AndroidHealthClinic

hey rukkers

  • Topic starter Champ
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
hey,
alles goed.. heb ooit eens een filmpje gezien van ene vogelpoep..
Maar die gasten bankdrukken niet eens..

Zijn er in mijn afwezigheid nog sterke mannen bij gekomen?
 
Nee, in jouw afwezigheid hebben wel een stel mensen die zichzelf ‘bodybuilder’ noemen een flame war gehad met een stel mensen die zich ‘powerlifter’ noemen.

Stom gedoe. Een bodybuilder die powerlift-oefeningen doet is een beetje powerlifter en een powerlifter met spierontwikkeling is een beetje bodybuilder.

En jij? ben jij nog sterker / gespierder* geworden of hoe zit dat?

* omcirkelen waar je voorkeur ligt.
 
Aah dat heb ik gemist.. jammer want ik als powerbuilder had er graag tussen gestaan. LOL

Ik ben niet sterker of gespierder geworden. ik had wel een schema genomen om gespierder te worden.. maar daar zie ik van af.
Ups and Downs bij mij, dus ik kan wel zeggen dat ik weer begonnen ben. maar dat heb ik zovaak gezegt..
 
ja, je hebt gemist dat ik 210 kg heb gebankt :)
 
echt? heb je echt 210 Full range of motion gedrukt?
Netjes
 
Champ zei:
echt? heb je echt 210 Full range of motion gedrukt?
Netjes

wat denk je zelf :D Ik wilde je alleen ff motiveren :D
 
Je doel is geslaagt. :thumbs:
 
en ik dan?


ben ik geen sterke man dan?:D
 
Nee jij bent de nieuwe forumclown;)
 
Cool.. we hebben een nieuwe clown.. jippie. mag ik ook in je gezicht spuiten :D :D
 
nee, verder zou ik wellicht als cliniclown kunnen werken ( voor degene die te weinig respect voor een ander kunnen opbrengen:mad: )


en dat is geen geintje..........:mad: :eek:
 
sorry ik wist niet dat je een gevoelige clown was... weet je wat.. je mag mij in mijn gezicht spuiten.. (maar alleen water :p)
 
He's Back!! :D

Die DVD van Vogelpohl die ik je gezonden heb was enkel hun Circa Max phase, dus box squat. Is niet hun volledige training ;)
 
klusmier zei:
nee, verder zou ik wellicht als cliniclown kunnen werken ( voor degene die te weinig respect voor een ander kunnen opbrengen:mad: )


en dat is geen geintje..........:mad: :eek:


Lichtgeraakt zeg..
Altijd opvallend dat quasi grappige lui zelf niet tegen grappen kunnen.. :cool: :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
bber's en pler's wij zijn allemaal gelijk verslaaft alleen gewicht laten we het goed maken.En alles vergeten en in vrede leven respect
(i have a dream)dat ooit alle bber's en pler's samen zullen leven.
 
love is in the air :D

@ klusmiet, hoe ben je bij de cliniclowns terechtgekomen?
 
Back
Naar boven