XXL Nutrition

HGH + Bold + Test + Tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joris34

Cool Novice
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
67
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
93kg
Hey jongens,

zit in laatste 2 weken van mn blast ( Test 500mg pw / Deca 500mg pw / 50mg provi pd )
ga dan weekje of 6 tot 8 cruisen op 250mg test.
en wat doet een mens eens de cruise aanbreekt? de volgende blast beginnen uitdokteren natuurlijk :D

zoals hierboven vermeld denk ik aan bold / test / tren
HGH begin ik vanaf mijn cruise te zetten, normaal gezien voor maand of 6.

Heb ergens een bepaald schema met deze middelen gelezen, en een beetje m'n eigen variatie op gemaakt,
ik kom er wel niet echt uit betreffende kiezen voor korte of lange esters (test/tren)


ziet er uit als volgt,

optie 1:

week 1 -> 16 : 900mg bold pw
week 5 -> 16 : 300mg test e + 400mg tren e
HGH : 3.3iu pd

optie 2:

week 1 -> 4 : 300mg bold eod
week 5 -> 16 : 300mg bold eod + 100mg test p eod + 100mg tren a eod
HGH : 3.3iu pd


graag jullie input, pro's of contra's ....

Alvast bedankt

grtz
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik zou dan optie 1 proberen. Minder prikken voor 16 weken lang is toch wel wat fijner :)

Oh let er wel op, op test/tren/bold was ik alleen maar misselijk de hele dag en had 0,0 eetlust.
 
Ik zit nu op test/bold/tren/primo. Voel me er helemaal prima op, eetlust is aanwezig en de vooruitgang is duidelijk waarneembaar. Ik doe er alleen geen hgh bij, en zet de test en tren in snelle esters. Ik prik om de dag
 
Ik zit nu op test/bold/tren/primo. Voel me er helemaal prima op, eetlust is aanwezig en de vooruitgang is duidelijk waarneembaar. Ik doe er alleen geen hgh bij, en zet de test en tren in snelle esters. Ik prik om de dag

Lekkere mix haha.. Eetlust is heel persoonlijk, ik wil alleen maar aangeven dat je er rekening mee moet houden en een backup plan gereed hebt zodat je kunt switchen. Er is niks aan als je een blast soort van weggooit door vervelende sides.
 
Lekkere mix haha.. Eetlust is heel persoonlijk, ik wil alleen maar aangeven dat je er rekening mee moet houden en een backup plan gereed hebt zodat je kunt switchen. Er is niks aan als je een blast soort van weggooit door vervelende sides.

Eetlust is inderdaad persoonsgebonden. Ik zet tren a omdat ik op tren e meer sides ondervind. Op tren e zweet ik me 's nachts kapot, echt non-stop. Op tren a heb ik hier slechts één week, of twee weken mee te maken. Ook lijkt het of ik gyno beter onder controle kan houden met korte esters, met de nadruk op lijkt.

Sluit me aan bij het opstellen van een back-up plan voor het geval de sides te heftig zijn. Prima idee
 
Vonk , misselijk omwille van de combinatie van de 3 dan neem ik aan?
En ja, eod voor 16weken is wel wat prikjes natuurlijk :p
Hoewel ik optie 1 ook zou verdelen over 3x prikken pw... Dus scheelt nu niet zo veel :D
Ik denk ook even na over een plan b dan...

Thanks voor de input ;)
 
500 test e
500 bold
400 tren e
 
Klopt de combinatie deed het hem, kwam door de bold. Op test/tren/deca nergens last van.
 
Hey,
Gaat de bold dan niet teniet in deze verhouding?

Als goede bold heb niet nee. tren + bold is hard, droog en vol staan. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je bloeddruk zal stijgen.
 
Ok top,
Bedankt voor de feedback jongens ! :thumb:
 
Bold is bij iedereen anders. Bij mij neukte het mn libido, geen eetlust en misselijk hele dag. Maar kreeg wel zieke schouders en aders ervoor terug.

En sommige krijgen goeie eetlust en zijn niet of amper misselijk en hebben ze ene normale libido.
 
Bold is bij iedereen anders. Bij mij neukte het mn libido, geen eetlust en misselijk hele dag. Maar kreeg wel zieke schouders en aders ervoor terug.

En sommige krijgen goeie eetlust en zijn niet of amper misselijk en hebben ze ene normale libido.

okeej, proberen is dus de boodschap ;)
maar aangezien ik die blast ga beginnen met 4 weken bold only zal ik wel ondervinden in deze 4 weken wat het met me doet,
indien nodig kan ik omschakelen naar een plan B :D

thanks
 
Kogel is door de kerk, wordt dus optie 1, met lange esters dus.
Back-up plan wordt test, tren, deca mocht de bold tegenslaan ;)

Bedankt heren voor jullie input :clap:
 
Volg doe praktisch hetzelfde!
 
Krijg je als je nieuw op een forum bent hé , my bad
 
Back
Naar boven