MuscleMeat

HGH 72 iu humatrope (te sterk)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

superdelux

Novice
Lid geworden
15 nov 2019
Berichten
2
Waardering
0
Heey,

Ik heb HGH 72 iu uit de Nederlandse apotheek, officieel op doktersrecept.

Alleen ik plaats elke dag 1.8mg en ik voel dat het veelste sterk is, hoeveel raden jullie aan ?

Het voelt heel erg sterk aan, anders wil ik ermee kappen.
 
Minder zetten dan, fucking rocket science man!

giphy.gif
 
haha thnx, but hoeveel raden jullie aan max? Want je leest de gekste verhalen.
 
Waarom niet gewoon aan je dokter vragen aangezien je het voorgeschreven krijgt.
 
Ongelooflijk dat een dokter dit voorschrijft zonder te melden hoeveel je moet nemen. Of heb je dat doktersvoorschrift misschien gekocht van iemand die het zou moeten nemen en het doorverkoopt.
 
Geen bodybuilder die in Nederland of België op recept voor zijn sport zulke hoeveelheden voorgeschreven krijgt. Is gewoon van de vrachtwagen gevallen GH of iemand met een bijzonder contact bij de Apotheek. Al is dat laatste tegenwoordig zeer lastig nog te verklaren met de hedendaagse controles op medicijnen.
 
Dealer alert
 
Heey,

Ik heb HGH 72 iu uit de Nederlandse apotheek, officieel op doktersrecept.

Alleen ik plaats elke dag 1.8mg en ik voel dat het veelste sterk is, hoeveel raden jullie aan ?

Het voelt heel erg sterk aan, anders wil ik ermee kappen.

bulshit
 
Maar, wat ik me dan afvraag, wat is de toegevoegde waarde voor zo iemand om dit dan te posten als zijnde dealer?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maar, wat ik me dan afvraag, wat is de toegevoegde waarde voor zo iemand om dit dan te posten als zijnde dealer?

dat mensen denken hij heeft een goede source.
 
Onzin, slotje. Next.
 
Maar, wat ik me dan afvraag, wat is de toegevoegde waarde voor zo iemand om dit dan te posten als zijnde dealer?
Hij geeft een productomschrijving van z'n HGH. Mensen willen nu eenmaal graag horen dat het uit de apotheek komt, zeker met recept.

Plus hij probeert het lekkerder te maken dat het oh zo sterk is.

Als hij dit echt op recept krijgt vanwege een aandoening dan ga je niet op een BB-forum advies vragen, dan vraag je aan je dokter de correcte dosis.
 
Wat kansloos dat mensen zulke redenaties er op na houden :roflol:
 
Nogal ja, maar kennelijk werkt het anders zouden ze de moeite niet nemen lijkt me :rolleyes: Sanca Saxon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven