Fitness Seller

Hgh en insuline... Koelkast?

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Is het echt nodig om Hgh en insuline in de frigo te bewaren? Ik woon nog bij mijn ouders, dus ik kan ze niet in de frigo bewaren.
Kan ik ze niet bewaren op een "koele" plaats, bijv. in de kelder?
 
Als het eenmaal gemixt is met het water dan moet het in de koelkast bewaard worden.
 
Originally posted by Freakyfreek
Als het eenmaal gemixt is met het water dan moet het in de koelkast bewaard worden.

****, wat zou jij doen in mijn situatie?
 
de injector in een zakje zetten en op dat zakje schrijven "voor scheikunde klas" en verstop je het ergens achter in de koelkast, bijvoorbeeld achter de fruit-lades(daar komt niemand, behalve jij, als het goed is) als het dan ooit toch gevonden word dan kan je gewoon zeggen dat het een proefje is voor school, dat in de koelkast moest worden bewaard.

Of als je de enigste thuis bent die kwark eet, dan zet je 10 bakjes kwark in je koelkast en een van de onderste bakjes is leeg en schoon en daar zet je dan die injector in, want niemand zal die onderste bak kwark uit de koelkast pakken.

Hoop dat je hieraan genoeg heb, welke hgh heb je trouwens?
 
Wat ik binnenkort ga doen is een klein koelkastje kopen voor op mijn kamer voor drinken en eten. Als je wat geld over hebt is dat ook misschien een idee.
 
Originally posted by Freakyfreek
de injector in een zakje zetten en op dat zakje schrijven "voor scheikunde klas" en verstop je het ergens achter in de koelkast, als het ooit gevonden word dan kan je gewoon zeggen dat het een proefje is voor school.

Of als je de enigste thuis bent die kwark eet, dan zet je 10 bakjes kwark in je koelkast en een van de onderste bakjes is leeg en schoon en daar zet je dan die injector in, want niemand zal die onderste bak kwark uit de koelkast pakken.

Hoop dat je hieraan genoeg heb, welke hgh heb je trouwens?

Ik heb er nog geen... Maar ik kan aan SOMAJECT geraken. Killer stuff :D Denk ik toch
 
Originally posted by M@k@vElI
Wat ik binnenkort ga doen is een klein koelkastje kopen voor op mijn kamer voor drinken en eten. Als je wat geld over hebt is dat ook misschien een idee.

Mijn ouders zijn erg "nieuwsgierig" en zullen beslist in de koelkast kijken... :mad: :mad: :(
 
Kleine frigo kopen, kost ongeveer 125 € nieuw.
 
Originally posted by santa
PLUS EEN HANGSLOT 25E

Een slot op een frigo in mijn kamer? Dat is wel erg verdacht...
 
De frigo die ik heb lijkt op een kast, bruin met houtkleur..maakt praktisch geen geluid.
Als je dan je spul in voeding doet zoals freek zegt, en nog wat andere dingen als limo etc in steekt dan hebben ze weinig reden om erin te neuzen.. hangslot is idd slecht idee.
 
Back
Naar boven