XXL Nutrition

HG Massa kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

procard

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2009
Berichten
375
Waardering
6
Wat vinden jullie van deze opzet.Op Ug met normale dosis ga ik 0,0

1-14 test E 1000mg ew
1-14 ganabol 400-500mg ew of word 600mg deca
1-6 Naposin 60mg ed.
6-14 proviron 75 mg ed

Zelf zat ik te denken om de combi naposin/ovy te pakken Wat vinde jullie daar van??

Alles word van een HG merk.

wil er half augustes er mee starten, dan ben ik 19-20 weken off
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit...wil ook nog altijd een keer ganabol gebruiken maar zijn zo verdomd veel ml die je weg moet drukken als je op 500mg per week wilt gaan zitten (20ml!). Iig succes.
 
Denk dat je meer kans op goed resultaat hebt op UG dan op HG,of je supplier moet werkelijk zich inhoudelijk in de stof verdiepen,en het koren van de kaft kunnen scheiden
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je meer kans op goed resultaat hebt op UG dan op HG,of je supplier moet werkelijk zich inhoudelijk in de stof verdiepen,en het koeren van de kaft kunnen scheiden

Dus maw kan je volgens jou, krieltje, beter voor UG bold gaan? Ik heb namelijk al heel wat info op het forum gevonden die zegt dat je als je kan voor de veterinaire versie best gaat?
 
ja ik vind primo en bold de 2 uitzonderingen.De rest vind ik UG perfect.
 
Meschien wil ik de ganabol vervangern voor 600mg deca.. Minder ml en meer massa

Wat vinden jullie nou van de stack van napo/oxy??
 
Ziet er goed uit...wil ook nog altijd een keer ganabol gebruiken maar zijn zo verdomd veel ml die je weg moet drukken als je op 500mg per week wilt gaan zitten (20ml!). Iig succes.

Kom toch echt op 10ml uit. Nog steeds veel, maar scheelt een hoop tov 20.

Meschien wil ik de ganabol vervangern voor 600mg deca.. Minder ml en meer massa

Wat vinden jullie nou van de stack van napo/oxy??
Hoeveelste kuur eigenlijk? Vind 600 deca behoorlijk veel. Eerder voor 400 gaan. Al is het alleen maar om je libido wat te behouden.

Combi van dboll/oxy kan zeker. Raad het niet aan, en zou het zelf ook niet doen, maar lees het veel op us boards. Halen er goede resultaten mee. Zou me wel voor (evt. tijdens) en na goed laten testen. Behoorlijke leverkiller deze stack.
 
leuke kuur, maar waarom zoveel dbol? ik vind het aan de hoge kant en het zal je wsch alleen maar meer sides e.d. geven tov een iets lagere dosering.
 
Kom toch echt op 10ml uit. Nog steeds veel, maar scheelt een hoop tov 20.


Hoeveelste kuur eigenlijk? Vind 600 deca behoorlijk veel. Eerder voor 400 gaan. Al is het alleen maar om je libido wat te behouden.

Combi van dboll/oxy kan zeker. Raad het niet aan, en zou het zelf ook niet doen, maar lees het veel op us boards. Halen er goede resultaten mee. Zou me wel voor (evt. tijdens) en na goed laten testen. Behoorlijke leverkiller deze stack.

Ja weet ook niet hoe ik daarbij kwam hehe. Dat scheelt idd een hoop...en als het geen pijnlijke injecties geeft is dat geen probleem. Ganabol op 500mg per week is dat genoeg? Wel flink prijzig dan ;)
 
leuke kuur, maar waarom zoveel dbol? ik vind het aan de hoge kant en het zal je wsch alleen maar meer sides e.d. geven tov een iets lagere dosering.


Ik heb al eerder de nieuwe naposin gepakt op 50mg en ging er niet echt op vooruit. Kan zijn dat de mijne niet echt top waren.

Dus ol ga eerst beginne met 50mg ED en dan als nodig is opbouwen
 
Kom toch echt op 10ml uit. Nog steeds veel, maar scheelt een hoop tov 20.


Hoeveelste kuur eigenlijk? Vind 600 deca behoorlijk veel. Eerder voor 400 gaan. Al is het alleen maar om je libido wat te behouden.

Combi van dboll/oxy kan zeker. Raad het niet aan, en zou het zelf ook niet doen, maar lees het veel op us boards. Halen er goede resultaten mee. Zou me wel voor (evt. tijdens) en na goed laten testen. Behoorlijke leverkiller deze stack.

word me 3 goede kuur.

heb deca al in me eerste kuur gedaan op 400mg was wel ug
 
Omdat je het al een keer op 400mg heb gepakt wil dat echt niet zeggen dat je nu 600mg moet pakken.

400 is voldoende, en tussen 400 en 600 zit ook nog 500, wat al een fixe verhoging is.
Dat het in 200mg/ml komt wil niet zeggen dat je ook met een ml moet verhogen.


Oke kerel..

Dan houd ik hem op 400mg indien nodig ga ik wel naar 500. maar hoop dat het niet nodig is

Gr
 
drop die naposim kerel. 50mg is toch echt de max vind ik. En dan ook nog 6 weken en in combinatie met 1 gram test en 600mg deca. Hoop dat je flink wat aspirintjes bij de hand hebt...
 
Precies, als je een derde kuur al op 600mg moet gaan doseren is het einde zoek. :p


Oke perfect dan houden we hem op 400mg

Die norma deca die komt in 2ml. hoe zijn die gedosseerd. 200mg/1ml of 100mg/1ml

Gr
 
wat ik zou doen in u geval is het volgende

1-10 600 mg norma
1-14 1000 mg testo of susto
1-4 100 mg oxymetholone

en dan nakuur
 
Ik zie net dat ze 200MG/2ml zijn. Dus 100mg/1ml

gr

dit gaat hem worden

1-6 100/50mg Oxy/napo ED
1-12 1000mg Test E EW
1-10 400mg Deca EW
10-14 Tren Ace 225mg EOD

Nakuur
14-15-16-17-18 20mg Nolva


gr
 
Damn, wat heb je je vorige kuren gepakt dan ?

Gr. Navy


Kuurverleden

1e
500/400mg test/Deca 12/10 weken

2e
50mg napo 6 weken
625mg test 10 weken
1250mg bold 16 weken
200mg Test P 8weken
150mg Tren A 6weken

Telkens matige prestaties. Training en voeding is gewoon goed. Ben ik heel strikt in. Zeker tijdens me 2 kuur omdat de 1 hard tegen viel

Ik ondervind telkens geen sides. of echt kracht of massa toe namen.
6 weken op tren gezeten meschien 1kg erbij en wat harder

gr
 
Kuurverleden

1e
500/400mg test/Deca 12/10 weken

2e
50mg napo 6 weken
625mg test 10 weken
1250mg bold 16 weken
200mg Test P 8weken
150mg Tren A 6weken

Telkens matige prestaties. Training en voeding is gewoon goed. Ben ik heel strikt in. Zeker tijdens me 2 kuur omdat de 1 hard tegen viel

Ik ondervind telkens geen sides. of echt kracht of massa toe namen.
6 weken op tren gezeten meschien 1kg erbij en wat harder

gr

Denk eerder dat je gear gewoon bunk was ;)
 
Back
Naar boven