Fitness Seller

HGH en hypo...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
5.075
Waardering
567
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Zit nu 12 dagen alleen aan 3,3iu HGH hygentropin only.
Maar ik heb nu in de laatste 4 dagen al meerdere malen hypo gehad, er valt niet tegen op te eten.
Enige wat helpt is druivensuiker, heb vanavond 2uur na me avond eten van 1000kcal bij een tanktion naar binnen gekropen, wankelend om dextro te kopen.
Me glucose is gewoon telkens te laag...

Heeft iemand een idee hoe dat kan, en na zo een korte tijd al....
En gaat dit weg naar mate ik langer aan de hgh zit, of zal t alleen maar erger worden?
 
heb je hiervoor nog op hgh gezeten en voor hoelang ?
post eens wat je allemaal eet trouwens
 
Laatst bewerkt:
heb je hiervoor nog op hgh gezeten en voor hoelang ?
post eens wat je allemaal eet trouwens
n

Ja, heb hiervoor 1 keer aan de hgh gezeten, greentops.
Toen wilde ik een serie korte kuurtjes van 4 weken achter elkaar doen, maar na 4 weken was ik al 8 kilo schoon aangekomen, en kreeg daarna rare greentops die brandde tijdens injecteren, etc. En iedereen had comentaar op hoe groot ik was geworden. Dat ik t voorlopig wel goed vond en dus na 1 kitje hgh en 4 weken korte kuur ik stopte.

In de maanden na me kuur werd ik toen heel snel trillerig en hypo achtig als ik te laat at.
Maar dat was niet vergeleken met hoe ik me nu voel soms voel. Toen kon ik eten en ging t
voorbij, nu kan ik eten wat ik wil, alleen dextro helpt.

Ik at voor me hyge gewoon op onderhoud. Nu eet ik:
9:00 Bord pap
10:00 100gr Havermout + Banaan + 25 wei eiwit
11:30 4 broodjes kipfilet (in auto)
12:00 Trainen
14:00 2 Broodjes kipfilet (in auto)
15:00 100gr Haverout + Banaan + 25gr wei eiwit
16:00 100gr amandelen
18:00 Avond eten (watever me vrouwtje maakt)
20:00 1 stuk tilapia of panga filet
22:00 50gr Havermout + 25gr wei Eiwit

Ps, ik ben wel 3 kilo aangekomen in 12 dagen door alleen de hyge's. En ben sinds dien wel verkouden, dikke keel etc.
Ik wordt altijd snel ziek als ik groei dmv steroiden tijdens me kuurtje. (dikke keel, licht griepje etc)
 
Laatst bewerkt:
Heb je die hypos na het injecteren of gedurende de dag?
 
Heb je die hypos na het injecteren of gedurende de dag?

Gedurende de dag, meestal later op de dag, na avond eten. Was gister al 2 dagen off, en toen was t het ergste. Geen verband dus.
edit: Heb nu net ontbeten, en begin me nu al duizelig te voelen wazig zien, zweverig trillerig ec t :s
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me heel verstandig als je dan voorlopig met groeihormoon stopt want je begint diabetes te krijgen.

Let je wel goed op dat je een uur voor en na de injectie niet eet?
 
Lijkt me heel verstandig als je dan voorlopig met groeihormoon stopt want je begint diabetes te krijgen.

Let je wel goed op dat je een uur voor en na de injectie niet eet?

Nee had ik niet altijd goed op gelet, soms na 3 kwartier al gegeten. Kon geen goeie regelmaat er nog voor vinden. Maar heb maar anderhalf weekje gezet....!
Maar als je romdom je injectie tijd eet, krijg je toch juist hypER en niet hypO?

Stoppen met hgh... wat denk je zelf. Raak t voorlopig met geen vinger meer aan...
Wel jammer dat er net 7 kitjes originele hygens in de koelkast staan, maarja liever dat dan ziek worden. Kan de deur niet eens meer uit.
 
Originele hyge's worden niet meer gemaakt aangezien die fabriek al heel lang geleden gesloten is door de overheid.
 
Originele hyge's worden niet meer gemaakt aangezien die fabriek al heel lang geleden gesloten is door de overheid.

Die draait al lang al weer. Website is ook al een tijdje online.

Heb een glucometer gekocht, zit na m'n eten en wat dextro op 4,6 mmol.

Maar suiker krijg je toch alleen als je minder gevoelig wordt voor insuline, of als je te weinig insuline aanmaakt?
waardoor in beide gevallen je suikerspiegel te hoog wordik heb een te hoge insuline, of te hoge gevoeligheid, of me igf is te hoog? Of staat die igf los van je glucose levels?
 
Laatst bewerkt:
Heb inmiddels 6 dagen niets geinjecteerd en voel me weer top, ook als ik een keer te lang niets kan eten.... Niks aan het handje dus weer...
 
had je trouwens wel opgebouwd toen je op 3.3iu zat ?
 
had je trouwens wel opgebouwd toen je op 3.3iu zat ?

Nope was in 1 keer op 3,3iu gaan zitten om te kijken of ze ok waren.
 
Slecht voedingsschemaman veel te weinig eiwitten en vetten...

Om 9:00 bord pap? 20:00 geen koolhydraten en 22:00 wel? Ik mis eieren en rood vlees heel belangerijk dat moet je toch weten! En waarom neem je geen pwo shake na je training? De belangerijkste maaltijd van de dag en dan ga jij 2 broodjes kipfilet eten come one bro
 
Slecht voedingsschemaman veel te weinig eiwitten en vetten...

Om 9:00 bord pap? 20:00 geen koolhydraten en 22:00 wel? Ik mis eieren en rood vlees heel belangerijk dat moet je toch weten! En waarom neem je geen pwo shake na je training? De belangerijkste maaltijd van de dag en dan ga jij 2 broodjes kipfilet eten come one bro

Thanks voor je reply,
het is een beetje een verouderd topic alweer.
Heb de dosering vanaf 2iu opgebouwd.
Zo ook me eten opgebouwd.
want ik redde het lange niet op dat eetschema, je voelt heel duidelijk wanneer je koolhydraat te kort hebt en je glucose laag wordt.

Heb inmiddels 8 weken kuur achter de rug, incl hyges opgebouwd tot 5iu. En heb tot nu toe 14kg gewonnen, en een dun koppie, weinig bloat.

Zonder kip of beef met rijst trok ik het echt niet, nu doe ik inderdaad om 20:00 rijst erbij bij m vis. Anders val ik om.
En NA he t trainen ook kip of beef met veel rijst.
PWO shake is altijd dextrose met aminos, en direct thuis naast me eten een wei eiwit shake
Als ik na me trainen geen echte maaltijd eet, maar havermout ofzo, dan groei ik ook niet.
voelt als de belangrijkste maaltijd van de dag.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je reply,
het is een beetje een verouderd topic alweer.
Heb de dosering vanaf 2iu opgebouwd.
Zo ook me eten opgebouwd.
want ik redde het alsnog niet op dat eetschema, je voelt heel duidelijk wanneer je koolhydraat te kort hebt en je glucose laag wordt.
Zonder kip of beef met rijst trok ik het echt niet, nu doe ik inderdaad om 20:00 rijst erbij. Anders val ik om.
En NA he t trainen ook kip of beef met veel rijst.

Als ik na me trainen geen echte maaltijd eet, maar havermout ofzo, dan groei ik ook niet.
voelt als de belangrijkste maaltijd van de dag.

Post WO shake heb ik vanaf dag 2 genomen, deed ik altijd al

dat is t ook :)
 
Dit eet ik nu:
9:00 Aminos + dextrose + Bord pap
10:00 150gr Havermout + Banaan + 25 wei eiwit + 2 broodjes pindakaas
11:30 2 broodjes kipfilet (in auto)
12:00 Trainen
14:00 PWO Dextrose + Aminos
14:00 2 Broodjes kipfilet (in auto)
Direct thuis van trainen:
14:30 Wei eiwit shake met Beef of Kip, met rijst (gewicht weet ik niet, veeel)
16:00 100gr amandelen
18:00 Avond eten (watever me vrouwtje maakt)
21:00 1 stuk vis met rijst
23:00 2 broodjes pindakaas en 50gr Casseine Eiwit

En ergens tussendoor eet ik nog wat proteine pancakes en nog wat extras als ik honger heb
 
Laatst bewerkt:
Meerdere mensen hebben dit met sommige soorten "groeihormoon".
Geen idee wat het echt is, maar je igf1 zou met 3iu toch wel over de 500ng/l moeten gaan, dus laat dat even prikken.
 
Meerdere mensen hebben dit met sommige soorten "groeihormoon".
Geen idee wat het echt is, maar je igf1 zou met 3iu toch wel over de 500ng/l moeten gaan, dus laat dat even prikken.

Was bij mij waarsch gewoon een combi van niet opbouwen, te weinig eten op off dagen, en niet aan inject protocol houden.
 
Wow 14kg in 8weken. Sterk spul dan. Wat zet je er verder bij?
 
750mg TestE en 800mg Bold

jij hebt geluk dat je er zo simpel aan kan komen.
Ik heb me kapot gezocht om me voorraad aan te vullen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven