MuscleMeat

Hgh en AAS year rock ON

Bezoekers in dit topic

Breekijzer010

Cool Novice
Lid geworden
19 jun 2015
Berichten
67
Waardering
36
Lengte
1m74
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Beste BB's,

Na al een lange tijd actief te zijn in een wereld van aas wil ik een stap verder in geavanceerd gebruik dmv. Hgh een jaar lang te gebruiken met 3x aas cycles blast/bridge incl contest prep eind van het jaar

Current stats:
26 jaar
6/7 jaar training waarvan 2 jaar bodybuilding gericht
1.74cm 88kg VP +-10/11% offseason bulk
1.5 jaar actief met AAS



Nou is de vraag als volgt...

Graag wou ik per januari beginnen tot december 2017 aan HGH plus een jaar lang rock ON op aas hoog androgeen anders heb ik er nog niks aan...

Aan mij de vraag naar jullie:

Ik zat zelf te denken om 4iu per dag te zetten een jaar lang ik zit momenteel nog in me blast 4e week van:

1-15 750 test
1-15 850 bold
1-10 200 deca
1-10 200 tren
1-15 2×25mg profi ED

Later zal ik een brigde pakken van +- 8/10 weken op 250 test

En zo verder etc. Etc.

Is het nodig om per cycle op 4iu te blijven ED of zal ik tijdens bridge iu moeten verlagen to 2iu...?

Mochten jullie nog opmerkingen hebben of tips adviezen etc.

Ja ik lees mezelf goed in... voeding en lichamelijke gezondheidszorg is bij mij een must... ik ben geen tiener met onzekerheden die groot wil worden op een potje dboll die hier wijsheid en kennis komt vragen omdat ik te lui ben voor kennis op te doen op internetland...

Stay strong en graat hoor ik het tegemoet gr...!!!
 
Hoe lang ben je nu aan het b/c?
 
Hang een hoop af van welke hgh .

Je b/c klinkt me wel lekker ik de oren .

Persoonlijk zou ik tijdens een cruise de hgh niet verlagen en constant houden . Eventueel hoger tijdens de blast is wel een idee . Maar 4iu is toch wel het minimale
 
Persoonlijk zou ik niet lager gaan dan 4iu, eventueel na een bepaalde tijd gebruik ( zeg +/- een maand of 2) zou je 3/1 kunnen zetten, hiermee bedoel ik 3 dagen wel 1 dag niet.
Om hier eventueel kosten wat mee te drukken mocht je om die reden tijdens je cruise het willen verlagen.

4iu van een underground lab is niet altijd echt 4iu.
Natuurlijk weet ik niet wat je gaat gebruiken of de kwaliteit en of het hg is of niet.
Wil alleen meegeven dat bij ug hgh het niet altijd 100% is.
Dit kan liggen aan de manier waarop het vervoert is.
Aan de manier waarop het bewaard is.
En van welke kwaliteit het poeder opzich zelf is.

4iu kan hier mee in het oog houdend wat "weinig" zijn.
Ook weet ik niet je doelen precies hiermee, maar geef het alleen maar mee zodat je niet bedrogen uit komt.
 
Ik zou in ieder geval je HGH testen voor je een hele lading inkoopt.
 
Ik zou in ieder geval je HGH testen voor je een hele lading inkoopt.

x2.

Tips:

Voeding is de key. Vind voeding dat bij jouw lichaam past. Je vooruitgang hangt volledig af van van je voeding en of je je voeding goed opneemt én verteerd. Word veel vergeten.... Meeste denken: ik gooi er elke dag 4500 kcals in en men lichaam moet maar zien dat het het verwerkt.... Zo werkt het echt niet.

Gear:
HGH op en afbouwen (blast hoger en cruise max 2-3 (echte) iu/dag). Hgh zoveel mogelijk opsplitsen. Max 1.5 iu per prik. 3 x 1.5 iu/dag is een killer combi als je goede hgh hebt.
Niet te gek doen (doseringen) tijdens blasts.
Cruise max 8 weken, liever 6.
Blast max 10 weken.
Wissel regelmatig compounds.

Training:

De basic oefeningen zijn de beste. EOD trainen is zat als je weet wat hard trainen is. De dag erna denk je zelfs niet aan trainen.
Tijdens blasts train je je dood. Tijdens cruise na 3 weken rustig aan tot de blast terug begint en je terug hersteld bent, mentaal en fysisch om 200% te knallen.
3 weken knalhard trainen is 1 week rustig aan in de gym en dan opnieuw.
Doe je cardio 3x week.
Slapen is belangrijk.
 
Gents...

Kijk hier heb ik wat aan en muchos dank voor de snelle reacties...!!!

Ga aankomende week hierover aan tafel zitten voorkeur gaat niet uit naar ug.. ook mijn gear is altijd goed geweest van de bekende merken voorkeur gaat uit naar uhum aangezien ik geen merk mag posten "evo all..." uhum mijn naaste kring gaat hier heel goed op mits je portemonnee ermee akkoord gaat maar dat zit wel goed...

In ieder geval dank...

Stay strong
 
x2.

Tips:

Voeding is de key. Vind voeding dat bij jouw lichaam past. Je vooruitgang hangt volledig af van van je voeding en of je je voeding goed opneemt én verteerd. Word veel vergeten.... Meeste denken: ik gooi er elke dag 4500 kcals in en men lichaam moet maar zien dat het het verwerkt.... Zo werkt het echt niet.

Gear:
HGH op en afbouwen (blast hoger en cruise max 2-3 (echte) iu/dag). Hgh zoveel mogelijk opsplitsen. Max 1.5 iu per prik. 3 x 1.5 iu/dag is een killer combi als je goede hgh hebt.
Niet te gek doen (doseringen) tijdens blasts.
Cruise max 8 weken, liever 6.
Blast max 10 weken.
Wissel regelmatig compounds.

Training:

De basic oefeningen zijn de beste. EOD trainen is zat als je weet wat hard trainen is. De dag erna denk je zelfs niet aan trainen.
Tijdens blasts train je je dood. Tijdens cruise na 3 weken rustig aan tot de blast terug begint en je terug hersteld bent, mentaal en fysisch om 200% te knallen.
3 weken knalhard trainen is 1 week rustig aan in de gym en dan opnieuw.
Doe je cardio 3x week.
Slapen is belangrijk.

Thanks dude keertje met jou ff privé babbel
 
Wanneer beslis je nou om aan de hgh te gaan, gym waar ik kom lopen zo ectos die ook al gebriuiken. Ja Zyzz deed het ook volgens hun en is niet echt een extra belasting op te lichaam...
 
Wanneer beslis je nou om aan de hgh te gaan, gym waar ik kom lopen zo ectos die ook al gebriuiken. Ja Zyzz deed het ook volgens hun en is niet echt een extra belasting op te lichaam...

Zodra je het kan betalen/er voor over hebt.
 
Gents...

Kijk hier heb ik wat aan en muchos dank voor de snelle reacties...!!!

Ga aankomende week hierover aan tafel zitten voorkeur gaat niet uit naar ug.. ook mijn gear is altijd goed geweest van de bekende merken voorkeur gaat uit naar uhum aangezien ik geen merk mag posten "evo all..." uhum mijn naaste kring gaat hier heel goed op mits je portemonnee ermee akkoord gaat maar dat zit wel goed...

In ieder geval dank...

Stay strong

Laat juist die maar testen voor je er veel van inkoopt. :)
 
Wanneer beslis je nou om aan de hgh te gaan, gym waar ik kom lopen zo ectos die ook al gebriuiken. Ja Zyzz deed het ook volgens hun en is niet echt een extra belasting op te lichaam...

Ik zou er direct aan gaan zodra ik 't geld er voor over heb en ik een goede source heb
 
Hoi Gebruik nu al 15 maanden HGH. HGH zonder Test werkt niet goed. Dus mijn aanrader is om HGH en Test te gebruiken. HCG en Masteron is ook geen overbodige.
Tren heb ik 8 weken gebruikt met mega veel resultaten, maar je wordt enorm agressief dus hou je zelf een beetje in.
 
Hoi Gebruik nu al 15 maanden HGH. HGH zonder Test werkt niet goed. Dus mijn aanrader is om HGH en Test te gebruiken. HCG en Masteron is ook geen overbodige.
Tren heb ik 8 weken gebruikt met mega veel resultaten, maar je wordt enorm agressief dus hou je zelf een beetje in.


Ik heb gehoord dat je loco word van tren, klopt dat?
 
Gents,

Per januari gestart met mij HGH alley it is... en ja ook is alley altijd op risico en dat is een risico die we allemaal bereid zijn te nemen ook met AAS van bekende UG Labs is altijd maar handjes knijpen mits je bronnen betrouwbaar zijn...

Anyway nog steeds in me blast week 7 van de 15

1-15 750 test
1-15 850 bold
1-10 200 deca
2-12 350 tren (Jawel ik heb geupped met tritren)

Cruise zal zijn:

1-6 250 test max 1-8
1-6 primo max 1-8 (tog wel op advies)

Blast:
Conpounds wisselen high dose, hoog androgeen kijken hoe het aanslaat met de GH enz. Enz.

Ik gain altijd Nog lekker zit nu Current op
1.74cm
91.7kg
10/12%BF

Zal de eerste 1/4 maanden 4iu ED zetten sws me lichaam de tijd geven om de HGH goed tot me te laten nemen.

Tevens in cruise onderhoud en 4iu ED

Na 4 maanden (april) up ik de HGH naar 6iu ED
Na 2 maanden (juni) up ik naar 8iu ED
Na 4 maanden (oktober) overweeg op voor behoud te uppen naar 10iu max...!!!

Wilde plannen maar gemoedstoestand en motivatie 200%

Ik zal in de ochtend en in de middag GH zetten

Greets en stay strong...!!!
 
Gents,

Per januari gestart met mij HGH alley it is... en ja ook is alley altijd op risico en dat is een risico die we allemaal bereid zijn te nemen ook met AAS van bekende UG Labs is altijd maar handjes knijpen mits je bronnen betrouwbaar zijn...

Anyway nog steeds in me blast week 7 van de 15

1-15 750 test
1-15 850 bold
1-10 200 deca
2-12 350 tren (Jawel ik heb geupped met tritren)

Cruise zal zijn:

1-6 250 test max 1-8
1-6 primo max 1-8 (tog wel op advies)

Blast:
Conpounds wisselen high dose, hoog androgeen kijken hoe het aanslaat met de GH enz. Enz.

Ik gain altijd Nog lekker zit nu Current op
1.74cm
91.7kg
10/12%BF

Zal de eerste 1/4 maanden 4iu ED zetten sws me lichaam de tijd geven om de HGH goed tot me te laten nemen.

Tevens in cruise onderhoud en 4iu ED

Na 4 maanden (april) up ik de HGH naar 6iu ED
Na 2 maanden (juni) up ik naar 8iu ED
Na 4 maanden (oktober) overweeg op voor behoud te uppen naar 10iu max...!!!

Wilde plannen maar gemoedstoestand en motivatie 200%

Ik zal in de ochtend en in de middag GH zetten

Greets en stay strong...!!!
Als je met 6-10iu maar 2x per dag gaat zetten verspil je gewoon geld ook zonder slin is het een waste
 
Ja precies is het ook haha snap je punt bro zal dan zijn 3x per dag 2iu ochtend middag en vlak voor training avond aangezien GH zetten na trainen vrijwel kansloos is omdat je lichaam eigen 1igf aanmaak hoger zal liggen na training en snacht's tijdens herstel...

Hoe raad jij aan 8/10iu te zetten...

Wilt tog eigelijk slin wel vermijden eerlijk gezegd
 
Ja precies is het ook haha snap je punt bro zal dan zijn 3x per dag 2iu ochtend middag en vlak voor training avond aangezien GH zetten na trainen vrijwel kansloos is omdat je lichaam eigen 1igf aanmaak hoger zal liggen na training en snacht's tijdens herstel...

Hoe raad jij aan 8/10iu te zetten...

Wilt tog eigelijk slin wel vermijden eerlijk gezegd
Je eigen gh gaat nooit hoger zijn dan een inject van 2iu als je gh real is zou 2iu ochtend zetten 2iu pre workout (weet niet hoelaat je traint ) en nog 1 x 2iu of 4x1.5 iu om de 3uur

Om alles uit je gh te halen en massa te winnen heb je toch echt slin nodig hoeft niet veel te zijn 2-5iu bij je gh shots

Als er gh in je lichaam is kan je natuurlijk geen insuline aanmaken dus een lichte dosis is genoeg en ga je ook geen hypos van krijgen
Of minstens pre en post workout slin zetten met carbs intra workout
 
Probeer aan pharma gh te komen en niet die ugl rommel. Nooit consistent en vertrouw geen enkele ugl meer. Of pharma of niks. Als jij 3.6 geno zet (2x per dag 1.8) ga je lekker. Kost wat, dat dan weer wel. Dan nog liever 2iu pharma... behaal je ook goede resultaten mee. Meer dan 4 pharma is absoluut niet nodig.
 
Back
Naar boven