AndroidHealthClinic

HGH + GHPR6

Bezoekers in dit topic

michelm1989

Cool Novice
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
71
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik gebruik momenteel 8IU HGH. Ik heb hier een kleine twee weken geleden GHPR6 aan toegevoegd, hoofdzakelijk voor de eetlust. Maar nu lees ik met name op USA boards dat de timing bij de combi van belang is.

Nu heb ik veel gelezen, en zoals gewoonlijk zijn er weer 101 verschillende theorien en meningen.

Ik gebruik het nu als volgt:
5.00 uur 100MCG GHPR6
5.10 uur 4IU HGH
6.00 -> maaltijd zonder Khoolydraten

Rond 12.00 uur (2 uur na mijn laatste maaltijd) 100MCG GHPR6
12.10 uur 4IU HGH
13.15 uur maaltijd

Dan zet ik voor het slapen nog 100MCG GHPR6. Ik gebruik het niet post workout ivm het gebruik van insuline rond mijn training en ik train al laat.

Ik twijfel gigantisch of ik het zo goed doe, het probleem is dat je het niet zo 123 merkt maar het zijn toch flinke bedragen die je neerlegt voor HGH.

Heeft iemand ervaring met de combinatie van HGH en GHPR6? En is er een betere manier om dit te gebruiken?

mvg,
Michel
 
zou die laatste prik ghrp niet meer zetten eigenlijk.

Verder ziet het er goed uit denk ik, maar weet er ook niet alles van
 
zou die laatste prik ghrp niet meer zetten eigenlijk.

Verder ziet het er goed uit denk ik, maar weet er ook niet alles van


Bedankt voor je reactie. Waarom zou je die niet meer zetten dan? Andere tijdstippen lukt sowieso niet ivm eten.
 
Bedankt voor je reactie. Waarom zou je die niet meer zetten dan? Andere tijdstippen lukt sowieso niet ivm eten.
Je gaat prikken en dan slapen, toch?
Lijkt me niet handig om met een hongergevoel te gaan slapen :P

Dacht overigens dat het pas echt belangrijk is om een lage insulinespiegel te hebben als je uit bent op een gh release door de peps. Gezien je al 8iu zet zou ik daar niet zo op letten, maar ben niet zeker dus wacht nog wat reacties af
 
Back
Naar boven