AndroidHealthClinic

hgc gespoten question

Bezoekers in dit topic

mrboem

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
0
heb t net gespoten ging wel goed alleen die ampul was gebroken ging lastig met schaar open maar nu heb ik een vraag ben bijna klaar met muh kuur maar heb nog een klein beetje deca en enanthate over zou ik dat gewoon in de spuit voor hcg kunnen zetten???want dus die ene ampul is kapot gegaan en de vloeistof eruit gelekt maar is t ook verstandig?

Lijkt me nogal vage vraag? Als je al aan hcg bent begonnen ben je toch al met je nakuur bezig en zou ik dus niet nog een as injectie zetten.

Of wil je je kuur verlengen en doe je hcg in een andere spuit/naald combinatie of wat bedoel je?

Tip: Randje in de ampul verder vijlen en met een opengebroken pen en theedoek open maken.

Als je nog wat deca en enanthate over hield, dan kon je je kuurtje met een weekje verlengen tot alles op zou zijn.

een week geleden voor t laatst met deca en enanthate maar vroeg me ook af of de naald ok is is van klein formaat

HCG word meestal in het vet gespoten, dat kleine naaldje zorgt er dus voor dat je in het vet spuit en niet in de spier, beter bekend als een subcutane injectie.

Wat je dus absoluut niet met je deca en enth. moet doen! vraag me ook af of je enth. wel door die kleine naald krijgt, vrij dik is het toch..

vraag aan je leverancier of hij zo vriendelijk is om wat extra water ampullen toe te sturen.

Leveranciers hebben namelijk vaak extra water ampullen over.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven