AndroidHealthClinic

Hgh en peptide

Bezoekers in dit topic

zijlstra

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
470
Waardering
1
Er zijn wat tegenstrijdige berichten over het gebruik van hgh stacken met peptide (ghrp2cjc1295).

Kan iemand hier uitsluitsel over geven met onderbouwing?
Thanks
 
Noem eerst eens wat jij tegenstrijdig vind dan kunnen we tenminste antwoord op je vraag geven
 
Wat is er precies tegenstrijdig dan?
 
GHRP 2 each time you inject will cause a sharp spike of GH that will last up to 30mins
CJC 1295 will give a small low bleed of GH when used with GHRP it will give upto 80% better effect of GH

as well as help your body go into a deep sleep mode which will then trigger your body to produce more natural GH

With HGH you are literally replacing your natural body's own GH and in doing that your body will then think i dont need to produce this ive got it here which will shut it down same as how testosterone steroids work you shut down your body's natural test levels as you are replacing them

Peptides on the other hand are sending signals to your body to say start producing GH you are not replacing anything. it can be used long term with no negative effects and is used commonly not just for bodybuilders but for people looking to feel and look younger
 
Is je vraag nu eigenlijk of het nut heeft om ze te combineren? Ik begrijp je vraag nog niet helemaal.
 
Inderdaad of combineren dus wel zin heeft.
 
Interessante vraag, hier heb ik ook wel eens over nagedacht maar nooit een sluitend antwoord op kunnen vinden.

Hiervoor zou je moeten weten hoe lang je eigen HGH aanmaak onderdrukt is na het exogeen toedienen hiervan. En/of hoogte van de dosis hier nog effect op heeft.
 
Moet je ff aanmelden op darbtrue daar staat het met bloed uitslagen en alles uitgelegd.
Maar volgens mij was hgh en ghrp een supercombo
 
De DAT-methode bestaat er meestal uit een lage dosis gh (pharm grade that is) te laten "piggy back riden" op de release van een pep-shot (ghrh+ghrp), dwz 15 min na je pep inject zet je 1 a 1.5iu gh. Op die manier sluit die exogene mooi aan bij je eigen release (endogene) en krijg je 1 grote spike, zonder een bleed of negatieve feedback.

Heb het zelf al geprobeerd, zelfs tot 5iu (chinese natuurlijk) en heb er goeie resultaten mee behaald.

Beste moment vond ik post Wo of pre bed.
 
De DAT-methode bestaat er meestal uit een lage dosis gh (pharm grade that is) te laten "piggy back riden" op de release van een pep-shot (ghrh+ghrp), dwz 15 min na je pep inject zet je 1 a 1.5iu gh. Op die manier sluit die exogene mooi aan bij je eigen release (endogene) en krijg je 1 grote spike, zonder een bleed of negatieve feedback.

Heb het zelf al geprobeerd, zelfs tot 5iu (chinese natuurlijk) en heb er goeie resultaten mee behaald.

Beste moment vond ik post Wo of pre bed.
Interessant, thnx.

Kun je aangeven of je het gevoel had dat deze wel of niet effectiever zou dan simpel weg een paar 1-3iu exogene hgh extra zetten?
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Interessant, thnx.

Kun je aangeven of je het gevoel had dat deze wel of niet effectiever zou dan simpel weg een paar 1-3iu exogene hgh extra zetten?

Wel zoals steeds het geval is met gh e.d.: het is minder "meetbaar" dan bv aas.
Met peps pin je sowieso minstens 3 á 4 keer per dag. Peps vergelijken met gh vind ik al heel moeilijk (zijnde, hangt af van de kwaliteit en hoeveelheid gh).
Op papier en in theorie is de combi van beiden super, maar om dat te illustreren met concrete resultaten.... Moeilijk.
Stack het met veel AAS, een voeding die op punt staat, zware maar doordachte training, en veel mentale en fysieke rust, en je gaat het maximum uit je fysiek halen, dat wel :)
 
In! Interessant hier!
 
Beste moment vond ik post Wo of pre bed.

bedoel je de hgh of peptide?

Ik moet zeggen dat sinds ik hgh combineer met de peptide het gevoel (zweten, rode gloed gezicht, warm gevoel) na injectie van laatste wegblijft. Er zit ruim 5 uur tussen de injecties. Ik ga proberen wat langer tussen in de injectie te zitten.
 
Zou je hier misschien willen neerzetten hoeveel je van wat op welk tijdstip zet? Interessante materie.
 
ik zou die 2 toch niet combineren ik merk namelijk dat ik erg veel moedervlekken erbij krijg en zelfs op mijn gezicht. Lees dat dit gevaarlijk kan zijn.
Iemand ervaring hiermee?
 
Wat?! Moedervlekken erbij.. Dat is iig nieuw voor mij.
 
ik zou die 2 toch niet combineren ik merk namelijk dat ik erg veel moedervlekken erbij krijg en zelfs op mijn gezicht. Lees dat dit gevaarlijk kan zijn.
Iemand ervaring hiermee?
Zit je niet toevallig melanotan te nemen?
 
dan zou ik ook bruin van moeten worden :0
een van de effecten van hgh zou vergroten van moedervlekken veroorzaken:
[Link niet meer beschikbaar]
www.perimeterinstitute.com/hgh-sideeffects.php

Before taking human growth hormone you need to be aware of the potential HGH ... Increased cranial pressure; Bleeding; The appearance of moles on the skin
 
Niemand ervaring hiermee? Dosis verlagen zit al op 2.3 iu per keer en toch komen ze tevoorschijn.
 
Ik vraag me af hoeveel zin het nemen van die peptide heeft, als je al exogeen gh toedient. Daarmee leg je immers je eigen gh productie al plat.
 
Back
Naar boven