XXL Nutrition

HGH / IGF-DES / Insuline / Test E / Deca / Methyl Tren

Bezoekers in dit topic

Wxng

Dutch Bodybuilder
Waardering
346
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

In deze kuurlog houd ik mijn progressie gedurende, en na de kuur bij.
Trainingen ga ik niet loggen, dit maakt het alleen maar onoverzichtelijker op termijn. Natuurlijk log ik mijn trainingen wel voor mijzelf.

Ik ben vandaag gestart met de volgende kuur;
HGH / IGF-DES / Insuline / Test E / Deca / Methyl Tren

HGH ga ik gebruiken voor zes maanden, daarna zien we wel verder. Misschien zet ik de HGH door voor onbepaalde tijd, maar eerst de zes maanden maar eens volmaken en kijken wat het brengt.
Ik ga 4x per dag 2iu zetten, dit drie dagen per week volgens het burst theorie schema.
Injectietijden zullen zijn (pin me er niet exact op vast);
1e inject á 2iu - 07:00 uur bij het opstaan
2e inject á 2iu - 10:00 uur
3e inject á 2iu - 13:00 uur in mijn lunchpauze
4e inject á 2iu - 16:00 uur

IGF-DES gebruik ik naast de HGH om de celdeling verder te stimuleren, en de celdeling zodanig een extra boost te geven. IGF-DES ga ik 1x per 3 dagen zetten, aan een totale dosering van 80mcg per injectiemoment, dus 40mcg per spiergroep. De injectiemomenten zijn ongeveer 1 uur na mijn training, kan door omstandigheden niet eerder.

Insuline gebruik ik om katabolisme zoveel mogelijk tegen te gaan, en natuurlijk omdat het een eerste klas nutritient pusher is. De nieuw opgedeelde "babycellen" wil ik zo ruimschoots van voeding voorzien, zodat deze binnen relatief korte tijd kunnen groeien. Voor het insuline gebruik hanteer ik het protocol wat tevens op deze site te vinden is, na verloop van tijd zal ik dit gevoelsmatig aanpassen. Ik ga 2x per dag 10iu zetten, in de middag & in de avond als pre-workout. Ik ben vaak pas laat uit de gym, dus post-workout is geen optie voor mij, jammer maar helaas.

Test E, tja simpelweg de basis in deze kuur. De test E zal ik 2x per week zetten, op maandag en donderdag. 500mg per injectiemoment, dus 1000mg per week.

Deca laat ik meelopen omdat ik laatste tijd wat last heb van mijn gewrichten, met name mijn schouders en rechterknie. Door het vocht hoop ik dit iets te verbeteren gedurende de kuur. Al moet ik er wel bijzeggen, ik heb nihil last van vocht, nooit gehad en ik loop ook niet vol of krijg geen plofkop, helemaal nul. Niet met deca, test, oxy, dbol of noem maar op. De Deca zal ik heel bescheiden op 250mg per week houden, en zet ik slechts 1x per week.

Methyl Tren is min of meer een probeersel. Ik ben er al een tijdje nieuwsgierig naar, en heb het nu in mijn kuur opgenomen om de laatste weken knetterhard er bij te staan en nog een krachtboost te geven aan het einde van mijn kuur. Ik heb trouwens de inject, en zal ED prikken op een dosering van 4mg. Dit voor slechts de laatste 10 dagen van mijn kuur.

HCG zal ik laten meelopen tijdens de kuur, en zal 2x per week 500iu injecteren, dit van week 1 t/m 10

Test E zal ik voor 12 weken gebruiken, de deca gaat er twee weken eerder uit. Wanneer de deca eruit gaat stop ik tevens met de HCG.

Voor oestrogene bijwerkingen heb ik Aromasin in huis, wat ik zeker weten nodig ga hebben.

De planning is als volgt:

HGH week 1 - 26 (minimaal)
IGF-DES week 1 - 3
Insuline week 1 - 4, 4 weken on 4 weken off
Test E week 1 - 12
Deca week 1 - 10
Methyl Tren week 10,5 - 12

Als nakuur twijfel ik nog, of clomid of nolvadex. Suggesties met onderbouwing zijn altijd welkom.

Mijn stats op dit moment zijn:
24 jaar / 1,87m / 100,5kg / 7%

Ik train 5 tot 6x in per week, en train volgens een trainingschema wat ook verwerkt staat in "De korte kuren theorie", tevens te vinden op deze site.

Een voedingsschema houd ik mij niet meer aan als ik eerlijk ben, heb dit tijden lang wel gedaan. Die moeite ga ik er dit keer niet in steken, jammer misschien, maar ik heb privé even geen tijd om voor keukenprinses te spelen. Dus, ik neem mijn voedingsstoffen in op gevoel, zo schoon mogelijk. Met hoge inname van eiwitten en koolhydraten. Ik eet eigenlijk heel de dag door, en houd mij hierom niet aan 7 maaltijden per dag. Vooral tijdens de insuline uren prop ik mij barstensvol met voornamelijk schone voeding, tuurlijk zit er hier en daar wel eens een Ice Tea tussen ofzo, maar ik zet toch nul vet aan van mezelf, dus dat kan ik gevoelsmatig wel hebben.

Dat was het even voor nu.

Ik ga mijn tas pakken, insuline zetten en dan trainen.

Peace

In. Ook foto's?

Wat is je doel met deze kuur?

Laatst bewerkt:
Wat gebeurd er als je geen insuline bij hgh gebruikt? Is het echt noodzakelijk? Kan je ook bijv alleen hgh/igf/t3-4 doen?

Beste stats. IN

Wat gebeurd er als je geen insuline bij hgh gebruikt? Is het echt noodzakelijk? Kan je ook bijv alleen hgh/igf/t3-4 doen?

ja tuurlijk. Sterker nog, dat doe ik ATM.

Beginnen op 8 iu hgh..... Welk merk heb je ?

Deca op 250 mg is leuk doe ik ook nu en veel minder pijntjes en doordat de dosis vrij laag is weinig last van vocht en toch iets boller staan.

Voedingschema tijdens het bulken is geen must, kan perfect zonder. Na een paar jaar weet je zelf wel wat je op een dag allemaal moet binnen spelen om te groeien.

Oh cool! Wat is je dosis? :)

ATM:
50mcg T3
3 x p w 100mcg IGF-1 L3R
2 - 4 IU HGh ED

Ben aan het begin van de cutfase, overgang vanuit kleine bulk. Ben gedurende 6 weken stuk droger en voller geworden. Bevalt goed, maar insuline erbij zoals OP zou helemaal te gek zijn. Persoonlijk waag ik me er nog niet aan;)

GH verlaagt dacht ik je Insuline levels wel ietsje, bij mijn weten wordt daarom aangeraden om er wel altijd Slin bij te zetten.

In!

Ga je foto's posten?

Ik volg ook. Waarom gebruik je trouwens Methyl Tren, Cools raad dat af volgens mij:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...gene-dilemma-310205/index160.html#post9221415
Methyl Tren wil ik eens proberen omdat ik er al een tijdje interesse in heb. Hierom heb ik besloten het toe te voegen aan deze kuur.

Waarom; uit nieuwsgierigheid, voor een krachtexplosie op het einde van mijn kuur en om knetterhard uit mijn kuur te komen.

Ik ben bekend met de risico's en de schadelijkheid van het stofje, maar de nieuwsgierigheid wint het dit keer van gezond verstand :p

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

Beginnen op 8 iu hgh..... Welk merk heb je ?

Deca op 250 mg is leuk doe ik ook nu en veel minder pijntjes en doordat de dosis vrij laag is weinig last van vocht en toch iets boller staan.

Voedingschema tijdens het bulken is geen must, kan perfect zonder. Na een paar jaar weet je zelf wel wat je op een dag allemaal moet binnen spelen om te groeien.
Ik weet niet of merken hier specifiek genoemd mogen worden. Tot die tijd kan ik wel een beschrijving geven; er zit een eikenblad op de vials. Daar zet ik 8iu per dag van, misschien verhoog of verlaag ik zelfs na verloop van tijd.

De Deca zorgt inderdaad voor wat smeersel in de gewrichten, best een prettige ervaring daar waar ik nihil vocht vasthoud, en daarom vaak droge gewrichten heb. Das nu heel wat minder met slechts 250mg Deca.

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:36 ----------

Insuline 4 weeks on/4 weeks off is erg achterhaald.
Welk insuline gebruik adviseer jij als ik vragen mag? Ik dacht het simpel te houden en het insuline protocol te hanteren, ook om de veiligheid te garanderen voor zover mogelijk.

Maar ik hoor graag een andere inkijk wat dat betreft. Altijd interessant.

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Ga je foto's posten?
Foto's posten wil ik aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ik heb namelijk een behoorlijk herkenbare tattoo. Een sleeve van pols tot schouder, en ik heb weinig zin om dingen te horen als; eeh, jij was toch.... Maar ik moet er even over nadenken, wie weet doe ik het toch wel :)

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Ik zal vanavond een update geven, ben nu aan het werk dus nu updaten is geen optie. Ik was van plan gisteren een update te plaatsen, maar tot 2x toe tripte mijn telefoon en kon ik opnieuw beginnen. Toen dacht ik; laat ik maar gaan slapen voordat ik hem tegen de muur gooi, rot ding :p

Ik update vanavond de boel.

Peace

Back
Naar boven