Fitness Seller

HGH + IGF + Insuline (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

z1007

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 feb 2014
Berichten
378
Waardering
57
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Sinds vandaag nieuw logje bijhouden

ik ben een 10-11weken off van aas momenteel. (ga dit zeker nog tot 6maanden off houden)
al 8weken dagelijks pharma(belgisch) hgh 2iu ( 5 on/2off) (prewo)
sinds vorige week aanpassing qua injectietijd en dosis
2iu in de ochtend, 2iu POWO (hgh ED zolang mogelijk doornemen 6-9-12 maanden)
(sinds deze aanpassing merk ik wel een plattere buik op een weekje tijd, zat ook wel aan de lage kant qua voeding door ziekte(bijna carb depleted, ziek worden suckt voor gains :( maar merk wel lokaal verschil)

Nu sinds vandaag insuline erbij en IGF 4weken ON (mits goed resultaat insuline 4weken on/off afwisselen met de igf(deze neem ik zowiezo)) Nee ik ben geen pro en geen aspiratie,neem die insuline gewoon als test.

Wordt ook t4 100mcg ED toegevoegd

insuline starten met 2iu en opbouwen naar 5-10iu max per inject (kijken hoe dit aanvoelt aangezien dit eerste keer slin is)

slin en igf enkel op trainingsdagen (5dagen/week)
+cardio steady pace

In de ochted 2iu slin (1u na hgh injectie)
na 15min onbijtshake: 100-105gr carbs + 55-60gr protein + 12gr vetten

Training in de avond

PREWO 2iu hgh
POWO 2iu insuline en 50mcg igf-lr3 IM (getrainde spiergroep)

5min POWO injectie: 10gr detrxose per iu slin + 10gr glutamine +10gr creatine
15min POWO injectie: 50gr whey
1u15-1u30 POWO injectie: maaltijd met carbs (witte rijste, aardappel/zoete aardappel) + protein(kip/mager rood vlees/witte vis) EN GEEN VETTEN

Maaltijd bestaande uit 40/50gr carbs en protein

3-30-4u POWO: shake met mix van protein en carbs 40/50gr

rest voeding verdeeld door midden van de dag waar wrs ook meeste vetten gaan inzitten aangezien ik deze wil vermijden voor en na slin injectie


MACROS: 400/210-220/50-60

Enig advies tips of toelichting altijd welkom :)
 
Waarom een half jaar geen AAS ? Ik zou dan de hgh bewaren tot je on cycle gaat.
 
Waarom ook t4 en geen t3 eigenlijk?
 
Waarom een half jaar geen AAS ? Ik zou dan de hgh bewaren tot je on cycle gaat.

Ik had dit jaar al 2kuurtjes achter de rug en deze keer was herstel wat moeilijker. Dus wilde mijn lichaam een goeie break geven snap je;)
Kan zijn als ik volgende maand bloed laat trekken en alles is ok en het lukt ivm persoonlijk leven dat ik wel aas al erbij ga zetten wat ik persoonlijk ook prefereer. :)
 
Waarom ook t4 en geen t3 eigenlijk?

Hey check dit artikel eens,is wel lang en wetenschappelijk maar daar staat dus in waarom t4 ipv t3,interessant.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hey check dit artikel eens,is wel lang en wetenschappelijk maar daar staat dus in waarom t4 ipv t3,interessant.

[Link niet meer beschikbaar]
Anthony Roberts is de grootste mongool als het op dit gebied aankomt. No offence.
Zie onder.
Er is definitief op geantwoord. Met of zonder GH, T3 is en blijft de beste optie. De enige hint naar gebruik van T4 is dat HGH de omzetting van T4 naar T3 verhoogt of op peil houdt. Dan mag je op zen best nog altijd maar een maximale conversie verwachten 25%, en steeds minder bij verhogen van dosis, en ook toenemende omzetting naar rT3, wat het effect zal doen afnemen. Rechtstreeks toedienen van T3 bepaalt lineair hoeveel T3 je binnenkrijgt.
 
Dat je voorzichtig bent met 1ste keer slin is prima.

Maar 2 iu slin is wel über weinig.
 
Anthony Roberts is de grootste mongool als het op dit gebied aankomt. No offence.
Zie onder.

Haha geen idee,klonk allemaal heel logisch,heb niet een antwoord er op tegengekomen.

Dit van t3 is dat wetenschappelijk ondersteund dan?
 
Dat je voorzichtig bent met 1ste keer slin is prima.

Maar 2 iu slin is wel über weinig.

Ja ik weet dat wel, beter laag beginnen en opbouwen ipv foutjes maken.

Die max dosis van 10iu 2x per dag zou wel goed moeten zijn als degelijke dosis?
 
Haha geen idee,klonk allemaal heel logisch,heb niet een antwoord er op tegengekomen.

Dit van t3 is dat wetenschappelijk ondersteund dan?
Als er iemand verstand heeft van dit soort materie is het wel Big Cat , maar hij is tegenwoordig weinig meer op het forum te vinden.
 
Als er iemand verstand heeft van dit soort materie is het wel Big Cat , maar hij is tegenwoordig weinig meer op het forum te vinden.

Hm nu ben ik aan twijfelen t4 of t3
Ik ga me er even in verdiepen.
Aan welke dosis t3 dan? En hoelang,want ik zou niet willen dat mijn schildklier plat komt t liggen
 
Hm nu ben ik aan twijfelen t4 of t3
Ik ga me er even in verdiepen.
Aan welke dosis t3 dan? En hoelang,want ik zou niet willen dat mijn schildklier plat komt t liggen
Zal nogmaals Big Cat citeren:
Ik vind T3 altijd nut hebben bij 25-50µg als je ook gear neemt. Bij enkel HGH gebruik zou ik vermijden boven 25 µg te gaan, gezien HGH niet beschermt tegen T3 gedreven katabolisme.
 
Hm nu ben ik aan twijfelen t4 of t3
Ik ga me er even in verdiepen.
Aan welke dosis t3 dan? En hoelang,want ik zou niet willen dat mijn schildklier plat komt t liggen

Alles wat meer is dan je normaal aanmaakt zal je negatieve feedback loop in gang zetten. Geldt voor zowel t3 als t4.
Het mooie van je schildklier is dat deze na een paar weken al hersteld is, dus niet zoals met je ballen die er een jaar ofzo over kunnen doen.
 
Vandaag 2e keer igf gezet,voel me direct erna slecht,zwak, begin fel te zweten enz,gek gevoel. Duurt dan zeker een goed uur voordat ik me iets beter voel.
Hoe zou dit komen?

Had dit met een ander merk totaal niet:/
 
Ook heel erg honger erbij?

Ja man opeens echt honger,de eerste keer niet echt zoveel,de insuline zit nu op 4iu smorgens en powo.

Blijkbaar de injectie van beide kan de bloedsuikerspiegel feller laten dalen,heb nu een goed aantal carbs gegeten en voel al beter.

Beetje dom van me, igf is nu ook de afkorting van insulinenlike growth factor,verklaart mijn dipje.

Heb vandaag rug getraind,kan al zeggen dat mijn lats meer voller aanvoelen na injectie.

Zal dan maar meer carbs innemen powo samen met de dextrose vooraleer ik ga eten anders ga ik mss te laag met bloedsuikerspiegel,zeker aangezien ik de insuline langzaam aan het verhogen ben.

Klopt dit of ben ik fout met mijn redenering?
 
Dude, je had met de combinatie insuline en igf1 van tevoren moeten weten dat het beide je bloedglucose doet dalen.
De kans op hypo is inderdaad veel meer aanwezig (dat is wat jij had).

Meer carbs is de oplossing :thumbs:
 
Dude, je had met de combinatie insuline en igf1 van tevoren moeten weten dat het beide je bloedglucose doet dalen.
De kans op hypo is inderdaad veel meer aanwezig (dat is wat jij had).

Meer carbs is de oplossing :thumbs:

Ja inderdaad,heel dom van me
is allemaal heel logisch maar heb er even niet bij stilgesgaan,newbie fout,ik schaam me

Bedankt voor te bevestigen makker;)

Ik hoop dat mensen die met zo'n kuurtje starten dit lezen en er ook uit leren en niet de fout maken van te weinig carbs.
 
Ja idd, maar gelukkig geeft je lichaam heel goed aan wat het nodig hebt.
Die honger tijdens een hypo is gewoon niet te negeren.

Heb wel gelezen dat het mogelijk is dat als je slaapt je niet wakker wordt van een hypo.
Niet dat je dan gelijk dood gaat hoor, maar adh van wat insuline patienten hun verhaal te hebben gelezen voel je je niet zo goed de dag erna.
 
Ja idd, maar gelukkig geeft je lichaam heel goed aan wat het nodig hebt.
Die honger tijdens een hypo is gewoon niet te negeren.

Heb wel gelezen dat het mogelijk is dat als je slaapt je niet wakker wordt van een hypo.
Niet dat je dan gelijk dood gaat hoor, maar adh van wat insuline patienten hun verhaal te hebben gelezen voel je je niet zo goed de dag erna.

Klopt ja,lichaam reageert snel dus positief,echt binnen 2min ofzo voelde ik dit al.

Goh nee, zelfs toen ik al shake op had en gegeten(waar ik geen uur op heb gewacht want ik kon niet meer) had ik nog zin om te eten,dus lichaam had degelijk behoefte er aan!

Ja ik had ook wel slaap net,maar vermijd dat ik ga slape eerste 4-5u zoals aangeraden,wil absoluut geen hypo krijgen in mijn slaap en dan niet meer wakker worden ofzo:/

Liever een paar uurtjes op slaap inboeten dan.

Ps:vandaag kwam ik ook heel moeilijk uit bed,kon blijven slapen dus ook een teken dat mijn lichaam aan het groeien en herstellen is;)
 
Back
Naar boven