XXL Nutrition

HGH ervaringen, break?

Bezoekers in dit topic

Liempje

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
1.527
Waardering
496
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik ben benieuwd hoe anderen omgaan met hun HGH gebruik, ik wil graag weten of de frequente HGH gebruikers onder ons HGH year round zetten of dat je stopt.

Zelf stop ik na 6-9 maanden en neem in enkele maanden rust. Dit doe ik ook met AAS, ik volg geen B&C protocol, na maanden injecteren kijk ik altijd even uit naar een periode van rust op dit gebied.

Me volgende break zit er aan te komen qua AAS en HGH, dus je snapt het al, dan ga je toch twijfelen :) :P
 
Waarom helemaal off dan en geen cruise? Doe je wel nakuur en doen je een bloedtest voor je weer on gaat?
 
Ik zie meer heil in het rust geven van me lichaam, ik heb geen moeite met off gaan. Ik doe dan een nakuur (in zekere zin :P).

Bloed test ik op orgaan functies, niet op LH, FSH, etc. Me eigen test productie is voor mij geen leidraad om weer on te gaan.

Nogmaals het gaat mij om even rust voor het lichaam, maar dit is niet de essentie van dit topic :P hoe ga jij om me je HGH gebruik?
 
Zou gh blijven zetten op 4iu ed tijdens je off periode
 
Ik zie meer heil in het rust geven van me lichaam, ik heb geen moeite met off gaan. Ik doe dan een nakuur (in zekere zin :P).

Bloed test ik op orgaan functies, niet op LH, FSH, etc. Me eigen test productie is voor mij geen leidraad om weer on te gaan.

Nogmaals het gaat mij om even rust voor het lichaam, maar dit is niet de essentie van dit topic :P hoe ga jij om me je HGH gebruik?

zet pas 1.5 maand hgh dus nog geen idee
 
Zou gh blijven zetten op 4iu ed tijdens je off periode

Hi,

Bedankt voor je reactie.
Jij split de dosis vrij veel op dacht ik toch? Hoe klein maal je ze precies? En waarom
4iu?
 
Hi,

Bedankt voor je reactie.
Jij split de dosis vrij veel op dacht ik toch? Hoe klein maal je ze precies? En waarom
4iu?
Omdat minder dan 4iu te weinig is :P 4-6iu als cruise voor massa heb je veel meer nodig.
Zou het verdelen in 3x per dag
 
Omdat minder dan 4iu te weinig is :P 4-6iu als cruise voor massa heb je veel meer nodig.
Zou het verdelen in 3x per dag
Veel meer nodig... hoezo dat? Denk dan eerder dat je slechte gh hebt
 
Veel meer nodig... hoezo dat? Denk dan eerder dat je slechte gh hebt
Nee toch niet je hebt al snel 10iu+ nodig om massa te bouwen met gh 4-6iu gaat weinig doen voor massa
 
Nee toch niet je hebt al snel 10iu+ nodig om massa te bouwen met gh 4-6iu gaat weinig doen voor massa
Ach iedereen roept wat anders, ga het zelf maar uitvinden ooit denk ik hahahaha
 
Ach iedereen roept wat anders, ga het zelf maar uitvinden ooit denk ik hahahaha
Er word snel 8-10iu aangeraden als je massa wilt maar hoe meer hoe beter natuurlijk
 
Hoeveel iu zet jij per inject dronkie?
 
Hoeveel iu zet jij per inject dronkie?
Nu niets helaas telkens fake gehad eerst alleys en dan rips die fake waren had ze toch verdergezet op 6iu wie weet had ik een goeie batch :roflol: is alweer 6 maanden geleden

Wou volgende x voor iv pharma gaan maar je aders gaan er stuk van dus denk toch maar niet ^^
Je neemt subq of im ook niet alles op van gh 75-80% ofzo subq im iets meer.

Ga nu een tijdje wachten en eerst testen voor ik gh inkoop... maar onder de 10 iu ga je vooral droger blijven wil je echt nieuwe spiermassa (of cellen) aanmaken heb je echt meer nodig dan de 4-6iu die je vaak ziet.

Als je gh blijft doorzetten zal je wel helpen om je massa te houden of cycle.
 
Ik zet 6.6iu (2 x 3.3) op het moment, denk dat ik blijf zetten en alleen off gear ga. Probeer het denk eens op 3.3iu, tot de me volgende aas cycle. Dan zal ik weer uppen naar 6.6 of 10iu.
 
Ik zet 6.6iu (2 x 3.3) op het moment, denk dat ik blijf zetten en alleen off gear ga. Probeer het denk eens op 3.3iu, tot de me volgende aas cycle. Dan zal ik weer uppen naar 6.6 of 10iu.
Ja 4-6iu zou perfect zijn in een "off periode"
 
ben vanaf eergister ook 'OFF'. Denk dat het bro-science is dat hgh blijven zetten terwijl je niet 'ON' bent je eigen natuurlijke test wat onderdrukt. ( niet helemaal zeggen ze ).
Maar zeg je zelf eerlijk dat ik zoals nu gewoon in me off periode wel gewoon 4iu ED hgh zet.. merk zelf geen verschil. Je eigen test is zo weer opgang na HCG / NOLVA en wat clomid..
 
Je gaat sowieso meer hebben aan did 4iu gh dan dat klein beetje test dat je eventueel "verliest
 
Ik denk dat de test verlaging wel mee zal vallen. Daarnaast doet een maat van me mee aan de Spaarne studie. Daar heeft hij het gevraagd omdat hij ook HGH only zet. De arts toen zei dat de verlaging verwaarloosbaar is. Ik weet niet of hij met Dr. Ronde sprak of een ander.
 
Back
Naar boven