MuscleMeat

HGH bewaren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
Hi allemaal,
Ik bewaar m'n HGH altijd in de koelkast. Echter willen m'n ouders dit niet. Ze willen het niet in huis hebben!

Dus nu wou ik m'n HGH bewaren in een koeltasje in de auto..

Nou zoek ik een goede alternatief om het te alsnog goed koel te bewaren. Ik dacht zelfs aan een insuline etui...
 
Je dropte die hgh gewoon bij ze in de koelkast zonder te overleggen?

Kun je niet een kleine koelkast op je kamer zetten?


Ja maar in een doosje Welliswaar.. En nu hadden ze het doosje opengemaakt... 😉
Nou neen geen optie. Aangezien ze het dan ook willen weg gieten 🤣 dus dat is denk ik ook geen optie
 
Koelkast op je werk?

Of een of andere shakebeker oid vinden waar je onderin een 'geheime vak' hebt zitten. Hihi.
 
Koelkast op je werk?

Of een of andere shakebeker oid vinden waar je onderin een 'geheime vak' hebt zitten. Hihi.

Koelkast op werk haha.. Dat gaan we niet doen haha..

Dus een koeling tasje is geen optie in de auto met wat koeling elementen..?
 
Gewoon een koelbox volstouwen met koelelementen en die in je kamer verstoppen. Zo heb ik vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde ook één kilo pep weten goed te houden.
 
Ja maar in een doosje Welliswaar.. En nu hadden ze het doosje opengemaakt... 😉
Nou neen geen optie. Aangezien ze het dan ook willen weg gieten 🤣 dus dat is denk ik ook geen optie
Hebben ze geen sleutel van je auto?
 
Gewoon een koelbox volstouwen met koelelementen en die in je kamer verstoppen. Zo heb ik vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde ook één kilo pep weten goed te houden.

Hmm ga ik mssn doen ja...
 
En wat geef je dan als reden op dat je ineens zoveel koelelementen wisselt in de vriezer?
 
En wat geef je dan als reden op dat je ineens zoveel koelelementen wisselt in de vriezer?


We hebben 3 diepvriezer.. Ze zullen echt niet elk lade opentrekken.. En ze gebruiken geen koelelementen.. :)
 
Maar hebben jullie nu al wel koelelementen in de vriezer liggen, anders gaat dat nu echt wel opvallen.
 
Maar hebben jullie nu al wel koelelementen in de vriezer liggen, anders gaat dat nu echt wel opvallen.


We hebben er een paar liggen ja :) maar komt goed.. :)
 
In before 'Belgische bodybuildster op de IC na inspuiten bedorven groeihormonen'. :eek:
 
lekker op jezelf of gewoon de wensen van je ouders in hun eigen huis respecteren?
 

Bijlagen

  • 1609872312656.png
    1609872312656.png
    80,8 KB · Weergaven: 73
Back
Naar boven