AndroidHealthClinic

HGH / IGF-DES / Insuline / Test E / Deca / Methyl Tren

Bezoekers in dit topic

Celdeling met igf-1 de kun je op je buik schrijven :p Als je 1a3 mg per dag gaat gebruiken is het een ander verhaal. Toch is igf-1 des een goede toevoeging.
Maar verwacht er geen celdeling van.. dit hoeft ook helemaal niet. Je hgh tijdstippen zijn goed gekozen. Waarom gebruik je er geen grf en ghrp bij ?
Ik ben de tijdspanne tussen injectie en eerste piek van een IM hgh injectie even vergeten, maar ik dacht toch dat dit in je pakketje zat toen ik je tijdspanne van de hgh zag..
 
Voeg je insuline en voedings timing ook eens toe als je tijd hebt! Je moet alles op mekaar afstemmen.
 
groeipijntjes, vocht, pijnlijke handen/vingers, moe zijn en soms wat slapende lichaamsdelen als je smorgens wakker word. Ik spreek hier wel over HG GH! Je lichaam moet wennen aan GH en de eerste maand heb je zowiezo die symptomen als je 4-5 iu/dag zet.

Ik heb geen last van groeipijnen met nederlandse nordi.. Meestal is het bij die chinese hgh wel zo. HG hgh heb je leuk resultaat me op 3iu.
Wil je echt goed groeien is 6iu toch wel echt de minimum.. Hier hangen wel meerdere factoren aan vast uiteraard. Maar vanaf 6iu begint het leuk te worden.
 
Back
Naar boven