MuscleMeat

HGH & IGF-1 poeder kopen en zelf mengen?

Bezoekers in dit topic

pintinho

Novice
Lid geworden
11 feb 2018
Berichten
27
Waardering
6
Ik heb pas de serie Breaking Bad gekeken en begon te denken...

Is het mogelijk om dure peptides als HGH, IGF-1, Anavar, Primobolan als poeder te kopen en hier zelf een product van te maken?

De prijzen voor testosteron-poeder zijn absurd laag. Ik heb geen interesse in doorverkoop en weet dat deze discussie verboden is.

Het schijnt dat het mengen van testosteron niet moeilijk is. Is dat ook het geval bij HGH, IGF-1, Anavar en Primobolan?
 
Hgh igf komen zowiezo al als een poeder aan,
roids kan gewoon, maar moet je aan de grondstof kunnen geraken.
 
Tegen dat je je glaswerk, weegapparatuur, filters e.d. hebt ben je niet echt goedkoper af vrees ik
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hgh igf komen zowiezo al als een poeder aan,
roids kan gewoon, maar moet je aan de grondstof kunnen geraken.

En hoe ga je je hgh poeder dan steriel in een vial krijgen?

Dit is allemaal diepgevroren poeder en is thuis niet te doen denk ik, laat maar aan de chinezen over.

Aas maken is stukken makkelijk zelf te doen
 
En hoe ga je je hgh poeder dan steriel in een vial krijgen?
Ik weet ook wel dat peptides niet zomaar te transporteren zijn, maar dat is TS zijn vraag niet :).
Aas is idd easy, maar met de lage prijzen in NL denk ik dat het voor eigen gebruik geen voordelen heeft,
 
hGH, peptides etc zijn niet los te verkrijgen in bulk. Het product wordt gevriesdroogd in de vials.
Voor wat betreft de rest, dus bijvoorbeeld de olien of orals kan dit wel gewoon aangekocht worden en gemengd, doe dit zelf ook maar dat mag verder niet op dit forum besproken worden.
 
HGH maken in je keuken, dream on :roflol:
 
hGH, peptides etc zijn niet los te verkrijgen in bulk. Het product wordt gevriesdroogd in de vials.
Voor wat betreft de rest, dus bijvoorbeeld de olien of orals kan dit wel gewoon aangekocht worden en gemengd, doe dit zelf ook maar dat mag verder niet op dit forum besproken worden.

pussy
 

Was ooit een topic over.
 
Back
Naar boven