XXL Nutrition

HGH en groeien !?

Bezoekers in dit topic

Kenjie

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2005
Berichten
1.663
Waardering
0
voorig jaar augustus heb ik men laatste inspannings test gedaan . Medisch onderzoek etc hoort er allemaal bij . Op mijn papieren staat duidelijk , lengte 176,3 cm . Wegens erg hard trainen en erg warm weer ben ik over men top gegaan en een nieuwe test etc laten doen . Er is iets mis alleen meer basis trainen ... dus geen probleem .

Maar nu , ik gebruik nu sinds einde januari HGH van GG en af en toe IGTROPINE van Gensci . Nu staat duidelijk op men raport , lengte 176,8 . Zou ik nu echt nog gegroeit zijn door de HGH ??
 
Hmm....lijkt me eerder een kwestie van verkeerd meten,bro.
 
Testo zei:
Hmm....lijkt me eerder een kwestie van verkeerd meten,bro.

Dit is een centra waar niet veel mis gaat hoor ! En alles erg nauwkeurig gedaan wordt .
 
Ik ben ook vaak gemeten en elke keer komt er wel wat anders uit,bro...ik denk persoonlijk dat je het daar in moet zoeken want geloof er eerlijk gezegd niet in dat je een halve cm zou groeien door hgh.

Maarrrrrrrrr......ik weet natuurlijk niet alles en de wonderen zijn de wereld niet uit dus wie weet,gab?
 
waren het dezelfde tijden dat je gemeten werd, daar bedoel ik mee dat als je de hele dag gestaan hebt voor de eerste meteing dat het een realistische meting is. kwam je net uit je bed ded tweede meting het zelfde verhaal.

dit zou komen doordat de ruimte tussen je gewrichten iets inkrimt naarmate je langer rechtop staat en dat herstelt zich weer tijdens de nacht.
 
dennie zei:
waren het dezelfde tijden dat je gemeten werd, daar bedoel ik mee dat als je de hele dag gestaan hebt voor de eerste meteing dat het een realistische meting is. kwam je net uit je bed ded tweede meting het zelfde verhaal.

dit zou komen doordat de ruimte tussen je gewrichten iets inkrimt naarmate je langer rechtop staat en dat herstelt zich weer tijdens de nacht.

Daar hebk ook eens vroeger tijdens de biologie lessen gehoord:D
 
pimpdog zei:
Daar hebk ook eens vroeger tijdens de biologie lessen gehoord

zijn ze toch nog ergens goed voor geweest.;)
 
Waarom nemen we dan sth? Om niet te groeien?
 
[QUOTEtheiceman]`lijkt me stug[/QUOTE] en waarom dan, het klinkt toch logisch.
 
Niet in de lengte, maar in de breedte, Yzord. :)
 
Groeischijven zijn dicht en kan dan in principe niet meer.

je lengte varieert ook normaal ochten en avond .. mss dat er ook andere omstandigheden zijn die je lichaamlengte doen varieren maar zal tussen een vaste bandbreedte zijn.
 
hardgainers zei:
Groeischijven zijn dicht en kan dan in principe niet meer.

je lengte varieert ook normaal ochten en avond .. mss dat er ook andere omstandigheden zijn die je lichaamlengte doen varieren maar zal tussen een vaste bandbreedte zijn.

Klopt helemaal
 
dennie zei:
en waarom dan, het klinkt toch logisch.

"Groeischijven zijn dicht en kan dan in principe niet meer.

je lengte varieert ook normaal ochten en avond .. mss dat er ook andere omstandigheden zijn die je lichaamlengte doen varieren maar zal tussen een vaste bandbreedte zijn."



daarom dus
 
theiceman zei:
Groeischijven zijn dicht en kan dan in principe niet meer.

je lengte varieert ook normaal ochten en avond .. mss dat er ook andere omstandigheden zijn die je lichaamlengte doen varieren maar zal tussen een vaste bandbreedte zijn."

ik heb het niet over groeischijven gehad... maar ik snap je post niet helemaal.

wat ik zeg is dat de ruimtes tussen de gewrichten, het kraakbeen na een dag rechtop sytaan verder is ingedrukt en dat dat resulteerd in een lichaamslengte die verschilt met wanneer je hem s'ochtends meet.
 
naarmate je ouder wordt...wordt je toch ook kleiner???
ook als je de bochel uitrekt
 
Was het op precies het zelfde tijdstip van de dag? Dat scheelt ook heel veel. En je bent 26 zie ik. Ik ben nu bijna 25 en moest laatst nieuw paspoort ophalen en ik was 2 cm langer dan op me vorige (alleen gebruik ik niks)
 
Het grappige is dat je nog wel kan groeien ook al zijn je groeischijven dicht.. en weet je hoe dat kan?
Je zou maar een dwerg zijn, dan zouden ze enkele pinnen in je botten duwen die naar buiten steken, en dan zouden ze je botten breken waarna ze aan die pinnen(die met elkaar verbonden zijn met een soort schroef?) draaien. Elke dag een milimeter, het bot groeit dan naar elkaar toe..
Maar goed, dit is natuurlijk een heel ander verhaal.
Hoe dan ook, toch interessant!
 
Moet je voor de gein es allebei je armen gestrekt voor je houden met de palmen van je handen naar boven. En dan gedurende 1 minuut 1 hand naar de schouder toe bewegen (net alsof je een leipe curl maakt dus) Daarna je armen weer naast elkaar houden en goed kijken, als het goed is is de bewogen arm een stuk(kie) korter.

Ook maakt het uit op welk tijdstip van de dag ze gemeten hebben, als je net uit je bed komt ben je langer dan aan het einde van de dag...
 
Back
Naar boven