XXL Nutrition

HGH en zwangerschap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Ik heb net van mijn vriendin gehoord dat ze zwanger is. Nu komt dit totaal onverwacht omdat wij dit niet gepland hebben. We hebben er verder nog niet uitgebreid over kunnen spreken omdat ik aan het werk ben. Maar ik maak me er een beetje zorgen over omdat ze zwanger is geworden ten tijde dat ik aan de hgh zit. Nu vraag ik mij af of dit nadelige effecten kan hebben op mijn zaad en dan bedoel ik dat er nadelige gevolgen kunnen ontstaan voor het ongeboren kind.

Ik heb al een beetje snel gekeken op internet maar er niets over kunnen vinden.
 
Het zou erger zijn moest je vrouw aan de hgh zitten terwijl ze zwanger is, maar hgh heeft niet veel effect op je zaad het zijn eerder de androgenen die daar de schade aanrichten.
 
Ja laten we het hopen. Ben er wel enigzins zenuwachtig over
 
geen probleem heb hetzelfde meegemaakt, alles is onderzocht alles gezond, tevens zijn er diverse artsen geraadpleegd, geen gevaar voor het kind.

Zelf navraag gedaan bij het rivm, kan geen kwaad
 
Dat is goed om te horen. Thanx voor jullie reacties
 
kan trouwens ook geen kwaad als de vrouw aan de hgh zit, ook dit is bevestigd door onder andere het rivm. En ja, voor de reacties komen niets pakken is beter
 
Stel je voor: de "kleine" is geboren , 85cm, 9kg700
 
gh wordt soms gebruikt om juist de sperma volume, hoeveelheid en mobiliteit te bevorderen...ze zullen dat niet doen als de kwaliteit er minder door wordt..denk eerder het tegenovergestelde
 
Proficiat kerel.
 
gefeli met je kindje.
je zat niet aan andere androgenen? dan zit je wel goed
 
Dank voor de felicitaties. En ik zat enkel aan de HGH, de androgenen staan voor een later stadium gepland:)
 
Een kindje krijgen zijn de bijwerkingen van HGH, hahaha :D.

Heel veel gefeliciteerd!;)
 
gefeliciteerd en als je een beetje pech hebt nu krijg je een baby met superaanleg voor bodybuilding .....
 
Geen zorgen in maken, ik heb zowat alles in m'n lijf gehad en er kwam een ferme spruit uit die kern gezond is.
Proficiat btw!
 
Ik en vriend van mij vermoeden dat het dus wel degelijk effect heeft gehad.

Vriend is een jaar op geweest en heeft ten tijde zijn vrouw voor de 3e maal zwanger gemaakt. Nu is de kleine al een poosje ter wereld en loopt al vrolijk rond te banjeren en te brabbelen terwijl hij zijn luier volpropt :)

Als je zijn 2 broers bekijkt is hij wel erg fors en stevig gebouwd. Zeg maar zeer atletisch..
Vriend van mij grapt wel eens dat hij vermoedt dat die kleine er ook 'van mee heeft gesnoept'

Het is speculeren maar als je ze alle 3 naast elkaar zet...of de foto's ten tijde van de leeftijd van deze 3e nakomeling bekijkt is het echt een wezenlijk verschil

Ach ja..toch leuk als je een beer van een kereltje krijgt

..maar als t nu een dochter wordt...tsja
 
Ach ja met een atletisch gebouwde vrouw is ook niets mis toch..
 
Ach ja met een atletisch gebouwde vrouw is ook niets mis toch..

Heb je gelijk in...en wie weet hebben we straks het behalen van de gouden plak bij het vrouwen kogelstoten in het jaar 2034 wel aan jou te danken ;)

:cool:
 
Back
Naar boven