Fitness Seller

Hgh afvallen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilse20022

Novice
Lid geworden
16 feb 2023
Berichten
5
Waardering
6
Lengte
1m65
Bedankt voor de berichten
 
Laatst bewerkt:
Bedoelt je vriend misschien hCG?
Zelfs als je die kilo's kwijtraakt, heb je die in geen tijd terug weer erbij. Of ben je van plan om heel je leven aan allerlei medische middeltjes te grijpen dan kan het natuurlijk.
Op lange termijn zal je zoals hierboven gezegd iets moeten veranderen in je levenspatroon: of wel bereken je je dagelijkse behoefte uit en ga je minder kcal consumeren dan je nodig hebt of wel blijf je je voeding of levenstijl behouden en beweeg je meer/intensiever. Een combinatie van de twee is natuurlijk efficiënter.

Je hoeft je trouwens ook niet aan te sluiten bij een gym, als het puur voor het extra gewicht is kan je thuis ook al heel wat gedaan krijgen d.m.v. bodyweight oefeningen en wat te gaan wandelen/lopen erbovenop.
Kost je niet veel tijd, alleen wat moeite.
 
Laatst bewerkt:
Leuke grap
 
Misschien handiger om eerst eens te posten wat je stats zijn, wat je al geprobeerd hebt, voedingsschema en trainingschema etc.
Mogelijk valt ermee daarmee te winnen nog dan met hormonen erc.
Zeker gezien je pas 21 bent en ik aanneem dat je je gezondheid serieus neemt.
 
Misschien handiger om eerst eens te posten wat je stats zijn, wat je al geprobeerd hebt, voedingsschema en trainingschema etc.
Mogelijk valt ermee daarmee te winnen nog dan met hormonen erc.
Zeker gezien je pas 21 bent en ik aanneem dat je je gezondheid serieus neemt.
Hee dankjewel voor je antwoord
Ja tuurlijk neem ik me gezondheid wel serieus ik struggle gewoon met me zelfbeeld vind mezelf wat te zwaar en ben best vaak in sport school te vinden ga eigenlijk altijd om de dag eetschema probeer ik wel maar als ik ergens blijf eten of we gaan uit eten of iets ja dan eet ik ook geen salade ben ik heel eerlijk in heb ook keto geprobeerd maar die vind ik wat lastig om de juiste dingen te eten met wat variatie en ik heb een operatie aan me rug gehad waardoor niet alles optimaal gaat voor mijn gevoel ik heb het idee dat wat ik doe geen nut heeft omdat ik weinig resultaten zie en ben er dan ook niet zo in thuis vandaar terwijl ik juist echt wel motivatie heb want vind sporten ook leuk duss is niet dat ik met tegen zin ga ik wil.gewoon iets meer afvallen
 
Hee dankjewel voor je antwoord
Ja tuurlijk neem ik me gezondheid wel serieus ik struggle gewoon met me zelfbeeld vind mezelf wat te zwaar en ben best vaak in sport school te vinden ga eigenlijk altijd om de dag eetschema probeer ik wel maar als ik ergens blijf eten of we gaan uit eten of iets ja dan eet ik ook geen salade ben ik heel eerlijk in heb ook keto geprobeerd maar die vind ik wat lastig om de juiste dingen te eten met wat variatie en ik heb een operatie aan me rug gehad waardoor niet alles optimaal gaat voor mijn gevoel ik heb het idee dat wat ik doe geen nut heeft omdat ik weinig resultaten zie en ben er dan ook niet zo in thuis vandaar terwijl ik juist echt wel motivatie heb want vind sporten ook leuk duss is niet dat ik met tegen zin ga ik wil.gewoon iets meer afvallen
Je post geeft aids aan mijn ogen.

1681033267115.jpg
 
Hee dankjewel voor je antwoord
Ja tuurlijk neem ik me gezondheid wel serieus ik struggle gewoon met me zelfbeeld vind mezelf wat te zwaar en ben best vaak in sport school te vinden ga eigenlijk altijd om de dag eetschema probeer ik wel maar als ik ergens blijf eten of we gaan uit eten of iets ja dan eet ik ook geen salade ben ik heel eerlijk in heb ook keto geprobeerd maar die vind ik wat lastig om de juiste dingen te eten met wat variatie en ik heb een operatie aan me rug gehad waardoor niet alles optimaal gaat voor mijn gevoel ik heb het idee dat wat ik doe geen nut heeft omdat ik weinig resultaten zie en ben er dan ook niet zo in thuis vandaar terwijl ik juist echt wel motivatie heb want vind sporten ook leuk duss is niet dat ik met tegen zin ga ik wil.gewoon iets meer afvallen
Ik wil geen taalterrorist uithangen hoor, maar hier en daar een punt of komma leest wel lekkerder.
 
Mooi dat je eerlijk bent over uit eten enzo maar misschien moet je eerlijk zijn over je doel uit eten is niet je doel.Als je een bepaald aantal calorieën wilt eten kan dat ook in combinatie met uit eten door daar rekening mee te houden ga je bv vrijdag uit eten dan eet je overdag iets minder en zaterdag ook dan hou je daar de calorieën over die je op vrijdag meer kunt eten.Maar als je iets van zalm en groente kiest gaat het toch niet mis?Dus eerlijk zijn tegenover jezelf en prioriteiten aanbrengen in je leven en dat volhouden dan krijg je vanzelf een beter zelfbeeld én uiterlijk is niet het belangrijkste,lekker trainen lekker eten lekker leven.
 
Hee dankjewel voor je antwoord
Ja tuurlijk neem ik me gezondheid wel serieus ik struggle gewoon met me zelfbeeld vind mezelf wat te zwaar en ben best vaak in sport school te vinden ga eigenlijk altijd om de dag eetschema probeer ik wel maar als ik ergens blijf eten of we gaan uit eten of iets ja dan eet ik ook geen salade ben ik heel eerlijk in heb ook keto geprobeerd maar die vind ik wat lastig om de juiste dingen te eten met wat variatie en ik heb een operatie aan me rug gehad waardoor niet alles optimaal gaat voor mijn gevoel ik heb het idee dat wat ik doe geen nut heeft omdat ik weinig resultaten zie en ben er dan ook niet zo in thuis vandaar terwijl ik juist echt wel motivatie heb want vind sporten ook leuk duss is niet dat ik met tegen zin ga ik wil.gewoon iets meer afvallen
iets meer ruggegraat tonen mbt eten en je zult echt resultaat zien, wie mooi wil zijn moet pijn....
De nieuwe generatie wil er alles hebben en niks laten, ja dan krijg je dit soort problemen. En dat is met alles in het leven zo
 
Post je huidige voedings - en trainingsschema eens ?
 
Sorry. Maar zelfs me 3 jarige neefje is nog volwassener dan jij reageer gewoon normaal tegen iemand respect voor mensen is bij jou ver te zoeken heel kinderachtig als je niks post over dit forum hou dan gewoon je mond
Het ligt er bij apfelstrudel wel dik bovenop ja.
 
Sorry. Maar zelfs me 3 jarige neefje is nog volwassener dan jij reageer gewoon normaal tegen iemand respect voor mensen is bij jou ver te zoeken heel kinderachtig als je niks post over dit forum hou dan gewoon je mond
Geen idee wat je allemaal loopt uit te kramen hier. Misschien als je wat interpunctie gebruikte dat ik het zou begrijpen.

Je weet wel, interpunctie, die ene taalvaardigheid die zelfs kinderen in het basisonderwijs leren en beheersen.

Hoezo zou ik eigenlijk respect voor je moeten hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven