Fitness Seller

HG Destelbergen 23 en 24 augustus

Bezoekers in dit topic

Stahmixson

dutchhighlander.nl
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
9.579
Waardering
133
Lengte
1m95
Massa
138kg
Op zaterdag en zondag 23 en 24 augustus vinden in het Reinaerdpark in Detselbergen (nabij Gent) de 4e open Belgisch kampioenschappen Highland Games plaats. Deze wedstrijden tellen tevens mee voor het Open Nederlands kampioenschap (reeks van 11 games).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Door de grote toestroom van nieuwe atleten worden er in drie groepen gegooid.

Op zaterdag gooien de B-klassers én de dames:

HEREN B/C:

1 Jacco van Leeuwen
2 Johan Bruinsma
3 Johny de Zutter
4 Harry Bergsma
5 Wybe Zijlstra
6 David de Vos
7 Tom Mestdagh (jun)
8 DA (jun)
9 Mischa Dekker
10 Mart Stijvers (jun)
11 Godfried Kleinmeijer
12 Pietro Daamen
13 Marco Nafzger

DAMES:

1 Heleen van Dommelen
2 Margreet Bergsma
3 Anneke Bouma
4 Martine van Leeuwen
5 Mika Stam
6 Esmiralda Veensma

Op zondag de A-klasse mét de beste B-klassers en een aantal 'wildcards' en ook weer de dames:

HEREN A + beste B

1 Tommy de Bruyn
2 Hans Lolkema
3 Arend van Oord
4 Dirk van Oord
5 Pieter Karst Bouma
6 Arnold Waschebalie
7 Eddy Cardol
8 Jacco van Leeuwen
9 Johan Bruinsma
10 Johny de Zutter
11 Harry Bergsma
12 Wybe Zijlstra
13 David de Vos
14 Tom Mestdagh (jun)

DAMES:

1 Heleen van Dommelen
2 Margreet Bergsma
3 Anneke Bouma
4 Martine van Leeuwen
5 Mika Stam
6 Esmiralda Veensma

zie ook www.http://www.highlandgamesbelgium.be/
voor uitgebried programma en voorstellen van de deelnemers
 
Ik ben nog affiches aant ophangen :p
Kom 24ste kijken normaal gezien
 
Ik kom wss ook weer kijken.
 
Foto's maken

Ik probeer om zaterdag de 23e langs te komen om foto's te maken van de B/C-Heren en Dames.
Groot voordeel is dat de van Oordjes dan niet gooien want ondanks toezeggingen van Jacco had hij ze ook in Heerhugowaard niet onder controle! :D
 
Ik probeer om zaterdag de 23e langs te komen om foto's te maken van de B/C-Heren en Dames.
Groot voordeel is dat de van Oordjes dan niet gooien want ondanks toezeggingen van Jacco had hij ze ook in Heerhugowaard niet onder controle! :D

Sorry! :o Het zijn ook zulke beesten, die krijg je niet makkelijk onder controle.
Maar in Destelbergen ben je veilig (al sta ik natuurlijk niet 100% in voor de andere deelnemers ;)).
 
Bij de dames zal op beide dagen Monique Jansen zich aan het geweld toevoegen.

Monique is NL kampioen Discuswerpen en zal het vuur aan de schenen van onze veelvuldig recordhoudster Helaan van Dommelen willen gaan leggen.
Monique heeft zich reeds in het trainingskamp van Wout in Folsgare gemeld en de geruchten gaan dat er enkele NR zullen gaan sneuvelen....

420px-Monique_Jansen.jpg


stevige tante :)
 
hup hup heleentje laat haar maar ffkes een poepie ruiken daar
 
Bij de dames zal op beide dagen Monique Jansen zich aan het geweld toevoegen.

Monique is NL kampioen Discuswerpen en zal het vuur aan de schenen van onze veelvuldig recordhoudster Helaan van Dommelen willen gaan leggen.
Monique heeft zich reeds in het trainingskamp van Wout in Folsgare gemeld en de geruchten gaan dat er enkele NR zullen gaan sneuvelen....



Mooi doel.......... :meal:
 
:whip:
 
Merk ik hier al enige psychische druk...... moeten we de sportpsycholoog al raadplegen...

Niks mooier voor een toppertje zoals ons Leentje met haar mooie Portugese bruine benen om de adrenaline te laten pompen door extra tegenstand. en nog betere prestaties te leveren...
 
Merk ik hier al enige psychische druk...... moeten we de sportpsycholoog al raadplegen...

Niks mooier voor een toppertje zoals ons Leentje met haar mooie Portugese bruine benen om de adrenaline te laten pompen door extra tegenstand. en nog betere prestaties te leveren...

Is helemaal waar hoor! Die mooie portugese bruine benen :D
En eindelijk weer eens adrenaline kan ook geen kwaad .....

Het beloofd in ieder geval een hele mooie strijd in destelbergen!!
 
Back
Naar boven