ongeveer 300/500 gram aankomen.

hoe zien jouw dagen eruit, heb je fysiek werk en hoe vaak train je in de week dan bereken ik het grofweg
Zou je nog een schema kunnen posten voor mij of heb je het te druk?😅
 
antwoord is al gegeven
Ja juist 2 eiwit per kg
1vet per kg
De rest kh
Maar ik wil juist heel zeker zijn wat mijn onderhoud dan is
Kan mijn onderhoud 2800 zijn dan?
 
Dat weet niemand, en kan ook niemand 'exact' voor jouw berekenen. De enige manier om daarachter te komen is je voeding gaan tracken en kijken wat je gewicht doet.
Oke thanks
 
Volgens een vrij algemene berekening ligt jouw onderhoud rond de 2750. Ga daar eens 300 kcal boven zitten houd twee weken je gewicht bij en post hier wat daarmee gebeurt , dan kunnen we je een kant opsturen
 
Als uitgangspunt houd je dan binnen die kcal range het volgende aan:

mimimaal een gram vet per kg lichaams gewicht
Minimaal 1,5 gram eiwitten per kilo lichaams gewicht en de rest haal je uit carbs , precies zoals marina1975 al zei
 
Volgens een vrij algemene berekening ligt jouw onderhoud rond de 2750. Ga daar eens 300 kcal boven zitten houd twee weken je gewicht bij en post hier wat daarmee gebeurt , dan kunnen we je een kant opsturen
Oke nogmaals bedankt zal dan nu een schema opmaken die net 300 erboven zit en dan morgen
Vroeg op weegschaan staan endan beginnen met bulken👊🏻👌🏻🔥🔥 dankjullie wel
 
Oke nogmaals bedankt zal dan nu een schema opmaken die net 300 erboven zit en dan morgen
Vroeg op weegschaan staan endan beginnen met bulken👊🏻👌🏻🔥🔥 dankjullie wel
Ga er wel vanuit dat je de eerste dagen flink aankomt in vocht door de carbs. Beste is ff iedere dag wegen twee weken lang en aan het einde van die weken neem je dan het gemiddelde en zie je precies hoeveel je week op week aankomt. Daarna word het makkelijker
 
En schrijf eens op wat je echt eet. Log het ... hier staat een excel waarin je het bij kan houden
post 2.
 
Back
Naar boven